Social Media και Google Ads, ποια είναι τα σωστά μεγέθη εικόνων;
Εμφανίσεις: 2753

Το σκονάκι σου για τα μεγέθη εικόνων των Social Media και Google Ads.

Το να πετύχεις το ιδανικό μέγεθος εικόνας στα  Social Media και στις διαφημίσεις της Google μπορεί να είναι πιο δύσκολο από ό, τι ακούγετε.   

Σαν social media advertiser, πρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες ταυτόχρονα, με κάθε μια να έχει τις δικές της οδηγίες και προδιαγραφές για ποια μεγέθη είναι αποδεκτά. 

 

Κάθε πλατφόρμα διαθέτει χιλιάδες προδιαγραφές και κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού για τις εικόνες, που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο θεατής βλέπει το τελικό προϊόν σας. Επίσης κάθε πλατφόρμα κάνει συνέχεια νέα updates, καθιστώντας τη διαδικασία ακόμα πιο δύσκολη.   

Για να δημιουργήσετε διαφημίσεις με υψηλή απόδοση, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας συμμορφώνονται με τους κανόνες. Και για να το ελέγξετε εύκολα, πριν αρχίσετε να σχεδιάζετε τις διαφημίσεις σας, πρέπει να έχετε επιλέξει την καλύτερη διάσταση εικόνας!

Συλλέξαμε για εσάς όλες τις πιο updated προδιαγραφές και κατευθυντήριες γραμμές σχεδιασμού εικόνας των Social Media και των διαφημίσεων της Google. Σημειώστε και χρησιμοποιήστε τες κάθε φορά.  

Η διαφήμιση στα Social media είναι σοβαρή υπόθεση. Το Facebook και το Instagram έχουν συνολικά πάνω από 10 δισεκατομμύρια διαφημιζόμενους και το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί για διαφημίσεις το 2019 προβλέπεται να φτάσει τα 93 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος.   

Γι 'αυτό είναι πολύ σημαντικό να ''βάζετε γκολ'' με κάθε διαφήμιση που δημιουργείτε - το περιεχόμενο πρέπει να είναι πειστικό, το targeting πρέπει να είναι συγκεκριμένο και οι εικόνες των διαφημίσεων πρέπει να φαίνονται καταπληκτικές σε μια πληθώρα διαφορετικών συσκευών.

Για να διευκολύνουμε τη ζωή σας και να σας δώσουμε περισσότερο χρόνο για να εστιάσετε στις στρατηγικές και στο να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τα αποτελέσματά σας, έχουμε συνθέσει αυτό το οδηγό μεγέθους εικόνων για τα Social Media και τις διαφημίσεις της Google.  Αντί να ψάχνετε στην Google για τους κανόνες κάθε διαφορετικής πλατφόρμας, τώρα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις οδηγίες και προδιαγραφές σε ένα μέρος!

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Facebook.

Το Facebook είναι η μεγαλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Έχει τόσες πολλές διαφορετικές μορφές, τοποθετήσεις και οδηγίες που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Με τόσες προδιαγραφές θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τους σωστούς κανόνες για κάθε διαφήμιση που δημιουργείτε, διαφορετικά θα αντιμετωπίσετε προβλήματα.

Όταν χρησιμοποιείτε λάθος μέγεθος εικόνας στις διαφημίσεις του Facebook, δεν κάνει μόνο τις διαφημίσεις σας να φαίνονται αντί-επαγγελματικές, αλλά το μέγεθος της εικόνας αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα για το αν το post σας θα φτάσει στο target audience ή όχι.

 

Facebook Feed

Αυτός είναι ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφημίσεων στο Facebook που θα χρησιμοποιήσετε. Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε εμφανίζονται απευθείας στην Newsfeed των χρηστών.

 

Facebook Feed ad από το RSVLTS.

 

 

Να ένα παράδειγμα που δείχνει μια single image διαφήμιση σε έναν desktop υπολογιστή. Φαίνεται πολύ απλό, αλλά ακολουθούν όλα όσα πρέπει να εξετάσετε κατά τη δημιουργία αυτού του τύπου διαφήμισης.   

 

Συστάσεις σχεδίασης

 - Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

 - Resolution: 1080 x 1080 pixels

 - File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για Desktop

 -  Single Image Ad

Minimum Aspect Ratio: 400 x 500

- Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 476 x 249 pixels

Image Ratio: 1.91:1 to 4:5

 Προδιαγραφές για κινητά

 - Single Image Ad

Minimum Aspect Ratio : 400×500

 - Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 320 pixels wide

Image Ratio: 1.91:1 to 4:5 

Facebook Right Column

Οι διαφημίσεις δεξιάς στήλης εμφανίζονται στα δεξιά του Newsfeed των χρηστών του Facebook σε ένα desktop υπολογιστή. Είναι λίγο πιο διακριτικές για τους χρήστες από τις διαφημίσεις στην Newsfeed, αλλά εξακολουθούν να αποτελούν πολύτιμη προσθήκη στις καμπάνιες σας.  

Παραδείγματα Facebook διαφημίσεων δεξιάς στήλης.

 

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

 - Resolution: 1200 x 1200 pixels

 - File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για Desktop

 - Single Image Ad

Minimum Dimension: 254 x 133 pixels

Minimum Aspect Ratio: 400 x 500

 - Single Image Ad With Link

Minimum Dimension: 254 x 133 pixels

Image Ratio: 16:9 to 1:1

 

Facebook Instant Articles

Οι διαφημίσεις άμεσων άρθρων είναι μια μορφή μόνο για κινητά για προβολή άρθρων απευθείας στο Facebook browser. Τα άρθρα σε αυτή τη θέση φορτώνουν ταχύτερα, αλλά δεν κατευθύνουν  αυτόματα τους χρήστες στο website σας.   

Παράδειγμα Facebook instant article ad.

 

Ορισμένοι διαφημιζόμενοι μπορούν επίσης να συμπεριλάβουν διαφημίσεις μέσα στο περιεχόμενο ενός instant article.

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

- Resolution: 1200 x 1200 pixels

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές Mobile Instant Article

- Single Image Ad

Minimum Aspect Ratio : 191 x 100

Image Ratio: 9:16 to 16:9

Facebook Marketplace

Οι διαφημίσεις στο Marketplace εμφανίζονται δίπλα σε καταχωρίσεις όπου οι χρήστες μπορούν να πουλήσουν προϊόντα μεταξύ τους. 

Παράδειγμα Birkenstock ad στο Facebook Marketplace.

Product-focused εικόνες λειτουργούν καλύτερα για αυτήν την θέση, καθώς οι χρήστες του Facebook αναζητούν ήδη κάτι για αγορά.

 

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.  

- Resolution: 1200 x 1200 pixels

- File Type: JPG ή PNG

 

Προδιαγραφές για Desktop και Mobile

- Single Image Ad

Image Ratio: 9:16 to 16:9

 

Facebook And Messenger Stories

Οι ιστορίες Facebook είναι διαφημίσεις κατακόρυφης μορφής που οι χρήστες προβάλλουν κυρίως στην κινητή συσκευή τους. Ενώ μπορούν να περιλαμβάνουν και βίντεο, οι απλές διαφημίσεις με εικόνα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προβάλλετε περισσότερα για το προϊόν σας μέσω μία μόνο φωτογραφίας.

Παράδειγμα Story ad από το Combatant Gentleman.

Αυτές οι εικόνες θα εμφανιστούν για 5 δευτερόλεπτα ή έως ότου ο χρήστης τις κάνει swipe στη συσκευή του, οπότε είναι σημαντικό να τις κάνετε όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές και ενημερωτικές.  

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: Αφήστε 14% (250 pixels) κενού χώρου πάνω και κάτω για την εικόνα προφίλ και το CTA.

- Resolution: η υψηλότερη δυνατή

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για Desktop και Mobile

- Single Image Ad

Minimum Dimension: 500 pixels wide

Aspect Ratio: 90 x 160 to 191 x 100 pixels

Image Ratio: 1:91 to 9:16

 

Audience Network, Native, Banner and Interstitial

Αυτές οι μορφές διαφημίσεων εμφανίζονται εκτός της εφαρμογής Facebook, μέσα σε site ή apps που ανήκουν στο Facebook’s Audience Network.

Παράδειγμα Audience Network ad σε mobile συσκευή μέσω Facebook.

Αυτές οι διαφημίσεις είναι μόνο για κινητά και κατανέμονται σε εκατομμύρια διαφορετικούς ιστότοπους και εφαρμογές εντός του δικτύου του Facebook, οπότε λάβετέ το υπόψη, κατά την δημιουργία των εικόνων και του περιεχομένου.

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.  

- Minimum Resolution: 1200 x 628 pixels

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για κινητά

- Native, Banner, and Interstitial Ads

Minimum Dimension: 398 x 208 pixels

Aspect Ratio: 100 x 100 to 191 x 100 pixels

Image Ratio: 9:16

 

Sponsored Message

Οι διαφημίσεις Sponsored message είναι διαφημίσεις remarketing και reengagement που στοχεύουν στις υπάρχουσες συνδέσεις που έχετε πραγματοποιήσει μέσω του Facebook Messenger.  

 Παράδειγμα sponsored message.

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.   

- Minimum Resolution: 1200 x 628 pixels

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για κινητά

- Single Image Ad

Image Ratio: 9:16 to 16:9

Όλες οι εικόνες με link κροπάρονται  σε 1.91:1

 

Messenger Inbox

Αυτή η θέση θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας στην αρχική οθόνη του Messenger αντί για ένα thread συνομιλίας.

Παράδειγμα Messenger Inbox.

Πρόκειται για συγκεκριμένες διαφημίσεις μόνο για κινητά που λειτουργούν μόνο στην εφαρμογή Facebook Messenger. Αν και αυτό είναι ένα περιορισμένο κοινό, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την προβολή διαφημίσεων που ενθαρρύνουν τους χρήστες να ξεκινήσουν μια συνομιλία με το brand σας.

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: πρέπει να περιλαμβάνει 20% ή λιγότερο κείμενο.

- Minimum Resolution: 1200 x 628 pixels

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές για κινητά

- Single Image Ad

Minimum Dimension: 254 x 133 pixels

Image Ratio: 16:9 to 1:1

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Twitter.

Οι διαφημίσεις στο Twitter είναι λίγο διαφορετικές από άλλους τύπους διαφημίσεων - λαμβάνουν τη μορφή προωθημένων μηνυμάτων tweets, λογαριασμών και τάσεων. Αν και αυτό ίσως σας φανεί αρχικά περίεργο, οι διαφημίσεις που δημιουργείτε έχουν πολύ λιγότερους  κανόνες από τις άλλες πλατφόρμες. Ως αποτέλεσμα, η διαφήμιση στο Twitter ακολουθεί πολλές από τις ίδιες οδηγίες με τη δημιουργία των posts σας.   

Χρήση εικόνων στις διαφημίσεις σας στο Twitter.

Οι διαφημίσεις In-stream εμφανίζονται στο feed των χρηστών του Twitter μαζί με το υπόλοιπο περιεχόμενό τους. Η μόνη διαφορά είναι ότι θα δουν έναν Sponsored ή Promoted designation στο κάτω αριστερό μέρος.

Παράδειγμα προωθημένου tweet από την IBM.

 

Κατά το σχεδιασμό αυτών των διαφημίσεων, λάβετε υπόψη ότι οι άκρες των εικόνων σας θα είναι πάντα στρογγυλοποιημένες στην εφαρμογή. Κάθε διαφορετικός τύπος διαφήμισης του Twitter εμφανίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως σε αυτό το παράδειγμα, αλλά με ελαφρώς διαφορετικές προδιαγραφές.

 

Προδιαγραφές In-Stream Image and Multi-Image

Αυτές είναι η τυπικές μορφές σας για τις διαφημίσεις Twitter. Οι προδιαγραφές είναι ίδιες τι και αν χρησιμοποιείτε ένα template μιας εικόνας ή πολλαπλών εικόνων.

- Minimum Dimensions: 600 x 335 pixels

- Recommended Dimensions: 1024 x 512 pixels

- File Type: JPG, PNG, GIF

- File Size: 3MB για εικόνες, 5MB για gifs

 

Προδιαγραφές Summary Card Image

Οι συνοπτικές κάρτες δίνουν στους χρήστες του Twitter μια προεπισκόπηση του τι μπορούν να περιμένουν κάνοντας κλικ στη διαφήμιση.

- Recommended Dimensions: 280 x 150 pixels

- File Type: JPG, PNG, GIF

- File Size: 1MB

 

Προδιαγραφές Website, App, and Direct Message Card

Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων εστιάζουν σε διαφορετικούς στόχους μετατροπών (conversions goals), είτε πρόκειται για αυξανόμενες επισκέψεις σε website, είτε για app downloads είτε για απευθείας μηνύματα με το κοινό σας στο Twitter.

- Aspect Ratio: 1:1 to 1.91:1

- Recommended Dimensions: 800 x 800 pixels για 1:1 or 800 x 218 pixels για 1.91:1

- File Type: JPG, PNG, GIF

- File Size: 3MB

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Google.

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον πλανήτη καθώς και ένας από τους πιο δημοφιλείς παρόχους email, με το Gmail να συγκεντρώνει το 29% του μεριδίου της αγοράς. Η διαφήμιση μέσω της πλατφόρμας τους θα σας δώσει πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο δίκτυο δυνητικών πελατών από ό, τι πολλές άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.  

Λάβετε υπόψη ότι η Google είναι επίσης μια από τις πιο μεταβλητές πλατφόρμες διαφήμισης που υπάρχουν. Προσφέρει έναν μεγάλο αριθμό διαφορετικών διαφημίσεων τόσο για χρήστες κινητών όσο και για desktop.  

Παράδειγμα διαφήμισης από το Gmail για το Daily Briefing της New York Times.

Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα των πολυάριθμων διαφορετικών τύπων διαφημίσεων που η Google είναι σε θέση να εμφανίζει στους χρήστες.

Μεγέθη εικόνας διαφημίσεων.

Η Google σάς επιτρέπει να ανεβάσετε εικόνες σε οποιαδήποτε από τις διαστάσεις που ακολουθούν. 

Δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα 1024KB σε μέγεθος.

 

Θα συμπεριλάβουμε παρακάτω μερικά παραδείγματα:

 

Καθώς αρχίζετε να δημιουργείτε περισσότερες διαφημίσεις για το Google, είναι καλή ιδέα να εξετάσετε να πάρετε ένα Google Ads Certification για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε όλες αυτές τις πληροφορίες.  

Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις για το Google, είναι επίσης σημαντικό να έχετε κατά νου το δίκτυο στο οποίο θα στοχεύσετε.

Search Network Vs. Display Network Ads.

Το Δίκτυο αναζήτησης Google προβάλλει διαφημίσεις σε όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών καθώς και σε άλλες θέσεις της Google όπως το Google Play, το Google Maps, το Google Shopping και τις Google Images.  

Πολλές από τις διαφημίσεις που έχετε συνηθίσει να βλέπετε εμφανίζονται ως ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης, παρακάμπτοντας την ανάγκη για μια εικόνα. Ωστόσο,  οι search network ads για άλλες θέσεις όπως το Google Shopping, περιλαμβάνουν εικόνες.

 

Παραδείγματα Google Search Network ad.

Εξετάστε πού θα τοποθετήσετε αυτές τις διαφημίσεις και τι είδους λέξεις-κλειδιά στοχεύετε, για να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι εικόνες δεν ανταποκρίνονται μόνο στις προδιαγραφές, αλλά έχουν νόημα για την θέση της διαφήμισης. 

Οι Display Network ads εμφανίζονται σε εκατομμύρια ιστότοπους, βίντεο και εφαρμογές. Αποτελούν την πλειοψηφία των διαφημίσεων που βλέπετε κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτές οι διαφημίσεις πέφτουν η μία πάνω στην άλλη σε ένα website.     

 Παράδειγμα Google Display Network ads στο Saveur.

Το παραπάνω παράδειγμα παρουσιάζει δύο μεγέθη εικόνων banner καθώς και μια διαφήμιση στην πλαϊνή μπάρα. Καθώς δημιουργείτε τις καμπάνιες σας, λάβετε υπόψη ότι ενώ θα είστε σε θέση να ορίσετε ένα κοινό για εσάς, δεν θα μπορείτε να αποφασίσετε για τους άλλους τύπους διαφημίσεων που ενδέχεται να εμφανιστούν μαζί με την δική σας.  

Οι 3 διαφημίσεις στο παράδειγμά μας, αφορούν ένα αυτοκίνητο, μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών τροφίμων και ένα επιχειρηματικό εργαλείο SaaS για προγραμματιστές.

Για να εξασφαλίσετε την καλύτερη τοποθέτηση, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε ακολουθούν τις προδιαγραφές της Google κατά γράμμα. 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Instagram.

Το Instagram είναι αναμφισβήτητα η πιο προσανατολισμένη στην εικόνα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Αυτό κάνει το μέγεθος της εικόνας πολύ πιο σημαντικό. Οποιεσδήποτε διαφημίσεις που εμφανίζονται περίεργα ή εκτός προδιαγραφών, θα ξεχωρίζουν αυτόματα ως αντιεπαγγελματικές.

Θα παρατηρήσετε πολλές ομοιότητες στις οδηγίες και τις προδιαγραφές για τις εικόνες στο Instagram επειδή εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της πλατφόρμας διαφήμισης Facebook.

Instagram Feed Ad Image Size

Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται καθώς οι χρήστες κάνουν scroll στο Instagram Feed τους. Όπως στο Facebook Feed, οι εικόνες που χρησιμοποιείτε για αυτές τις διαφημίσεις βοηθούν το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει.

Παραδειγμα διαφήμισης Instagram από την εταιρεία ecommerce αποσκευών Away.

Όταν σχεδιάζετε αυτές τις διαφημίσεις, θυμηθείτε ότι το κείμενο CTA αποκρύπτει ένα τμήμα της εικόνας σας στο κάτω μέρος.

Συστάσεις σχεδίασης

Σύνθεση εικόνας: θα εμφανιστούν μόνο δύο γραμμές κειμένου.

- Recommended Resolution: η υψηλότερη δυνατή.

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές Mobile

- Single Image Ad

Minimum Dimension: 500 pixels wide

Aspect Ratio: 191 x 100 to 400 x 500

 

Instagram Stories Ad Image Size.

Τα Instagram Stories είναι διαφημίσεις σε πλήρη οθόνη που εμφανίζονται καθώς οι χρήστες κάνουν swipe το περιεχόμενό τους στην εφαρμογή. Κάθε εικόνα είναι ορατή για 5 δευτερόλεπτα πριν προχωρήσουμε στην επόμενη ιστορία. 

Παράδειγμα Instagram Story ad από την Calamity Wares.

 

Η Calamity Wares χρησιμοποιεί αυτή την ιστορία για να αναδείξει ένα από τα δημοφιλέστερα προϊόντα της, με ένα σύντομο τμήμα κειμένου που εξηγεί τα οφέλη του.  

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: Αφήστε 14% (250 pixels) κενού χώρου πάνω και κάτω για την εικόνα προφίλ και το CTA.

- Resolution: η υψηλότερη δυνατή

- File Type: JPG ή PNG

Προδιαγραφές Mobile

- Single Image Ad

Minimum Dimension: 500 pixels wide

Aspect Ratio: 90 x 160

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων LinkedIn.

Το LinkedIn είναι η πλατφόρμα για αναζήτηση εργασίας, αλλά μπορεί επίσης να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εκπαιδεύσετε πιθανά leads στην εταιρεία σας και τις αξίες της. Πολλοί από τους τύπους διαφημίσεών τους θα σας φανούν οικείοι, καθώς το LinkedIn αντιγράφει πολλά από αυτά που έκανε το Facebook με την πλατφόρμα του.

Σαν όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες που επικεντρώνονται περισσότερο στις επιχειρήσεις, το LinkedIn είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την καλλιέργεια δυνητικών πελατών με τις αξίες της εταιρείας σας. Οι διαφημίσεις τους εμπίπτουν σε δύο γενικές κατηγορίες. 


Sponsored Content

Όπως τα διαφημιστικά tweets του Twitter ή τα Facebook’s Feed ads, το διαφημιστικό περιεχόμενο εμφανίζεται στην feed του χρήστη του LinkedIn μαζί με το υπόλοιπο περιεχόμενο.  

Παράδειγμα sponsored content ad από την Genesys.


Κάθε εικόνα που χρησιμοποιείτε για αυτές τις διαφημίσεις θα έχει το ίδιο μέγεθος ανεξάρτητα από τον τύπο του περιεχομένου που προωθείτε.

 

Συστάσεις σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: Οι εικόνες που έχουν πλάτος μεγαλύτερο από 400 pixel θα κλιμακωθούν σε μια μικρογραφία στα αριστερά της ανάρτησής σας.

- Max Image Weight: 100MB

- File Type: JPG, JPEG, ή PNG

Προδιαγραφές Desktop

- Single Image Ad

Minimum Dimension: 400 pixels wide

Image Size: 1200 x 627 pixels

Aspect Ratio: 1.91:1

 

Dynamic Ads

Οι δυναμικές διαφημίσεις έρχονται σε 3 κύριες διαφοροποιήσεις: Follower ads, Spotlight ads και Content ads. Το μέγεθος εικόνας που χρησιμοποιείτε είναι σαφώς καθορισμένο με βάση αυτούς τους στόχους.

Παράδειγμα Spotlight Ad LinkedIn.

Εάν αποκλείσετε από αυτές τις οδηγίες, υπάρχει η πιθανότητα η διαφήμισή σας να εμφανίζεται παραμορφωμένη στους χρήστες.

 

Προδιαγραφές σχεδίασης

- Company Image Size: 100 x 100 pixels minimum

- Company Image Composition: Τετράγωνες εικόνες μόνο, όλες οι υπόλοιπες θα κροπαριστούν

- File Type: JPG, JPEG, ή PNG

- Background Image Size: 276 x 148 pixels

- Max Image Size: 2MB

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων YouTube.

Οι διαφημίσεις YouTube καλύπτονται από την ομπρέλα της πλατφόρμας διαφημίσεων της Google. Δεδομένου ότι είναι η #1 πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο που υπάρχει, το να προβάλεις το  brand σας μπροστά από τους χρήστες, ενώ κάνουν περιήγηση στα βίντεο είναι ένα μεγάλο awareness booster. Ενώ πολλές διαφημίσεις στο YouTube προβάλλονται κατά τη διάρκεια ενός βίντεο, έχουν και αρκετές μορφές διαφημίσεων με βάση την εικόνα.

Οι δύο κύριοι τύποι διαφημίσεων με εικόνα είναι η Display και η Overlay. Κάθε μία έχει ακριβείς προδιαγραφές για το μέγεθος της εικόνας που είναι αποδεκτή.  

Display Ads

Οι διαφημίσεις Display εμφανίζονται στην επάνω δεξιά γωνία του interface του YouTube. 

Παράδειγμα display ad από την Grammarly.

Σε αυτό το παράδειγμα, το YouTube εμφανίζει μία σύντομη διαφήμιση βίντεο μαζί με μια διαφήμιση εικόνας για την ίδια εταιρεία.  

Προδιαγραφές σχεδίασης

- Image Size: 300 x 250 ή 300 x 60 pixels

- Image Type: GIF, JPG, ή PNG

- File Size: 150KB max

 

Overlay Ads

Οι διαφημίσεις Overlay εμφανίζονται στο χαμηλότερο 20% κάθε βίντεο του YouTube. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ απευθείας στη διαφήμιση ή να την απορρίψουν, ενώ συνεχίζει να παίζει το βίντεο.

Παράδειγμα overlay ad από την Shein.

Αυτή είναι μια πιο ''ενοχλητική'' τοποθέτηση διαφημίσεων, οπότε έχετε αυτό κατά νου όταν δημιουργείτε τις εικόνες σας. Δεν θέλετε να ''χαλάσετε'' τα views με μια διαφήμιση που αποσπά ενοχλητικά την προσοχή. 

Προδιαγραφές σχεδίασης

- Image Size: 468 x 60 ή 728 x 90 pixels

- Image Type: GIF, JPG, ή PNG

- File Size: 150KB max

Όταν μαθαίνετε να προβάλλετε διαφημίσεις στο YouTube, είναι πολύ καλή ιδέα να εξοικειωθείτε και με τις Google’s image best practices.

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Pinterest.

Το Pinterest προσφέρει μια πιο απλοποιημένη πλατφόρμα διαφήμισης από το Facebook ή το Instagram. Η πλατφόρμα τους είναι χτισμένη για να μοιράζεται εικόνες και συνδέσμους με περιεχόμενο, χωρίς την προσθήκη σχολίων από τους χρήστες και μηνυμάτων από φίλους. Οι διαφημίσεις Pinterest εμφανίζονται εν σειρά με το υπόλοιπο περιεχόμενο του χρήστη. 

Οι τρεις τύποι διαφημίσεων εικόνας είναι τα Promoted Pins, τα Promoted Carousels, και τα Promoted App Pins. Το καθένα έχει διαφορετικό στόχο, αλλά διατηρεί μια οπτική συνέπεια που δεν έχουμε δει σε άλλες πλατφόρμες.

Παραδείγματα από Pinterest ads.

 

Εάν ρίξετε μια ματιά σε αυτό το παράδειγμα, θα δείτε πώς το Pinterest εισάγει διαφημίσεις απευθείας στη ροή ενός χρήστη. Δεν διακόπτουν τον θεατή, αλλά εξακολουθούν να παρέχουν αξία σε brands που επιθυμούν να επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο κοινό.  

 

Προδιαγραφές σχεδίασης

- Σύνθεση εικόνας: Όλες οι διαφημίσεις είναι κάθετες εικόνες και θα πρέπει να είναι στην υψηλότερη δυνατή ανάλυση

- Image Size: 1000 x 1500 pixels

- Recommended Aspect Ratio: 2:3

Ενώ η διαφήμιση Pinterest πιθανότατα δεν θα είναι ποτέ η πιο προσοδοφόρα πλατφόρμα διαφημίσεών σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να στοχεύσετε το κοινό σας με διαφημίσεις βασισμένες στην εικόνα χωρίς να είναι ενοχλητικές για την εμπειρία τους. Η απλότητα της δημιουργίας διαφημίσεων στην πλατφόρμα τους, το καθιστά επίσης ελκυστικό για μικρές επιχειρήσεις. 

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Snapchat.

Οι διαφημίσεις Snapchat σας βοηθούν να προσελκύσετε νέους, millennial πελάτες - το 73% των χρηστών είναι ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών. Από πέρυσι, το Snap έχει κάνει πολύ πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις να διαφημίζουν στην πλατφόρμα τους. Οι εικόνες διαφημίσεων που δημιουργείτε θα εμφανίζονται ως ακίνητες εικόνες ή σαν ένα slideshow στην εφαρμογή. 

Παρόλο που το Snap προσφέρει sponsored geofilter και sponsored lens, τα Snap Ads είναι ο κύριος τύπος διαφήμισης εικόνας που είναι διαθέσιμος στην πλατφόρμα. Θα εμφανιστούν παρόμοια με τα Instagram και Facebook Stories, ανάμεσα στο δημοσιευμένο περιεχόμενο του χρήστη.

Οι διαφημίσεις με εικόνα μπορούν να εμφανίζονται ως slideshows, GIF ή ως ακίνητες εικόνες και μπορούν να έχουν διάρκεια 3-10 δευτερολέπτα.

Αυτό το παράδειγμα από το Yelp δείχνει μια τυπική κατακόρυφη εικόνα με ελάχιστο κείμενο και ένα Download CTA.

Παράδειγμα Snap ad του Yelp.

 

Προδιαγραφές σχεδίασης

- Image Size: 360 x 600 pixels

- Logo Size: 993 x 284 pixels

- File Type: transparent PNG

- Σύνθεση εικόνας: Αφήστε 175 pixel buffer στο πάνω μέρος της εικόνας

- Recommended Aspect Ratio: 9:16

- Max File Size: 2MB

 

Μεγέθη εικόνων Διαφημίσεων Tumblr.

Το Microblogging site Tumblr είχε μερικά δύσκολα χρόνια, αλλά εξακολουθεί να μαζεύει εκατομμύρια χρήστες κάθε χρόνο. Αυτό αντιπροσωπεύει περισσότερα από 200 εκατομμύρια συνολικά blogs και πάνω από 80 εκατομμύρια δημοσιεύσεις την ημέρα. Με τις διαφημίσεις Tumblr μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κοινό που πιθανώς αγνοούν οι ανταγωνιστές σας. Ενώ είναι σίγουρα μια εξειδικευμένη κοινότητα, το Tumblr αξίζει να διερευνηθεί.

Με τα Sponsored Posts, έχετε τη δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων single image, multi-image και carousel ads. Αυτά θα εμφανίζονται ως ενσωματωμένα posts στην υπάρχουσα Tumblr  feed του χρήστη.  

Παραδείγματα από Tumblr ads.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν επίσης να συμπεριλάβουν διαφημίσεις στη δεξιά πλευρά της μπάρας, οι οποίες ακολουθούν μια παρόμοια μορφή με τις διαφημίσεις του Google Display Network.

Προδιαγραφές σχεδίασης

- File Type: BMP, GIF, JPG, PNG

- Sponsored Image Size: 1280 x 1920 pixels

- Side Bar Image Size: 500 x 750 pixels

- Gif Size: 540 x 750 pixels

- Max File Size: 10MB

Παρόλο που δεν είναι μία πλατφόρμα για όλους, αν το κοινό σας εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί, υπάρχει η ευκαιρία να τους προσεγγίσετε άμεσα.

Στο κάτω κάτω, οι εικόνες που χρησιμοποιείτε για τη διαφήμιση των social media σας είναι ένα μεγάλο κομμάτι του πως θα ξεχωρίσει το brand σας. Μην αφήσετε ένα λάθος στο μέγεθος ή στο aspect ratio να κάνει την επιχείρησή σας να φαίνεται αντιεπαγγελματική ή αναξιόπιστη.   

Τα μεγέθη της εικόνας των social media και των διαφημίσεων Google έχουν σημασία.

Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις για πολλές διαφορετικές πλατφόρμες, είναι εύκολο να ξεχάσετε ποιο μέγεθος είναι κατάλληλο για τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων. Κάνετε Bookmark αυτό το άρθρο και θα έχετε πάντα πρόσβαση στα σωστά μεγέθη, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε καλύτερες και υψηλής ποιότητας διαφημίσεις.

 

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

 πηγή: adespresso

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found