Το Facebook Shops έρχεται!
Εμφανίσεις: 2568

Η Facebook μπαίνει δυναμικά στο χώρο των eshops, με σκοπό να ανταγωνιστεί την amazon, ebay και άλλες μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών! 

Τι έδωσε όμως στο Facebook αυτή την αφορμή; Φυσικά η πανδημία! Ο CEO Μαρκ Ζούκενμπεργκ δήλωσε σε μια παρουσίαση του, μέσω του Facebook Live, ότι στόχος της νέας πλατφόρμας είναι να δώσει ώθηση στις μικρές επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν προβλήματα από την πανδημία, οι οποίες δεν είχαν eshops. Αν και το Facebook Shops ήταν ήδη στα σχέδια του, η εκρηκτική αύξηση του Online τζίρου μέσω της πανδημίας, "ανάγκασε" την Facebook να κινηθεί πιο γρήγορα για να επωφεληθεί από την αύξηση αυτή.

Τα οφέλη από αυτή την πλατφόρμα βέβαια είναι πάρα πολλά για την Facebook, καθώς θα μπορεί να έχει περισσότερα data για τις αγορές και τις καταναλωτικές συμπεριφορές, βελτιώνοντας τον διαφημιστικό λογάριθμο της, με σκοπό να βελτιστοποιήσει την απόδοση των διαφημίσεων της. Κάτι βέβαια που ίσως κάνει τις διαφημίσεις της πιο ακριβές στο μέλλον. 

Ας δούμε λίγο το Facebook Shops.

Καθώς πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν και ενισχύουν την ψηφιακή τους παρουσία και brand στα social media, η Facebook αποφάσισε να δημιουργήσει νέα εργαλεία για να διευκολύνει τις διαδικτυακές αγορές. Γι 'αυτό ξεκινάει τα Facebook Shops. Με αυτό τον τρόπο η Facebook επενδύει στις εφαρμογές της, με σκοπό να εμπνεύσει τους ανθρώπους να ψωνίσουν online κάνοντας τις αγορές τους στο διαδίκτυο ευκολότερες.

Το Facebook Shops θα είναι μια εμπειρία αγορών για κινητά (στην αρχή), όπου οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο Facebook και το Instagram δωρεάν. Τα καταστήματα αυτά, θα σας επιτρέπουν να επιλέξετε ποιο από τα προϊόντα σας θέλετε να προβάλετε, εμπορεύματα με συλλογές προϊόντων καθώς και να διηγηθείτε την ιστορία της επιχείρησης σας με προσαρμόσιμες γραμματοσειρές και χρώματα. Στα Facebook Shops, θα μπορείτε να συνδεθείτε με πελάτες μέσω WhatsApp, Messenger ή Instagram Direct για να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να προσφέρετε υποστήριξη και πολλά άλλα όπως η εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Ταυτόχρονα συνεργάζεται με το Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube και Feedonomics για να μπορέσει να προσφέρει στις μικρές επιχειρήσεις την υποστήριξη που χρειάζονται. Αυτοί οι οργανισμοί προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να διευθύνουν τις επιχειρήσεις τους και να κάνουν την μετάβαση τους στο διαδίκτυο. Τώρα, θα βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν και να αναπτύξουν τα καταστήματά τους στο Facebook και να χρησιμοποιήσουν και άλλα εμπορικά εργαλεία.  Βέβαια σκοπός της Facebook δεν είναι να αντικαταστήσει την "end to end" εμπειρία που προσφέρουν οι άλλες πλατφόρμες όπως το Amazon, αλλά να συνεργαστεί με τις παραπάνω εταιρείες (Shopify) με σκοπό να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά μαγαζιά που αναλαμβάνουν την ανάλυση δεδομένων και τις πληρωμές.

Θα προστεθούν επίσης λειτουργίες σε όλες τις εφαρμογές μας, όπως το Instagram Shop, λειτουργίες live αγορών και προγράμματα αφοσίωσης για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να αγοράσουν προϊόντα που τους αρέσουν.

Ο Μαρκ Ζούκενμπεργκ επίσης σχολίασε ότι καλό θα ήταν να φιλοξενηθούν και υπηρεσίες παραγγελίας και διανομής φαγητού, κάτι που μας κάνει να υποψιαζόμαστε το next big thing της Facebook

Πώς να τρέξετε ένα πετυχημένο διαγωνισμό στο Instagram (Giveaway)

Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.

Οι διαστάσεις των Instagram Stories και γιατί είναι τόσο σημαντικές.

Daily Instagram Hashtags, που πρέπει να τα χρησιμοποιείτε στα Social Media.

 

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 πηγή: facebook

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found