Facebook Sponsored Posts: Είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας;
Hits: 66

Facebook Sponsored Posts ή Facebook Ad Manager είναι καλύτερα για τo digital marketing της επιχείρησης σου;

Οι διαφημίσεις Facebook έχουν τεράστιες δυνατότητες να αποφέρουν απίστευτο κέρδος και έτσι χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τις μικρές και τις μεγάλες επιχειρήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο, να φτιάξουν τη φήμη τους και να πουλήσουν περισσότερο.

Αλλά τι γίνεται με τa Facebook Sponsored Posts;


Ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων που είναι εξοικειωμένος με την διαφήμιση στο Facebook δεν γνωρίζουν πολλά για τa Facebook Sponsored Posts.

Και αν το κάνουν, υπάρχουν παρανοήσεις σχετικά με το τι κάνουν οι δύο πλατφόρμες και πως πρέπει να χρησιμοποιηθούν.

Δεν γνωρίζεις πολλά για το Facebook Marketing. Κάνε κλικ και μάθε περισσότερα

Τι είναι τα Sponsored Posts στο Facebook;

Όταν προβάλλετε τις αναρτήσεις στη σελίδα σας, θα δείτε την επιλογή "Boost Post".

Αυτή η επιλογή σάς επιτρέπει να προωθήσετε μια ανάρτηση που υπάρχει ήδη στη σελίδα σας χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσετε μια διαφήμιση μέσω του συστήματος διαφημίσεων.

Θα ορίσετε έναν προϋπολογισμό για αυτό που θα προωθήσετε, ένα χρονικό πλαίσιο και γενικά κριτήρια στόχευσης κοινού. Όλα αυτά συμβαίνουν σε μία μικρή pop-up οθόνη και τελειώσατε.


Τα Sponsored Posts θα εμφανίσουν τη διαφήμισή σας στο newsfeed και θα μοιάζουν με εκείνες που δημιουργήθηκαν στο διαχειριστή διαφημίσεων.

Η επιλογή "post boost" είναι πραγματικά σχεδιασμένη για να προσφέρει μια απλούστερη, λιγότερο δύσκολη επιλογή για να συμμετέχουν σε διαφημίσεις Facebook αυτοί που "τρομάζουν" από το σύστημα.

Χρησιμοποιείται συχνά από μικρές επιχειρήσεις που προσπαθούν απλώς να αυξήσουν την εμβέλειά τους, αλλά έχει και πολλές άλλες χρησιμότητες.

Facebook Sponsored Posts σε σχέση με Facebook Ads: Ποια είναι η διαφορά;

Έχουμε καλύψει τι είναι sponsored posts - αλλά γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ αυτών και των διαφημίσεων Facebook;

Ας ρίξουμε μια ματιά στα οφέλη του καθενός και πότε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Facebook Sponsored Posts.

Τα οφέλη για τα sponsored posts είναι αρκετά εύκολα κατανοητά: είναι εύκολο στη χρήση, είναι εύκολο να δημιουργηθούν και σας δίνουν πολλές πραγματικά μεγάλες κοινωνικές αποδείξεις, ακόμα κι αν δεν έχετε εμπειρία με τις διαφημίσεις στο Facebook.

 

Όταν η οργανική σας ανάρτηση προωθείται μέσω του συστήματος διαφημίσεων, όλες οι κοινωνικές αποδείξεις που έχετε επί του παρόντος έχουν προωθηθεί. Όλα τα μου αρέσει, σχόλια και κοινόχρηστα στοιχεία είναι ορατά και βοηθούν τη διαφήμισή σας να κάνει μια καλή εντύπωση από το ξεκίνημα.

Η στόχευση κοινού είναι πιο περιορισμένη εδώ, όπως και οι επιλογές υποβολής προσφορών και οι επιλογές τοποθέτησης. Δεν μπορείτε να ορίσετε όρια προσφορών ή στρατηγικές προσφορών. Οι αναρτήσεις σας θα εμφανίζονται μόνο στα newsfeeds. 

Πότε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Sponsored Posts.

Τα Facebook sponsored posts είναι μια καλή επιλογή όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την βάση που έχετε ήδη σε μια οργανική θέση για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα από την αρχή. Επιπλέον, όλες αυτές οι "κοινωνικές αποδείξεις" που κερδίζετε ενώ πληρώνετε για να προωθήσετε τη διαφήμισή σας θα μεταφερθούν και στις αρχικές οργανικές αναρτήσεις. Αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο κέρδος και είναι ένας αποτελεσματικός και σίγουρος τρόπος το κοινό σας και το brand σας και θα σας ωφελήσουν σε μακροπρόθεσμη βάση.

Τα Sponsored posts είναι επίσης μια καλή επιλογή εάν απλά πρέπει να δημοσιεύσετε ένα post σε ένα αρκετά ευρύ κοινό ή στο τωρινό ακροατήριό σας. Αν δεν χρειάζεται να περάσετε από το σύστημα διαφημίσεων, εξοικονομήστε χρόνο και επιλέξτε να το χρησιμοποιήσετε. 

Facebook Ads.

Ενώ τα sponsored posts υπάγονται στην κατηγορία διαφημίσεων Facebook PPC, οι αληθινές διαφημίσεις Facebook δημιουργούνται μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων ή με εργαλεία τρίτων όπως το AdEspresso.

Επιλέγετε έναν επίσημο στόχο που κυμαίνεται από επιλογές όπως " διαδραστικότητα" έως "μετατροπές", δίνοντάς σας μεγαλύτερη ευελιξία στο τι θέλετε να καταφέρετε με τις διαφημίσεις σας.


Τα Sponsored posts είναι στις περισσότερες περιπτώσεις πολύτιμα μόνο για την εξάπλωση και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, αν και μπορούν να ανεβάσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, οι αληθινές διαφημίσεις Facebook σας δίνουν περισσότερες επιλογές και είναι καλύτερα βελτιστοποιημένες για άλλες ενέργειες.

Με τις παραδοσιακές διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πιο προηγμένες επιλογές στόχευσης, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας προσαρμοσμένου κοινού για να εμφανίσετε το περιεχόμενό σας σε χρήστες που έχουν κάποια σχέση με το εμπορικό σήμα σας.

Μπορείτε να ορίσετε στρατηγικές υποβολής προσφορών και λεπτομερείς προσφορές αντί για συνολικούς προϋπολογισμούς.

Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ρυθμίσετε την κατανομή ημέρας day schedule, η οποία κάνει τις διαφημίσεις σας να εμφανίζονται μόνο σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Οι διαφημίσεις στο Facebook σας δίνουν επίσης περισσότερη δημιουργική ευελιξία. Υπάρχουν πολλές μορφές διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων καρουσέλ και διαφημίσεων καμβά. Μπορείτε να προσθέσετε κουμπιά CTA (Call to Action) στην ανάρτησή σας για να οδηγήσετε συγκεκριμένες ενέργειες και να μεταφέρετε τους χρήστες σε περισσότερους προορισμούς εκτός του ιστότοπου με καλύτερα αποτελέσματα.

Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι μπορείτε ουσιαστικά να δημιουργήσετε " sponsored posts" μέσω του συστήματος διαφημίσεων Facebook.

Επιλέξτε “engagement” ως στόχο και, στη συνέχεια, επιλέξτε “post engagement” και θα μπορείτε να επιλέξετε τις τρέχουσες υπάρχουσες αναρτήσεις για προώθηση στο Facebook.

 

Πότε να χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις στο Facebook (Facebook Ads).

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις και για τις περισσότερες διαφημίσεις, θα επωφεληθείτε περισσότερο από τη χρήση των διαφημίσεων Facebook αντί των sponsored posts.

Θα χρειαστεί λίγο περισσότερο για να ρυθμίσετε και να ανεβάσετε τα posts σας , αλλά ο έλεγχος που έχετε σε κάθε πτυχή της δημιουργίας διαφημίσεων είναι απίστευτος.

Είναι αυτονόητο ότι εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την επισκεψιμότητα ή τις μετατροπές, πρέπει να επιλέξετε το σύστημα διαφημίσεων.

Έτσι, η απλή απάντηση εδώ "για το πότε θα χρησιμοποιηθούν οι διαφημίσεις στο Facebook αντί για τα sponsored posts θα είναι αυτή: σχεδόν πάντα.

Πώς να δημιουργήσετε Facebook Sponsored Posts.

Η δημιουργία τους είναι εύκολη.

Βρείτε την ανάρτηση που θέλετε να προωθήσετε στη ροή σας και πατήστε "Boost Post". Θα εμφανιστεί μια μικρή αναδυόμενη οθόνη.

Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τα κριτήρια στόχευσης σας, ορίστε τον προϋπολογισμό σας και τη διάρκεια της καμπάνιας σας.

 

Αυτό είναι όλο!

Ελέγξτε την ανάρτησή σας στη δεξιά στήλη προεπισκόπησης και στη συνέχεια πατήστε “boost now.”

Λάβετε υπόψη ότι κατά την επιλογή αναρτήσεων προς ενίσχυση, δεν είναι επιλέξιμα τα εξής:

- Δημοσιεύσεις ενημερώσεων εικόνας προφίλ.

- Προσχέδια.

- Αναρτήσεις που περιέχουν σύνδεσμο προς μια σημείωση.

- Δημοσιεύσεις εγκατάστασης εφαρμογής για κινητά (πρέπει να τις εκτελέσετε μέσω της πλατφόρμας διαφήμισης).

- Πλήρη άλμπουμ.

- Προγραμματισμένα ζωντανά βίντεο.

- Ζωντανά βίντεο για μη επαληθευμένες σελίδες.

- Δημοσιεύσεις στις οποίες εμφανίζεστε. 

Βέλτιστες πρακτικές των Facebook Sponsored Posts.

Αν επιλέξετε να δημιουργήσετε sponsored posts αντί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα διαφημίσεων Facebook, ακολουθήστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές :

Θυμηθείτε ότι η αναγνωρισιμότητα είναι το που εστιάζουμε.

Δεν μπορείτε να επιλέξετε να βελτιστοποιήσετε για κλικ ή για μετατροπές. Η εξάπλωση και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είναι οι προτεραιότητες εδώ, οπότε κρατήστε τις σκληρές πωλήσεις σε διαφημιστικές καμπάνιες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τα αποτελέσματα που αναζητάτε.

Επιλέξτε αναρτήσεις με πολλές κοινωνικές αποδείξεις (likes, σχόλια και κοινοποιήσεις) ήδη.

Όχι μόνο γνωρίζετε ότι το κοινό σας θα ανταποκριθεί καλά στις αναρτήσεις αυτές, αλλά η κοινωνική απόδειξη (σχόλια, μου αρέσει κτλ) που υπάρχει ήδη στην ανάρτηση θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερα.

Συμπεριλάβετε οπτικά στοιχεία.

Αυτό μπορεί να είναι ένα βίντεο ή μια εικόνα, αλλά σε κάθε περίπτωση, αν πληρώνετε για να ενισχύσετε μια ανάρτηση, συμπεριλάβετε κάτι οπτικό για να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη. Αυτό θα αυξήσει σημαντικά τα αποτελέσματα.


Συμπέρασμα.

Τα Sponsored Posts του Facebook λειτουργούν ως επέκταση του συστήματος διαφημίσεων Facebook, αλλά τα δύο είναι σίγουρα ξεχωριστά εργαλεία.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων θα επωφεληθεί περισσότερο από τη δημιουργία διαφημίσεων μέσω του συστήματος Ads Manager παρά μέσω Sponsored Posts, λόγω των αυξημένων επιλογών και προσαρμογών που είναι διαθέσιμες εκεί.

Μπορείτε, έτσι και αλλιώς, να δημιουργήσετε διαφημίσεις που προωθούν τις οργανικές αναρτήσεις που έχετε ήδη στη ροή σας μέσω του συστήματος διαφημίσεων.

Πως μπορεί η σωστή διαχείριση των social media να βοηθήσουν την επιχείρηση σου;

Ωστόσο, για χρήστες που αισθάνονται υπερβολικά μπερδεμένοι από το σύστημα διαφημίσεων και θέλουν απλώς να αυξήσουν γρήγορα μια μεμονωμένη ανάρτηση, τα sponsored posts μπορούν να είναι μια καλή επιλογή.

 

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

 πηγή adespresso

Leave your comments

Comments

  • No comments found