Facebook Advertising

Tο Facebook διαθέτει τα απαραίτητα εργαλεία προκειμένου να μπορέσετε να στοχεύσετε τα άτομα που ενδιαφέρονται για αυτό που πουλάτε (προϊόν ή υπηρεσίες). Μπορείτε να στοχεύσετε με βάση δημογραφικά ή γεωγραφικά κριτήρια, με βάση τα ενδιαφέροντα του ή αν έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, για μια πιο εξειδικευμένη στόχευση. Το μεγάλο πλεονέκτημα του facebook είναι ότι μπορείς να δημιουργήσει εικόνα και βίντεο για το προϊόν ή την εταιρεία σου, και να το χρησιμοποιήσεις στις διαφημίσεις! Μην ξεχνάτε ότι ο μέσος χρήστης facebook, περνάει πάνω από 2 ώρες την ημέρα, στην timeline του Facebook! Η διαφήμιση που γίνεται στο Facebook συμπεριλβάνει και την πλατφόρμα του Instagram.