Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.
Hits: 58

Παρατηρήσατε to engagement στο Instagram να πέφτει τελευταία; Τα Likes να μην έρχονται τόσο εύκολα όπως πριν; Τα Comments είναι λιγότερο συχνά;

Δεν είστε οι μόνοι. Σε όλο το Instagram, οι influencers και οι social media managers αναφέρουν ότι οι λογαριασμοί τους έχουν χαμηλά metrics, χωρίς να έχουν αλλάξει τις digital marketing στρατηγικές τους.    

Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλά πράγματα. Με την discover feed να μοιάζει πλέον περισσότερο με διαφημιστικό χώρο, το Instagram να πειραματίζεται με την απόκρυψη των likes και να προσφέρει λίγη καθοδήγηση για τις εταιρείες, η πλατφόρμα έχει γίνει ένα παιχνίδι εικασίας για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.  

Ευτυχώς, υπάρχει κάτι που είναι algorithm-proof: η πραγματική σχέση με το ακροατήριό σας. Ακολουθούν μερικές στρατηγικές Instagram engagement για να αρχίσουν τα στατιστικά σας να ξανανεβαίνουν.     

Στρατηγική πρώτη: Χρησιμοποιήστε το Instagram σαν ένας Instagrammer.

Παρά τις τεράστιες δυνατότητές της ως πλατφόρμα e-commerce, το Instagram δημιουργήθηκε (και εξακολουθεί να είναι) ως ένα κοινωνικό δίκτυο.   

Αν έχετε δικό σας προσωπικό λογαριασμό Instagram, γνωρίζετε ότι εξακολουθεί να υπάρχει γνήσια απόλαυση στο να κάνεις scrolling, να ανακαλύπτεις, να κάνεις Like και να αλληλεπιδράς με άλλους χρήστες. Προσπαθήστε να ξαναφέρετε αυτό το αίσθημα στο brand account σας. Θα δείτε τα αποτελέσματα να αντικατοπτρίζονται στο engagement σας! 

 1. Δώσε για να πάρεις: Comment, Like & Share. 

Το Ιnstagram ξεκινάει ένα αμφιλεγόμενο σχέδιο για να κρύψει τα likes, αλλά μέχρι τότε εξακολουθούν να είναι ισχυρό χαρτί στην επικοινωνία με τους άλλους χρήστες και followers στην πλατφόρμα.   

Αποκτήστε τη συνήθεια να σχολιάζετε άλλους παραγωγικούς και δυνατούς χρήστες. Αν τα likes πάρουν το δρόμο του Periscope (RIP), οι χρήστες θα θυμούνται τα brands και τους λογαριασμούς που έχουν αναπτύξει γνήσιες σχέσεις μαζί τους μέσω του engagement.

Χρειάζεται πολύ προσπάθεια και χρόνο.  Με το να έχεις ένα μέλος της ομάδας σου να αφιερώνει ένα μέρος της ημέρας του στη διαχείριση των κοινωνικών μέσων θα βοηθήσει.     

2. Βρείτε και ακολουθήστε λογαριασμούς που σας ενδιαφέρουν.

Ήρθε η ώρα να ξανακαλύψετε την ‘Discover’ feed  και να δημιουργήσετε καινούριες επαφές. Δείτε ποιος άλλος είναι ενεργός στους κύκλους σας: ποιος δίνει τις καλύτερες συμβουλές, ανεβάζει το πιο δημιουργικό περιεχόμενο, ποιος έχει την πιο φρέσκια μοντέρνα ''φωνή''.    

Εάν είναι καλοί στο να χρησιμοποιούν το Instagram, μπορείτε να μάθετε ένα ή δύο πράγματα από την feed τους και εάν είναι actively engaging (το οποίο είναι το πιο σημαντικό για την επιτυχία στην πλατφόρμα), τότε μπορείτε να επωφεληθείτε και οι δύο από μια αμοιβαία συμφωνία.       

3. Δοκιμάστε ένα Insta-Takeover!

Αυτή είναι μια διασκεδαστική και δημοφιλής τεχνική που επιτρέπει ένα μέλος του προσωπικού σας, έναν influencer, thought leader ή έναν celebrity να αναλάβει το λογαριασμό σας για μία ημέρα, είτε πρόκειται για απλά posts είτε για stories και live streams.     

Αυτό κάνει δύο πράγματα: φέρνει τους followers του στο λογαριασμό σας και αντίστοιχα φέρνει τους followers σας στο δικό τους (ανεβάζοντας και τα δύο προφίλ). Τέλος σας απαλλάσσει από να δημιουργήσετε και να προγραμματίσετε  περιεχόμενο για μια μέρα!   

Αυτή η τεχνική μπορεί να είναι απίστευτα αποτελεσματική. Δείτε τη συνεργασία μεταξύ της Stella Artois και του Matt Damon, για το Water.org. 

Η καμπανιά είχε τεραστία επιτυχία και το γεγονός ότι ήταν για έναν καλό σκοπό, ανέβασε το προφίλ του brand.  

Μπορεί να σκέπτεστε ότι είναι ρίσκο να δώσετε τον έλεγχο του λογαριασμού σας, οπότε αν σας βοηθά, μπορείτε να δώσετε μερικές γρήγορες και φιλικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τι απαγορεύετε να κάνουν post (π.χ. άσχημη γλώσσα, προώθηση πολιτικών ιδεών).   



Στρατηγική δύο: Χρησιμοποιήστε το Instagram σαν μια επέκταση της υπηρεσίας σας.

Σε έναν δύσκολο μήνα, είναι εύκολο να ανεβάσετε μερικά motivational quotes, χαμογελαστές φωτογραφίες του προσωπικού και να το ονομάσετε στρατηγική περιεχομένου.

Ωστόσο, το Instagram είναι ένα κανάλι διανομής περιεχομένου και παρόλο που πολλοί χρήστες κάνουν scrolling πολύ γρήγορα, κάποιοι δίνουν πολύ προσοχή σε αυτά που εμφανίζονται στις οθόνες τους, μερικοί διοχετεύονται στο website σας, μερικοί κάνουν αγορές: αυτοί είναι οι χρήστες πρέπει να σκέφτεστε και να τροφοδοτείτε με περιεχόμενο. 

Αντιμετωπίστε το Instagram με την ίδια φροντίδα που έχετε για το  Facebook ή το blog σας και παρακολουθήστε την αύξηση της ROI σας.  

4. Κάνετε έναν Έλεγχο Περιεχομένου.

Πραγματοποιήστε μια εμπεριστατωμένη εξέταση για το τι πραγματικά έκανε κλικ με το κοινό σας - όχι μόνο τι πείρε τα πιο πολλά likes, αλλά τι προκάλεσε συζήτηση, σε ποια stories έμειναν παραπάνω χωρίς να κάνουν skip, ποια polls απάντησαν, ποια post σας έδωσαν follows (ή unfollows!) και μάθετε από αυτά.   

Το κοινό σας δεν ανταποκρίνεται απαραίτητα στο ίδιο περιεχόμενο που αρέσει σε εσάς. Έχετε κατά νου ότι οι προσωπικές σας απόψεις και γούστα δεν είναι πάντοτε τα καλύτερα βαρόμετρα για ποια είναι τα πιο ενδιαφέροντα θέματα για το κοινό σας.   

5. Διαγωνισμοί και δώρα.  

Διαγωνισμοί; Στο Instagram; Ναί! Ένα υποτιμημένο εργαλείο, οι διαγωνισμοί και τα δώρα αποτελούν έναν αποδεδειγμένο τρόπο για να ενθουσιάσετε το κοινό σας για τα προϊόντα και το brand σας.  Όσο ισχυροί και να είναι, οι διαγωνισμοί στα social media χρειάζονται προσπάθεια και κάποιο βαθμό εμπειρίας για να τρέξουν και να πετύχουν.   

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, υπάρχουν πολλές δυνατότητες: μπορείτε να κάνετε giveaways, διαγωνισμούς hashtag, διαγωνισμούς φωτογραφιών, caption διαγωνισμούς : υπάρχουν πολλοί τρόποι να δημιουργήσετε ενδιαφέρον και αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Αυτό παραμένει ένας από τους κορυφαίους τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το setup  του Instagram και των δυνατοτήτων του, για την εταιρεία και τους followers σας.    


6. Χρησιμοποιήστε το ως μια μηχανή παραγωγής User Generated Content.

Τα Hashtags είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη συγκομιδή περιεχομένου που παράγεται από αφοσιωμένους followers.  Χρησιμοποιώντας επανειλημμένα το δικό σας hashtag και ενθαρρύνοντας τους άλλους να το χρησιμοποιήσουν, μπορείτε να δημιουργήσετε loyalty και να συνδέσετε το προϊόν σας με μια τάση/κίνημα.     

Πάρτε για παράδειγμα το #AerieReal. Το brand έχει δημιουργήσει μια φήμη και μια εικόνα γύρω από την κατασκευή ρούχων για γυναίκες όλων των μεγεθών και μορφών. Τα μοντέλα τους είναι γνωστά για την εκπροσώπηση πραγματικών γυναικών από όλα τα κοινωνικά στρώματα - όλων τον μεγεθών, εθνικοτήτων έως τη νευροποικιλότητα (neurodiversity).  

Το hashtag τους #AerieReal ενθαρρύνει τις γυναίκες να γιορτάσουν αυτό που τις καθιστά μοναδικές και αυτές με την σειρά τους ανεβάζουν φωτογραφίες ενώ φοράνε τα προϊόντα της Aerie.     


Στρατηγική Τρία: Χρησιμοποιήστε το Instagram ως ένα Creative Outlet.

Αρχικά, οι τετράγωνες φωτογραφίες και η διάταξη του grid της πλατφόρμας μπορεί να φαίνονται περιοριστικές, αλλά οι περιορισμοί του Instagram σας δίνουν επαρκή χώρο για να είστε καινοτόμοι και δημιουργικοί με την εικόνα του brand σας.  

7. Γίνετε δημιουργικοί με την feed σας.

Είμαστε συνεχώς έκπληκτοι με τη δημιουργικότητα που βλέπουμε στις feeds του Instagram!  

Για παραδείγμα, δείτε πώς η Boss Babe Inc, μια motivational brand για τις γυναίκες, εναλλάσσει ροζ και λευκά τετράγωνα για να δημιουργήσει ένα εφέ σκακιέρας, το οποίο είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική αισθητική και μια καλή τακτική για τα brands που μπορεί να μην έχουν μεγάλο φωτογραφικό περιεχόμενο, αλλά θέλουν να διατηρήσουν ένα σταθερό posting χρονοδιάγραμμα.

 

 

Στο άλλο άκρο του φάσματος, υπάρχει η σειρά του Mr. Doodle’s: είναι φανταστικός στο να κάνει καθαρά, υψηλής ποιότητας, παρόμοια θεματικά posts. Ενώ οι καλλικατζούρες του (dudles) θα φαίνονταν επαναλαμβανόμενες αν συνέχιζε να κάνει post το ίδιο πράγμα, είναι φοβερός στο να το διατηρεί ενδιαφέρον αλλάζοντας τη γωνία ή την εστίαση στα post του, κάνοντας τη συνολική αισθητική του λογαριασμού του ευχάριστη, παιχνιδιάρικη και συνεκτική, διατηρώντας το ίδιο θέμα για ένα χρονικό διάστημα πριν το αλλάξει σε κάτι καινούριο.     

 

 

8. Ξεκινήστε τον πειραματισμό με το IGTV.

Παρόλο που η πλατφόρμα ξεκίνησε το 2018, δεν έχει ακόμη βρει ένα ξεχωριστό ακροατήριο ή καθιερωθεί ως αξιόπιστη πηγή για αγορές. Η πλατφόρμα είναι καινούργια και εξακολουθεί να βρίσκεται στο δυνητικό της στάδιο.

Το καλό με αυτό είναι ότι αντιπροσωπεύει μια σπάνια ευκαιρία: την ευκαιρία να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα τεράστιο ακροατήριο και να πάρετε creative risks με το brand σας. Για δημιουργικά brands, το IGTV προσφέρει ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος έκφρασης. Τα βίντεο μπορούν να διαρκέσουν έως 10 λεπτά. Για verified λογαριασμούς ή λογαριασμούς με μεγάλα followings, τα βίντεο φτάνουν έως και την μία ώρα.     

Μπορούν να είναι portrait ή landscape, και έχουν αξιοπρεπή υψηλή ανάλυση. 

 Δείτε τη χρήση του IGTV από το The Economist:

 

Επίσης, η σειρά 60-second drawing του MTV, η οποία βάζει celebrities να ζωγραφίσουν το εξώφυλλο του άλμπουμ τους, σε λιγότερο από ένα λεπτό. Είναι μια απλή ιδέα και δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτα για να εκτελεστεί, αλλά είναι μαγευτική και αναδεικνύει τους celebrities και το brand του MTV. Δείτε, για παράδειγμα, την Lizzo να σχεδιάζει το εξώφυλλο για το Album της 'Juice'.   

 

 

Ανακεφαλαίωση. 

Μπορεί να φαίνεται δύσκολο στην αρχή, αλλά το κλειδί είναι να αρχίσετε να εισάγετε αυτές τις στρατηγικές στο workflow σας σιγά  σιγά, αντί να τις ξεκινήσετε όλες μαζί.  

Ανακεφαλαιώνοντας, ακολουθούν τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ενισχύσετε την engagement strategy σας. 

1. Δώσε για να πάρεις: Comment, Like & Share.

2. Βρείτε και ακολουθήστε  λογαριασμούς που σας ενδιαφέρουν.

3. Δοκιμάστε ένα Insta-Takeover.

4. Κάνετε έναν Έλεγχο Περιεχομένου.

5. Διαγωνισμοί και δώρα. 

6. Χρησιμοποιήστε το ως μια μηχανή παραγωγής User Generated Content.

7. Γίνετε δημιουργικοί με την feed σας.

8. Ξεκινήστε τον πειραματισμό με το IGTV.

 

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

 πηγή: wishpond.com

Leave your comments

Comments

  • No comments found