Social Media και Google Ads, ποια είναι τα σωστά μεγέθη εικόνων;
Hits: 71

Το σκονάκι σου για τα μεγέθη εικόνων των Social Media και Google Ads.

Το να πετύχεις το ιδανικό μέγεθος εικόνας στα  Social Media και στις διαφημίσεις της Google μπορεί να είναι πιο δύσκολο από ό, τι ακούγετε.   

Σαν social media advertiser, πρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες ταυτόχρονα, με κάθε μια να έχει τις δικές της οδηγίες και προδιαγραφές για ποια μεγέθη είναι αποδεκτά. 

 

Κάθε πλατφόρμα διαθέτει χιλιάδες προδιαγραφές και κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού για τις εικόνες, που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο θεατής βλέπει το τελικό προϊόν σας. Επίσης κάθε πλατφόρμα κάνει συνέχεια νέα updates, καθιστώντας τη διαδικασία ακόμα πιο δύσκολη.   

Για να δημιουργήσετε διαφημίσεις με υψηλή απόδοση, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας συμμορφώνονται με τους κανόνες. Και για να το ελέγξετε εύκολα, πριν αρχίσετε να σχεδιάζετε τις διαφημίσεις σας, πρέπει να έχετε επιλέξει την καλύτερη διάσταση εικόνας!

Συλλέξαμε για εσάς όλες τις πιο updated προδιαγραφές και κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού εικόνας των Social Media και των διαφημίσεων της Google. Σημειώστε και χρησιμοποιήστε τες κάθε φορά.  

Η διαφήμιση στα Social media είναι σοβαρή υπόθεση. Το Facebook και το Instagram έχουν συνολικά πάνω από 10 δισεκατομμύρια διαφημιζόμενους και το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί για διαφημίσεις το 2019 προβλέπεται να φτάσει τα 93 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.   

Γι 'αυτό είναι πολύ σημαντικό να ''βάζετε γκολ'' με κάθε διαφήμιση που δημιουργείτε - το περιεχόμενο πρέπει να είναι πειστικό, το targeting πρέπει να είναι συγκεκριμένο και οι εικόνες των διαφημίσεων πρέπει να φαίνονται καταπληκτικές σε μια πληθώρα διαφορετικών συσκευών.

Για να διευκολύνουμε τη ζωή σας και να σας δώσουμε περισσότερο χρόνο για να εστιάσετε στις στρατηγικές και στο να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τα αποτελέσματά σας, έχουμε συνθέσει αυτό το οδηγό μεγέθους εικόνων για τα Social Media και τις διαφημίσεις της Google.  Αντί να ψάχνετε στην Google για τους κανόνες κάθε διαφορετικής πλατφόρμας, τώρα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις οδηγίες και προδιαγραφές σε ένα μέρος!

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Facebook.

Το Facebook είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Έχει τόσες πολλές διαφορετικές μορφές, τοποθετήσεις και οδηγίες που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Με τόσες προδιαγραφές θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τους σωστούς κανόνες για κάθε διαφήμιση που δημιουργείτε, διαφορετικά θα αντιμετωπίσετε προβλήματα.

Όταν χρησιμοποιείτε λάθος μέγεθος εικόνας στις διαφημίσεις του Facebook, δεν κάνει μόνο τις διαφημίσεις σας να φαίνονται αντί-επαγγελματικές, αλλά το μέγεθος της εικόνας αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα για το αν το post σας θα φτάσει στο target audience ή όχι.

 

Facebook Feed

Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφημίσεων στο Facebook που θα χρησιμοποιήσετε. Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε εμφανίζονται απευθείας στην Newsfeed των χρηστών.

 

Facebook Feed ad από το RSVLTS.

 

 

Να ένα παράδειγμα που δείχνει μια single image διαφήμιση σε έναν desktop υπολογιστή. Φαίνεται πολύ απλό, αλλά ακολουθούν όλα όσα πρέπει να εξετάσετε κατά τη δημιουργία αυτού του τύπου διαφήμισης.   

 

Συστάσεις σχεδίασης

 - Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

 - Resolution: 1080 x 1080 pixels

 - File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για Desktop

 -  Single Image Ad

Minimum Aspect Ratio: 400 x 500

- Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 476 x 249 pixels

Image Ratio: 1.91:1 to 4:5

 Προδιαγραφές για κινητά

 - Single Image Ad

Minimum Aspect Ratio : 400×500

 - Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 320 pixels wide

Image Ratio: 1.91:1 to 4:5 

Facebook Right Column

Οι διαφημίσεις δεξιάς στήλης εμφανίζονται στα δεξιά του Newsfeed των χρηστών του Facebook σε ένα desktop υπολογιστή. Είναι λίγο πιο διακριτικές για τους χρήστες από τις διαφημίσεις στην Newsfeed, αλλά εξακολουθούν να αποτελούν πολύτιμη προσθήκη στις καμπάνιες σας.  

Παραδείγματα Facebook διαφημίσεων δεξιάς στήλης.

 

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

 - Resolution: 1200 x 1200 pixels

 - File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για Desktop

 - Single Image Ad

Minimum Dimension: 254 x 133 pixels

Minimum Aspect Ratio: 400 x 500

 - Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 254 x 133 pixels

Image Ratio: 16:9 to 1:1

 

Facebook Instant Articles

Οι διαφημίσεις άμεσων άρθρων είναι μια μορφή μόνο για κινητά για προβολή άρθρων απευθείας στο Facebook browser. Τα άρθρα σε αυτή τη θέση φορτώνουν ταχύτερα, αλλά δεν κατευθύνουν  αυτόματα τους χρήστες στο website σας.