Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ και πώς είναι χρήσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις;
Εμφανίσεις: 3373

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας είναι πιθανώς δύο από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις στο digital marketing.

Μια κοινή αλλά εσφαλμένη αντίληψη ανάμεσα σε πολλούς εμπόρους είναι ότι οι καταναλωτές μισούν τις διαφημίσεις στις ιστοσελίδες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση, το 25,8% των χρηστών χρησιμοποιούν τώρα το adblock. Και αυτό το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί με την πάροδο των ετών. Αυτός ο υψηλός βαθμός χρήσης φαίνεται να υποστηρίζει την ιδέα ότι οι καταναλωτές δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις. Μια πρόσφατη μελέτη που ολοκληρώθηκε από την Hubspot, ωστόσο, έθεσε ένα σοβαρό επιχείρημα κατά της θέσης αυτής.

Αυτή η αναφορά διαπίστωσε ότι οι πελάτες πραγματικά δεν φοβούνται τις διαφημίσεις τόσο πολύ, απλά δεν θέλουν να βλέπουν άσχετες διαφημίσεις. Το 77% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι θα προτιμούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα φιλτραρίσματος διαφημίσεων παρά ένα πλήρες μπλοκ διαφημίσεων. Τα Brands που μπορούν να βρουν τρόπους για να πετύχουν πιο σωστή στόχευση των διαφημίσεων τους, μπορούν να δημιουργήσουν και μια καλύτερη εμπειρία χρήστη, συνεπώς και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε τη συνάφεια και την εξατομίκευση των διαφημίσεων που εμφανίζονται. Η γνώση του τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να εμπλακείτε καλύτερα με τους υποψήφιους πελάτες στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με το eMarketer, το 73% των Αμερικανών χρηστών του διαδικτύου που είναι τουλάχιστον 14 ετών θα αγοράσουν κάτι στο διαδίκτυο μέσα στο χρόνο.

Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που δείχνουν τα ενδιαφέροντα των χρηστών στο διαδίκτυο μπορούμε να αλληλοεπιδρούμε με αυτούς τους χρήστες. Σύμφωνα με την Adroit Digital, σχεδόν τα 3/5 των online αγοραστών στις Ηνωμένες Πολιτείες ανέφεραν ότι παρατήρησαν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται για προϊόντα που είχαν ερευνήσει σε άλλους ιστότοπους. Αυτό σημαίνει ότι η συμμετοχή των καταναλωτών μέσω διαφημίσεων επαναληπτικού μάρκετινγκ προσελκύει την προσοχή των καταναλωτών.

Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing);

Η Digital Remedy αναφέρει ότι το 46% των επαγγελματιών που εργάζονται στο digital marketing πιστεύουν ότι το επαναληπτικό μάρκετινγκ δεν αξιοποιεί τα εμπορικά σήματα όπως θα έπρεπε. Αν θέλετε να κατανοήσετε τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ για τις δικές σας καμπάνιες, εδώ είναι κάποια πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε.

 

Επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing); Κατανόηση του ορισμού.

Πολλοί άνθρωποι έχουν ερωτήσεις σχετικά με το τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη στόχευση πελατών που έχουν ήδη δει κάτι στον ιστότοπό σας ή έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας. Είναι ένα μέσο αξιοποίησης των πελατών που μπορεί να έχουν περιηγηθεί σελίδες στον ιστότοπό σας, αλλά δεν ακολούθησαν με μετατροπή.

 

Και με αυτό, δεν σημαίνει απαραίτητα μια "πώληση" στο τέλος. Η μετατροπή θα μπορούσε να σημαίνει ότι δεν έγινα μέλη του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου ή δεν σας ακολούθησαν στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, δεν είδαν το βίντεο σας · κ.λπ. Πρέπει να γνωρίζετε ότι το 70-96% των χρηστών επισκέπτονται έναν ιστότοπο χωρίς να θέλουν να αναλάβουν κάποια δράση. Επομένως, ως έμπορος ή digital marketer, θα πρέπει να επωφεληθείτε από το ενδιαφέρον που δείχνουν για το brand σας και να τους πείσετε να επιστρέψουν χρησιμοποιώντας το επαναληπτικό μάρκετινγκ.

 

Ένα πρόγραμμα επαναληπτικού μάρκετινγκ θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας. Έτσι θα μπορείτε να προσδιορίσετε τους πελάτες που πέρασαν χρόνο σε αυτές τις σελίδες χωρίς μετατροπή. Για παράδειγμα, πολλά brands θα παρακολουθήσουν τις σελίδες του καλαθιού αγορών τους, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε όσους εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους ή είδαν κάποια προϊόντα.

 

Μόλις εντοπίσετε τους στόχους, μπορείτε να προβάλλετε εξειδικευμένες διαφημίσεις που προωθούν τα προϊόντα που έχουν ήδη προβληθεί. Επομένως, αυτές οι διαφημίσεις θα είναι εξαιρετικά εξατομικευμένες και θα προωθούν αντικείμενα που έχουν ήδη ενδιαφερθεί, αυξάνοντας τη συνάφεια τους.

Σκεφτείτε ότι σύμφωνα με την AdRoll, συνήθως μόνο το 2% των καταναλωτών θα μετατρέψει την πρώτη φορά που επισκέπτονται έναν ιστότοπο. Αυτό καθιστά το επαναληπτικό μάρκετινγκ ένα πολύτιμο εργαλείο για να προσελκύσει τους πελάτες ώστε να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν μια μετατροπή.

Ένα ενδιάφερον στατιστικό στοιχείο που παραθέτει η CMO, είναι πως διαπίστωσε ότι, έως και το ένα τέταρτο των πελατών αναφέρουν ότι απολαμβάνουν διαφημίσεις remarketing. Εκτιμούν ποιο πολύ εκείνα τα Brand επειδή οι διαφημίσεις τους προσφέρουν υπενθυμίσεις για προϊόντα και μάρκες που είχε ενδιαφέρει ο καταναλωτής πριν. Αυτές οι διαφημίσεις προκαλούν το ενδιαφέρον τους περισσότερο από τις τυπικές διαφημίσεις, παρέχοντας μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και συνεπώς μεγαλύτερη πιθανότητα για μετατροπή.

Με την αύξηση του ενδιαφέροντος που παρέχουν οι διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ, γίνεται σαφές γιατί αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματική. Η Kimberly-Clark αναφέρει ότι βλέπει έως και 50-60% υψηλότερα ποσοστά μετατροπής για εκείνους που λαμβάνουν διαφημίσεις remarketing. Μια άλλη μελέτη της Digital Remedy διαπίστωσε ότι η γενική ανταπόκριση διαφημίσεων αυξήθηκε κατά περίπου 400%. Εν τω μεταξύ, το comScore αναφέρει ότι οι ανακατευθυνόμενες διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό να αναζητήσουν το brand σας έως και 1,046%.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ έχει πολλά εργαλεία τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν τα brands για τη δημιουργία βελτιωμένων εμπειριών διαφήμισης. Μπορούν να αξιοποιήσουν τα ενδιαφέροντα των πελατών τους και να εμφανίσουν το περιεχόμενο που έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να δουν.

Όσοι θέλουν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ θα πρέπει να εξετάσουν, πώς τα παρακάτω βήματα μπορούν να ενισχύσουν την επιτυχία τους.

 

Κατανόηση των διαφορετικών τύπων επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing).

Υπάρχουν διάφοροι τύποι επαναληπτικού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μάρκες για να ενεργοποιήσουν τους πελάτες τους online. Για να κατανοήσουμε τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ, θα πρέπει να εξετάσουμε αυτές τις διαφορετικές επιλογές.

Τα brands μπορούν να επιλέξουν ποια θα είναι αυτά που θα λειτουργήσουν καλύτερα για την δικό τους σκοπό. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς επιλογές είναι:

Η διαφήμιση εμφανίζεται σε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.

Μια από τις πιο κοινές μορφές επαναληπτικού μάρκετινγκ περιλαμβάνει προβολές διαφημίσεων για άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται σε δύο κύριους τύπους πλατφορμών.

Εκείνοι που χρησιμοποιούν τις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ μέσω των Διαφημίσεων Google θα εμφανίσουν τις διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ σε όλο το δίκτυο εμφάνισης Google. Θυμηθείτε ότι οι διαφημίσεις Google προσφέρουν τη μεγαλύτερη πλατφόρμα PPC (pay per click) , καθιστώντας την ένα εξαιρετικό μέσο για την επίτευξη εκατομμυρίων καταναλωτών που ψάχνουν προϊόντα σε όλη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο.

Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε αυτές τις διαφημίσεις προβολής σε διάφορες άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Το Facebook, Instagram και το Twitter, για παράδειγμα, προσφέρουν τις δικές τους πλατφόρμες προβολής διαφημίσεων. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το Facebook φτάνει πάνω από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, αυτό παρέχει επίσης μια μεγάλη πλατφόρμα για την επίτευξη των στόχων σας.

 

(Πώς εμφανίζεται μια διαφήμιση στο Facebook)

 

Επαναληπτικό μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπει να στοχεύετε άτομα στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ενώ ταξιδεύουν αλλού στο παγκόσμιο ιστό. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημιστικές καμπάνιες ειδικά για όσους ανοίγουν τα εμαιλ σας (newsletter).

Δεδομένου ότι οι χρήστες που ανοίγουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ήδη δείχνουν το ενδιαφέρον τους για αυτό που έχετε να προσφέρετε, χρησιμοποιώντας το επαναληπτικό μάρκετινγκ μέσω εμαιλ σας βοηθά να κρατάτε το εμπορικό σήμα σας στο μυαλό τους. Γνωρίζετε ότι έχουν κάποιο ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, γεγονός που ανοίγει την πόρτα για να τους επαναφέρετε στον ιστότοπό σας με σκοπό την ολοκλήρωση κάποι

 

Βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Μέσω της Google, μπορείτε επίσης να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα στο YouTube. Τα άτομα που έχουν επισκεφτεί το κανάλι σας ή τα βίντεό σας μπορούν να στοχευθούν ξανά μέσω διαφημίσεων κατά την περιήγησή τους σε άλλο σημείο του δικτύου εμφάνισης Google.

 

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

Leave your comments

Comments

    • No comments found
    Powered by Komento