instagram, digital marketing, facebook, social media
Το Instagram κατασκευάζει μια αυτόνομη εφαρμογή για αγορές...;
Εμφανίσεις: 1712

Το Instagram κατασκευάζει μια αυτόνομη εφαρμογή για αγορές...;

Το Facebook σχεδιάζει μια νέα κίνηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, λένε οι πηγές... ή απλά οι φήμες...!

Το Instagram εργάζεται πάνω σε μια νέα αυτόνομη εφαρμογή αφιερωμένη στο ηλεκτρονικό εμπόριο (eshop). Η εφαρμογή - η οποία μπορεί να ονομαστεί IG Shopping - θα επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν συλλογές αγαθών από τους εμπόρους που ακολουθούν και να τις αγοράζουν απευθείας μέσα στην εφαρμογή, σύμφωνα με δύο άτομα τα οποία διέρρευσαν αυτήν την πληροφορία, κάτι το οποίο το Instagram αρνήθηκε να σχολιάσει.

Δεν ήταν δυνατόν να μάθουμε πότε θα μπορούσε να ξεκινήσει η εφαρμογή. Η ανάπτυξή της συνεχίζεται και θα μπορούσε να ακυρωθεί πριν απελευθερωθεί. Ωστόσο, οι πηγές λένε ότι το Instagram πιστεύει ότι είναι σε θέση να κάνει μια σημαντική επέκταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

Περισσότερες από 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν ήδη λογαριασμούς Instagram και τα 2 εκατομμύρια από αυτούς διαφημίζονται, δήλωσε ο επικεφαλής επιχειρησιακής ομάδας του Facebook Sheryl Sandberg σχετικά με την αύξηση των κερδών της εταιρείας. Τέσσερις στους πέντε χρήστες του Instagram ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση. Η δημιουργία μιας αυτόνομης εφαρμογής θα επέτρεπε στην εταιρεία να παρέχει ένα αφιερωμένο χώρο για μια πιο δημοφιλής δραστηριότητα στο Instagram, ενώ ταυτόχρονα θα διευρύνει τις ευκαιρίες για έσοδα.

Με την πάροδο του χρόνου, το Facebook θα μπορούσε να εισαγάγει περισσότερα εργαλεία για εμπόρους που έχουν τις επιχειρήσεις τους στο Instagram, αμφισβητώντας άμεσα τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shopify. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στο διαδίκτυο έχουν ήδη έναν λογαριασμό στο Instagram και πολλοί από αυτούς θα χρησιμοποιούσαν σίγουρα τα εργαλεία επιχειρηματικών συναλλαγών, αν γίνουν διαθέσιμα.

Η Instagram άρχισε να δοκιμάζει τις αγορές τον Νοέμβριο του 2016 και την έθεσε σε ευρύτερη κλίμακα το Μάρτιο του 2017. Οι εταιρείες μπορούν να επισημάνουν - tag μεμονωμένα προϊόντα, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν απευθείας αγορές από τις φωτογραφίες. Το Instagram δοκιμάζει αυτή τη στιγμή μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αγορές μέσα από τις ιστορίες του Instagram.

 

Οι αγορές δεν θα είναι η πρώτη ενέργεια που ετοιμάζει το Instagram, που θα παρέχει μια αυτόνομη εφαρμογή. Η εταιρεία δοκιμάζει το Direct, μια νέα εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, από τον περασμένο Δεκέμβριο (2017) και τον Ιούνιο εισήγαγε την IGTV, έναν ανταγωνιστή του YouTube που βάζει τα κάθετα βιντεοσκοπημένα (9:16) βίντεο στη δική τους εφαρμογή μόνο για mobile χρήση!

Τι σημαίνει αυτό όμως για τις επιχειρήσεις; 

Εάν το Instagram μπορεί να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εφαρμογή για τους εμπόρους, όπου τα αγαθά πωλούνται άμεσα, θα μπορούσε να είναι επωφελής για τις επιχειρήσεις b-2-c επειδή ο καταναλωτής θα μπορούσε να αγοράσει προϊόντα που τον ενδιαφέρουν άμεσα, στο Instagram χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψει την εφαρμογή αυτή. Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο επηρεάζονται πάντοτε από την ευκολία χρήσης. Όσο λιγότερη τριβή και βήματα, τόσο περισσότερες πωλήσεις γίνονται. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα θα έδινε μια ευρεία ποικιλία προϊόντων στους υποψήφιους καταναλωτές, διότι θα ήταν όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος.

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found