Social media ή website;
Hits: 551

Πολλές εταιρίες έχουνε πάντα την ερώτηση, να φτάξω social media ή ιστοσελίδα; Γιατί να επενδύσω σε μια ιστοσελίδα όταν μπορώ να έχω δωρεάν παρουσία σε όλα τα social media.

Website vs Κοινωνικά Μέσα: Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται μια ιστοσελίδα; 

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, τι θα προτιμούσατε:

Α) Δημιουργία καταστήματος σε κάποιο άλλο κατάστημα (χωρίς μίσθωση) ή

Β) Να είστε ιδιοκτήτης και να μισθώσετε έναν ειδικό χώρο για την επιχείρησή σας;

Ωστόσο, εάν είστε ιδιοκτήτης,  τότε έχετε πολύ περισσότερο έλεγχο της κατάστασής σας. Οι αλλαγές στις επιχειρηματικές δραστηριότητες κάποιου άλλου δεν θα επηρεάσουν την επιχείρηση σας ή πόσο θα κοστίσει να μείνετε στην επιχείρηση. Το ίδιο ισχύει και για την κατοχή μιας ιστοσελίδας που ελέγχετε, αντί να δημιουργείτε την ηλεκτρονική σας παρουσία αποκλειστικά σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Εάν ρυθμίσετε το κατάστημα μόνο σε μία ή περισσότερες κοινωνικές πλατφόρμες, η επιχείρησή σας είναι τελικά θα είναι στο έλεος αυτών των πλατφορμών. Μπορούν να κάνουν αλλαγές όποτε θέλουν και δεν έχετε φωνή, ακόμα και αν επηρεάζει την επιχείρησή σας. Αν η πλατφόρμα αυτή αποκτηθεί και αλλάξει ή τερματιστεί, ενδέχεται να μην μπορείτε πλέον να προσεγγίζετε τους πελάτες σας. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι όταν πολλές σελίδες επιχειρήσεων επηρεάστηκαν πρόσφατα όταν το Facebook ενημέρωσε τον αλγόριθμό του, μειώνοντας την εμβέλεια των επιχειρηματικών σελίδων. Δεν υπήρχε τίποτα που να μπορεί να κάνει η επιχείρηση παρά μόνο να παραπονιέται. Στο τέλος της ημέρας έπρεπε να αποδεχθούν, τους νέους κανόνες και να προχωρήσουν ή να αποχωρήσουν. Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και σε άλλη κοινωνική πλατφόρμα ανά πάσα στιγμή. Το YouTube θα μπορούσε να αρχίσει να σας χρεώνει για την αποθήκευση βίντεο στους διακομιστές του. Το Twitter θα μπορούσε να αποφασίσει να γίνει μια πλατφόρμα πριμοδότησης όπου οι επιχειρήσεις πρέπει να "πληρώσουν για να παίξουν". Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, αν δεν πληρώσετε, τότε δεν θα μπορείτε πλέον να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Δεν έχετε κανέναν έλεγχο σε αυτές τις κοινωνικές πλατφόρμες.

Η ιστοσελίδα σας είναι ο "κόμβος" της παρουσίας σας στο διαδίκτυο - τα Social Media είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ. (Social media marketing)

Εάν έχετε την δική σας ιστοσελίδα τότε έχετε 100% έλεγχο της κατάστασής σας. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζετε τα κοινωνικά μέσα.

Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα ως πλατφόρμα μάρκετινγκ για να μεταφέρετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιήστε αυτήν την επισκεψιμότητα για να αναπτύξετε το email και τη λίστα των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους οποτεδήποτε, οπουδήποτε. Με τους δικούς σου όρους.

Στο τέλος της ημέρας, είναι πολύ πιο έξυπνο να επενδύσεις σε κάτι που κατέχεις παρά να χτίσεις σε κάτι που δεν σου ανήκει. Κάποια μέρα οι κανόνες πρόκειται να αλλάξουν και θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας, αν δεν έχετε τον έλεγχο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Socialize Me συνιστά στους πελάτες μας να επενδύουν σε μια ιστοσελίδα και στη συνέχεια να χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα - και τα πολλά οφέλη που σου παρέχουν - για να προσεγγίσουν νέα ακροατήρια και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

Leave your comments

Comments

  • No comments found