Blog
Γιατί χρειάζεστε έναν λογαριασμό Instagram για επιχειρήσεις;
-
Εμφανίσεις: 2618
Το Instagram είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων το 2018
Είστε επιχειρηματίας. Έχετε μεγάλες ιδέες και εμπειρία σε αυτό που κάνετε. Επίσης, δεν είστε κακοί όταν πρόκειται για διαφήμιση PPC (pay-per-click). Και δεν έχετε χρόνο να φροντίσετε τον λογαριασμό σας Instagram for Business, αλλά καλύτερα να βρείτε το χρόνο να μετατρέψετε από έναν προσωπικό λογαριασμό Instagram σε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό. Γιατί πρέπει;
Το Instagram είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων το 2018. Εάν διαφημίζετε στο Instagram, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε 1 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες καθώς αναπτύσσετε στοχευόμενα ακροατήρια και δημιουργείτε καμπάνιες για να τα προσεγγίσετε.
Σύμφωνα με το Instagram, εξήντα τοις εκατό των ατόμων ανακαλύπτουν νέα προϊόντα στην πλατφόρμα και πάνω από 200 εκατομμύρια Instagrammers επισκέπτονται τουλάχιστον ένα επιχειρηματικό προφίλ κάθε μέρα.
Μια μελέτη διαπίστωσε ακόμη, ότι το 72% των ερωτηθέντων αγόρασε αντικείμενα που ανακάλυψαν μέσω περιεχομένου Instagram.
Έτσι αν είστε επιχείρηση και δεν είστε στο Instagram, χάνετε ένα μεγάλο μέρος τις αγοράς!
Τώρα είναι μια καλή στιγμή για να μπείτε στο "παιχνίδι"!
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να το πετύχετε και διαβάστε τα παραδείγματα επιχειρηματικών λογαριασμών που έχουν βρει μετρήσιμη επιτυχία μέσω των καμπανιών τους για έμπνευση.
Ξεκινήστε με το Instagram for Business.
Το πρώτο σας βήμα είναι να μετατρέψετε έναν προσωπικό λογαριασμό σε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.
Είναι εύκολο να το κάνετε και είναι δωρεάν.
Μέσα στην εφαρμογή Instagram, επιλέξτε "Επεξεργασία προφίλ" και μετακινηθείτε προς τα κάτω στο ''δοκιμάσετε τα εργαλεία Business Instagram''.
Αφού κάνετε κλικ στον σύνδεσμο, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πληροφορίες που θέλετε να βλέπουν οι επισκέπτες σας, όπως:
- ώρες λειτουργίας;
- μια φυσική διεύθυνση ή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- αριθμό τηλεφώνου.
Στη συνέχεια, μπορείτε επίσημα να μετατρέψετε το προσωπικό προφίλ σε ένα επιχειρηματικό προφίλ (δημόσιος λογαριασμός).
Ένας εταιρικός λογαριασμός σας επιτρέπει να κάνετε πολύ περισσότερα από τη δημοσίευση περιεχομένου για τα στοχευόμενα κοινά σας.
Προσφέρει επίσης:
- Στατιστικά με το πως συμπεριφέρονται οι αναρτήσεις σας καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.
- Στοιχεία για αυτούς που σας ακολουθούν και πώς αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας (μένουν ώρα ή κάνουν γρήγορα κλικ και φεύγουν;).
- Ακριβείς επιλογές στόχευσης (όπως τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία, τα στοχευόμενα ακροατήρια και άλλο παραπλήσιο κοινό).
Τώρα που έχετε έναν δημόσιο λογαριασμό Instagram for Business, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε την πρώτη σας καμπάνια.
Πριν ξεκινήσεις.
Πριν ξεκινήσετε την δημιουργία και δημοσίευση των διαφημίσεων, σκεφτείτε πώς θέλετε ο κόσμος να βλέπει και να κατανοεί την εταιρεία σας.
Πρώτα από όλα: Εξετάστε το μήνυμά σας.
Θέλετε το μήνυμα μάρκετίνγκ σας να πιάσει το ενδιαφέρον του κοινού σας και να σας βοηθήσει να λύσετε ένα πρόβλημα. Για να κατανοήσετε τι πραγματικά αναζητούν οι πιθανοί πελάτες σας, μπορείτε να δοκιμάσετε μερικά δοκιμασμένα εργαλεία έρευνας κοινού (όπως BuzzSumo ή Ahrefs).
Αφού ρυθμίσετε με επιτυχία τον εταιρικό σας λογαριασμό, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου Instagram, πώς μπορείτε να δημιουργήσετε δημιουργικό περιεχόμενο με το Instagram και πώς να δημιουργήσετε ένα εμπορικό Brand για την επιχείρησή σας.
Δημιουργήστε την πρώτη σας επιχειρηματική καμπάνια για το Instagram.
Οι καμπάνιες είναι ο τρόπος με τον οποίο οργανώνετε και εστιάζετε τις διαφημίσεις σας στο Instagram για ισχυρότερα αποτελέσματα. Από τη στιγμή που το Instagram ανήκει στο Facebook, η διαδικασία εγκατάστασης είναι παρόμοια με τις καμπάνιες διαφημίσεων Facebook.
Στον διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, ξεκινήστε δημιουργώντας μια νέα καμπάνια και επιλέγοντας τους στόχους μάρκετινγκ.
Οι στόχοι μάρκετινγκ εμπίπτουν σε τρεις κατηγορίες:
1. Brand Awareness (διάδοση του Brand -εμπορικό σήμα- και του μηνύματος σας στο ακροατήριό)
2. Engagement (''εμπλέκοντας'' το κοινό σας)
3. Conversion (μετατρέποντας τους θεατές σας σε πελάτες που πληρώνουν!).
Επιλέξτε με ποιες θέλετε να ξεκινήσετε.
Αφού ρυθμίσετε και ονομάσετε την καμπάνια σας, επιλέξτε πού θέλετε να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα και αν εστιάζετε σε μετατροπές. Επίσης επιλέξτε αν θέλετε να δημιουργήσετε μια προσφορά.
Στη συνέχεια, επικεντρωθείτε στο κοινό που απευθύνετε το περιεχόμενό σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κοινό ή να χρησιμοποιήσετε ένα κοινό που έχετε αποθηκεύσει προηγουμένως.
Για ακόμα πιο λεπτομερή στόχευση κοινού, μπορείτε να φιλτράρετε ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία και τις συμπεριφορές - και επίσης να αποκλείσετε τμήματα του κοινού. Είναι επίσης σημαντικό να αποφασίσετε πού να τοποθετήσετε τη διαφήμισή σας στη σουίτα επιλογών του Facebook.
Εδώ σημειώνετε το Instagram:
Τέλος, ορίστε τον προϋπολογισμό, το χρονοδιάγραμμά σας και τη μορφή της διαφήμισής σας και είστε έτοιμοι να ανεβάσετε το περιεχόμενό σας!
Αν αυτό είναι πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα, μην ανησυχείτε.
Instagram for Business Ads: 2 παραδείγματα για να ξεκινήσετε.
Μόλις είστε έτοιμοι με τα παραπάνω, πάρτε έμπνευση από τους παρακάτω επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει και έχουν δει ισχυρά αποτελέσματα από τις διαφημίσεις στο Instagram τους!
# 1: Η Warner Bros. χρησιμοποιεί Hashtags για να αυξήσει την προσέγγιση.
Hashtags είναι μια μεγάλη προσθήκη σε οποιαδήποτε διαφήμιση Instagram για να αυξήσει την προβολή της με τη σύνδεση σε πιο πολλές κοινωνικές συνομιλίες.
Ο Warner Bros. το χρησιμοποιείσαι ιδανικά, στην προώθηση της ταινίας Crazy Rich Asians.
Αναγνωρίζοντας την ευκαιρία να επωφεληθεί από μια στιγμή ''pop-culture" με μία από τις μοναδικές ασιατικές συμμετοχές σε μια μεγάλη ταινία του Χόλιγουντ, η εταιρεία ανέπτυξε γρήγορα ένα hashtag, # CrazyRichAsians, το οποίο οι οπαδοί θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν και να ξαναδημοσιεύσουν στο δικό τους Instagram, για να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερο ενθουσιασμό για την πρεμιέρα της ταινίας.
#CrazyRichAsians ήταν η πιο δημοφιλής ταινία που σχετίστηκε με hashtag στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της έναρξης της ταινίας, με 73.100 αναφορές.
Το hashtag βοήθησε να δημιουργήσει 173.000 αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα για την ταινία και ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για να ξεπεράσει τις προβαλλόμενες πωλήσεις της.
# 2: Η Airbnb ενδυναμώνει την αλληλεπίδραση με περιεχόμενο που δημιουργεί ο χρήστης.
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, μπορεί επίσης να βοηθήσει τις Instagram αναρτήσεις, να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς σας στόχους, εμπλέκοντας το κοινό σας σε ένα βαθύτερο και πιο δημιουργικό επίπεδο.
Με χιλιάδες likes ανά ανάρτηση, η Airbnb είναι ο βασιλιάς της αλληλεπίδρασης, ιδιαίτερα όταν βασίζονται σε φωτογραφίες από την κοινότητά τους.
Η αναδημοσίευση εικόνων όπως αυτή της Λίμνης Κόμο από το @royal_cadenabbia κάνει τους θεατές του Instagram της Airbnb να αισθάνονται σαν να αποτελούν μέρος μιας παγκόσμιας οικογένειας.
Δεδομένου ότι οι χρήστες 22-37 χρονών (το μεγαλύτερο δημογραφικό των χρηστών του Instagram) εμπιστεύονται περιεχόμενο που παράγεται από χρήστες 50% περισσότερο από τα παραδοσιακά μέσα, ενσωματώνοντας τις εικόνες και τις φωνές τους στις καμπάνιες σας μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή ώθηση πιθανών πελατών.
Ενισχύστε το Instagram σας με βίντεο.
Ενώ οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικοί τρόποι για να αγκιστρώσετε το κοινό σας - ειδικά στο ξεκίνημα - μόλις προχωρήσετε, το περιεχόμενο βίντεο έχει αποδείξει ότι δημιουργεί και άλλους τύπους αλληλεπίδρασης. Κατά μέσο όρο, τα βίντεο λαμβάνουν διπλάσια σχόλια από τις φωτογραφίες στο Instagram. Οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο στην πλατφόρμα (αύξηση κατά 80% σε ετήσια βάση).
Η δημοσίευση διαφημίσεων βίντεο στο Instagram είναι ένας πολύ καλός στόχος για να βάλετε στον εαυτό σας, ιδιαίτερα με την άνοδο νέων εφαρμογών επεξεργασίας βίντεο, ώστε το περιεχόμενό σας να είναι πιο επαγγελματικό χωρίς να έχετε τεράστιο οικονομικό κόστος.
Ακόμα κι αν δεν είστε επαγγελματίας στη δημιουργία βίντεο όπως το Netflix, η προσθήκη κειμένου στις λήψεις σας θα βοηθήσει τον θεατή να καταλάβει τι προσπαθείτε να πείτε εάν ο ήχος στο Instagram του είναι εκτός λειτουργίας.
Εκτός αυτού, η διατήρηση κάθε στιγμιότυπου του βίντεο σε κάτι με ουσία θα ωθήσει τους θεατές να παραμείνουν για ολόκληρο το κλιπ αντί να συνεχίζουν να μετακινούνται αλλού.
Τελευταία Συμβουλή: Συνεχίστε να μαθαίνετε καθώς μεγαλώνει η επιχείρησή σας.
Συγχαρητήρια που έχετε την διάθεση να ασχοληθείτε με το Instagram για επιχειρήσεις! Τώρα είναι ώρα για δουλειά ώστε να πετύχετε τους στόχους σας! Υπάρχουν πολλά περισσότερα για να μάθετε για το Instagram αφού έχετε δημιουργήσει και βελτιστοποιήσει τον εταιρικό σας λογαριασμό, πρέπει να ενημερώνεστε για όλες τις τρέχουσες εξελίξεις.
Για παράδειγμα, τους τελευταίους μήνες, το Instagram παρουσίασε νέες αναβαθμίσεις, όπως:
- Εργαλεία διαχείρισης χρόνου.
- Συγκεκριμένα εργαλεία διαφήμισης για εταιρείες με βιντεοπαιχνίδια.
- Αναβαθμισμένες ετικέτες αγορών και εγγενείς πληρωμές (native payments).
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
Πηγή adespresso.com
Comments
- No comments found
Leave your comments