Είστε έτοιμοι για την περίοδο των εκπτώσεων;
Hits: 177

Είστε έτοιμοι για την περίοδο των εκπτώσεων; 

Είστε έτοιμοι για τις εκπτώσεις;

Έχετε αρχίσει να χαρτογραφείτε τις συμφωνίες σας για τις εκπτώσεις σας;

Λοιπόν, αν δεν έχετε ακόμα, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ΤΩΡΑ.

Ένα ουσιαστικό μέρος της προετοιμασίας, για την περίοδο των πωλήσεων στις εκπτώσεις, ξεκινάει αρκετά νωρίς, έτσι ώστε να μπορέσει να είναι πραγματικά προετοιμασμένο όταν έρθει η ώρα του. Και ο χρόνος για να γίνει αυτό… είναι τώρα!

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα σας ενημερώσουμε για ό, τι πρέπει να κάνετε για τις διαφημίσεις σας στο Facebook, Instagram και Google, έτσι ώστε να είναι έτοιμες όταν έρθει η ώρα.

Αφήστε τις δικαιολογίες στην άκρη και ξεκινήστε το διάβασμα!

Γιατί δεν μπορείτε να περιμένετε έως ότου είναι στην πραγματικότητα η περίοδος των εκπτώσεων.

Ως καταναλωτής και digital marketer, ξέρω ότι οι άνθρωποι αρέσκονται μερικές φορές να κάνουν τις αγορές για τις γιορτές την τελευταία στιγμή (έως και 60% των αγορών, και ιδιαίτερα ως λαός είμαστε της τελευταίας στιγμής!!). Όλοι γνωρίζουμε κάποιον που πάντα τρέχει την τελευταία στιγμή για να κάνει τις αγορές του. Μεγάλο ρίσκο.

Οι επιχειρήσεις, τα εμπορικά σήματα και οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια, ειδικά επειδή οι άνθρωποι αρχίζουν να κάνουν επιλογές αγοράς πολύ πριν να βγάλουν πιστωτική κάρτα να πληρώσουν.

Όποιος φιλά τα ρούχα του, έχει τα μισά, τόσο με τους πελάτες που είναι προετοιμασμένοι με τις αγορές τους από πριν, όσο και με αυτούς που τελευταία στιγμή προσπαθούν να μπουν στο κατάστημά σας όσο το κλείνετε για παραμονή Χριστουγέννων ή τελευταία μέρα των εκπτώσεων.

Εάν θέλετε πραγματικά να είστε έτοιμοι για την "εποχή των εκπτώσεων" θα πρέπει το πρόγραμμά σας να είναι δομημένο και επαρκές για αυτές τις ημέρες, και να αποφύγουμε τις συνήθειες που έχουμε, ναι αυτές της τελευταίας στιγμής!

Θα πρέπει πραγματικά να συντονίσετε τη γενική στρατηγική μάρκετινγκ (digital marketing) και τις εκστρατείες PPC ( Google Adwords, Facebook Marketing, Instagram Marketing) από τώρα, έτσι ώστε τα πάντα να ευθυγραμμιστούν. Καλό θα είναι μαζί με τις εκστρατείες να έχετε ήδη φροντίσει την σωστή διαχείριση των social media, έτσι ώστε να συμβαδίζει με τις εκπτώσεις και τα προϊόντα που θέλετε πιο πολύ να προωθήσετε.

Εν συντομία, πρέπει να:

-  Επιλέξετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλετε να προωθήσετε και να αποφασίσετε για οποιεσδήποτε προσφορές / πακέτα ή ευκαιρίες που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε περισσότερες πωλήσεις.

-  Θα θελήσετε επίσης να κάνετε ό, τι μπορείτε για να έχετε το σωστό απόθεμα για να συμβαδίσετε με την αναμενόμενη ζήτηση.

-  Τέλος, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία των διαφημίσεών σας (εικόνες, βίντεο, κείμενα, call to action buttons CTA κλπ.) Είναι έτοιμα ή WIP (work in progress), επειδή ίσως χρειαστεί να ξεκινήσετε να εκτελείτε τις καμπάνιες σας πολύ νωρίτερα από ότι νομίζετε.

Δημιουργήσαμε ένα ενημερωτικό ημερολόγιο που σας δείχνει ακριβώς πότε θα πρέπει να προγραμματίσετε διάφορες καμπάνιες πωλήσεων και πότε θα ξεκινήσετε να τις εκτελείτε.

 

Με πολλούς πελάτες να σχεδιάζουν τις αγορές τους για τα Χριστούγεννα, πριν από το Νοέμβριο, και τις αγορές στην περίοδο των εκπτώσεων (μετά τα Χριστούγεννα) από τον Δεκέμβριο, θα πρέπει να προετοιμάζετε αυτές τις εκστρατείες, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε να εκτελείτε αυτές τις καμπάνιες με τον κατάλληλο τρόπο.

Η λίστα ελέγχου διαφημίσεων εποχής εκπτώσεων.

Ξέρετε ότι πρέπει να προετοιμαστείτε για τις διαφημιστικές καμπάνιες των εκπτώσεων τώρα ... αλλά τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

Υπάρχουν διάφορα απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνετε και για να είναι λίγο πιο εύκολο, τα έχω συντάξει στην μορφή μιας λίστας ελέγχου που χρησιμοποιώ εγώ με τους πελάτες μου.

Αυτές οι συμβουλές ισχύουν και για το Instagram, το Facebook και τις Διαφημίσεις Google. Παρακάτω θα εξετάσουμε τις λεπτομέρειες για κάθε πλατφόρμα.

Βεβαιωθείτε ότι οι λογαριασμοί σας λειτουργούν σωστά.

Αυτή τη στιγμή, ρίξτε μια ματιά σε όλους τους λογαριασμούς διαφημίσεων που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε.

Το Facebook και το Instagram συγχρονίζονται με το ίδιο σύστημα, έτσι στην ουσία μένουν δύο μεγάλοι διαφορετικοί λογαριασμοί που πρέπει να παρακολουθήσουμε.

Βεβαιωθείτε ότι οι λογαριασμοί σας είναι σε ''καλή σχέση'' με τους παρόχους. Δεν υπάρχουν υπόλοιπα πληρωμών και οι κάρτες που έχετε συνδέσει είναι έγκυρες.

Υπάρχει απαγόρευση ή αναστολή λογαριασμού που ξεχάσατε; Έχουν απορριφθεί πολλές από τις διαφημίσεις σας, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να είστε λίγο πιο προσεκτικοί;

 

Εκτός από αυτό, βεβαιωθείτε ότι όλα τα συστήματα παρακολούθησης( tracking systems) είναι σε ισχύ.

Βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας παρακολούθησης του Facebook ( Facebook pixel ) λειτουργεί, επειδή αυτό θα επηρεάσει την ακριβή παρακολούθηση μετατροπών και την ικανότητά του να δημιουργεί προσαρμοσμένα είδη κοινού.

Θα πρέπει να κάνετε το ίδιο και για τις Διαφημίσεις Google.

Ορίστε στόχους και επιλέξτε προσφορές συνδεδεμένες με αυτούς.

Τι προσφορές θέλετε να κάνετε κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων;

Πρόκειται να έχετε προσφορές πακέτων, δωρεάν αποστολή ή εκπτώσει; Θα έχετε μια σειρά αποκλειστικών προϊόντων γιορτών, ή θα προωθήσετε μικρότερα δώρα ως "stocking stuffer" για να αυξήσετε τις πωλήσεις;

Σχεδιάστε το τώρα.

Θέλετε να έχετε το απόθεμα έτοιμο, αυτές είναι και οι βάσεις για όλες τις καμπάνιες σας, οπότε δεν μπορείτε να κάνετε πολλά αν δεν τα έχετε προγραμματίσει.

Θα θελήσετε επίσης να θέσετε στόχους σε αυτό το στάδιο.
Πόσο θέλετε να πουλήσετε; Ποιος είναι ο CPC (cost per click) στόχος σας και τι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δαπανήσετε; Τι ROAS ελπίζετε να πάρετε;

Τι είναι το ROAS και πως το υπολογίζουμε;

                                                                                       Έσοδα από την Καμπάνια      

Χρήματα που μας επέστρεψε η καμπάνια ROAS = _______________________                

                                                                                           Κόστος Καμπάνιας

Για παράδειγμα αν μια εταιρεία ξόδεψε 2,000€ σε μια online διαφημιστική καμπάνια σε ένα μήνα, και σε αυτόν τον μήνα τα αποτελέσματα της καμπάνιας είναι πωλήσεις 10,000€.  Τότε λέμε ότι το ROAS είναι σε αναλογία 5 προς 1 (ή 500%) σαν αποτέλεσμα της πράξης 10,000 δια του 2,000 = 5.

Έσοδα: 10,000

___________________ ROAS = 5 OR 5:1 

Κόστος: 2000

Για κάθε ευρώ που ξόδεψε η εταιρεία στην διαφημιστική της καμπάνια, έφερα έσοδα 5 ευρώ.

Καθώς ρυθμίζετε αυτούς τους στόχους, θα μπορείτε να αξιολογήσετε τυχόν ανώτατα όρια προσφορών που πρέπει να ορίσετε ή πόσα θα χρειαστεί για την κλιμάκωση των καμπανιών σας.

Αυτό θα διαμορφώσει και πάλι τις καμπάνιες σας, γι 'αυτό αποφασίστε από νωρίς.

Χαρτογράφηση στόχευσης και τμηματοποίηση κοινού.

Πώς θα ρυθμίσετε τη στόχευσή σας;

Αποφασίστε από νωρίς, επειδή είναι ένα κρίσιμο μέρος της δημιουργίας ισχυρών εκστρατειών, ειδικά στο μέτωπο copywriting.

Για το Facebook, Instagram και τις Διαφημίσεις Google, αυτό θα περιλαμβάνει την επιλογή της απαραίτητης δημογραφικής στόχευσης, της γεωγραφικής θέσης και την επιλογή γλώσσας που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε.

Για το Facebook, το Instagram και το Ad Words, θα περιλαμβάνει επίσης την εξέταση των επιλογών αναπροσανατολισμού (retargeting).

Μάθε περισσότερα για το Facebook Ad Manager και Facebook boost post

Ποια προσαρμοσμένα είδη κοινού θέλετε να χρησιμοποιήσετε και ποιες ειδικές προσφορές, προϊόντα ή κείμενο θέλετε να τους εμφανίσετε;

Για τις διαφημίσεις Google και για όλους τους άλλους τύπους διαφημίσεων αναζήτησης, η εκτεταμένη έρευνα με λέξεις-κλειδιά και η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι λέξεις-κλειδιά θα μεταφραστούν σε πιθανές πωλήσεις είναι σημαντικό.

Η απόκτηση μιας ιδέας για το πώς διαφορετικά είδη κοινού και διαφορετικές αναζητήσεις θα ανταποκρίνονται σε διαφορετικές  διαφημίσεις ή προϊόντα θα είναι σημαντική εδώ. Θα θέλετε επίσης να επιλέξετε αρνητικές λέξεις-κλειδιά για να προσθέσετε στις καμπάνιες σας, ώστε να μπορείτε να εξαλείψετε όσο το δυνατόν περισσότερο τις άσχετες αναζητήσεις και τα κλικ.

Ενημερώστε τον κατάλογο προϊόντων σας.

Έχετε έναν κατάλογο προϊόντων για το Facebook που χρησιμοποιείτε για τις δυναμικές σας διαφημιστικές καμπάνιες; Τώρα είναι η ώρα να τον ενημερώσετε.

Ενημερώστε τον κατάλογό σας ή (ακόμα καλύτερα) δημιουργήστε έναν κατάλογο προϊόντων για το Facebook ειδικά για τις γιορτές, εάν χρειάζεται.

Κάντε αυτό από πριν, ώστε να είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις εκστρατείες σας.

Δημιουργήστε τις απαραίτητες σελίδες προορισμού (Landing Pages).

Τόσο οι διαφημίσεις Google όσο και οι διαφημίσεις Facebook / Instagram θέλουν να δουν ότι στέλνετε τα άτομα στη σωστή θέση. Αν όχι, οι διαφημίσεις σας θα μπορούσαν να απορριφθούν ή θα πληρώνετε για τα κλικ και δεν θα πραγματοποιείται πωλήσεις.

Στείλτε χρήστες απευθείας στις σελίδες προορισμού για τα προϊόντα που βλέπουν και βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένες για κινητά για καλύτερα αποτελέσματα.

Χρησιμοποιείστε όλα τα κόλπα που γνωρίζεται στο digital marketing.

Δεν είναι καιρός να επιλέξετε την ευκολότερη μορφή διαφήμισης και να κολλήσετε σε αυτήν.

Χρησιμοποιείστε  όλα τα κόλπα που ξέρετε αν νομίζετε ότι θα σας βοηθήσουν να έχετε αποτελέσματα.

Για τις διαφημίσεις Facebook και Instagram, αυτό συνεπάγεται: τη χρήση διαφημίσεων με καρουσέλ, ενσωματώνοντας βίντεο στις καμπάνιες σας και συμπεριλαμβάνοντας δυναμικές διαφημιστικές καμπάνιες ή συλλογικές διαφημίσεις (collection ads).

Πάντα να χρησιμοποιείτε CTA – call to action "Shop Now" και να εξετάζετε τον τρόπο εμφάνισης των καμπανιών σε κάθε τύπο τοποθέτησης.

Για τις Διαφημίσεις Google, αυτό θα περιλαμβάνει σίγουρα τη χρήση δυναμικών καμπανιών με λέξεις-κλειδιά.

Οι καμπάνιες δυναμικών λέξεων-κλειδιών σάς επιτρέπουν να ορίσετε μια προεπιλεγμένη φράση, η οποία στη συνέχεια προσαρμόζεται με βάση την αναζήτηση ενός χρήστη, για να εμφανίζει ακριβώς αυτό που αναζητούν. Έτσι, μπορείτε να ρυθμίσετε την καμπάνια σας να εμφανίζετε ως "Μεγάλες εκπτώσεις γιορτών σε [μίξερ κουζίνας / τσαγιέρες / ηλεκτρικές τσαγιέρες / μαγειρικά σκεύη / κατσαρόλες και μαγειρικά σκεύη]." Όταν ένας χρήστης ψάχνει για "εκπτώσεις σε μαγειρικά σκεύη ", η διαφημιστική σας καμπάνια θα εμφανίζετε "Μεγάλες γιορτινές εκπτώσεις σε μαγειρικά σκεύη ", έτσι ώστε το διαφημιστικό να είναι προσαρμοσμένο σε αυτό που ψάχνουν.

Η χρήση δυναμικής λέξης-κλειδιού για τις διαφημίσεις σας στην Google θα κάνει τη διαχείριση της καμπάνιας σας πολύ πιο αποτελεσματική, χωρίς να απαιτεί τη δημιουργία 400 διαφορετικών καμπανιών.

Απλά βεβαιωθείτε ότι αντιστοιχούν στη σωστή σελίδα προορισμού.

Αποκτήστε την έγκριση των διαφημίσεών σας από πριν.

Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλετε κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, έτσι για να αποφύγετε μια πιθανή καταστροφή, υποβάλλετε τις διαφημίσεις σας προς έγκριση εκ των προτέρων.

Ακριβώς επειδή οι διαφημίσεις σας βρίσκονται στο σύστημα, δεν σημαίνει ότι θα αρχίσουν να προβάλλονται αμέσως, γι 'αυτό επωφεληθείτε από τις δυνατότητες προγραμματισμού με τις διαφημιστικές σας καμπάνιες.

Συνδέστε τις διαφημίσεις σας στο σύστημα της επιλογής σας τουλάχιστον μερικές εβδομάδες εκ των προτέρων όταν έρχεται η "περίοδος εκπτώσεων".

Να θυμάστε ότι μπορείτε να τα επεξεργαστείτε αργότερα (αν και αυτό θα χρειαστεί ξανά έγκριση, οπότε μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή αν είναι δυνατό), αλλά με την εισαγωγή των διαφημίσεών σας στο σύστημα ως σύνολο, μειώνετε τον κίνδυνο να χάσετε μία ή δύο ημέρες εκστρατείας αιχμής, επειδή το σύστημα έγκρισης είναι φορτωμένο.

 

Με αυτόν τον τρόπο, αν οι διαφημίσεις σας απορριφθούν, έχετε αρκετό χρόνο για να αντιμετωπίσετε προβλήματα, να κάνετε προσαρμογές και, στη συνέχεια, να τις υποβάλετε εκ νέου προς έγκριση.

Βέλτιστες πρακτικές προετοιμασίας περιόδου εκπτώσεων.

Ο Άγιος Βασίλης έχει τη λίστα του, εσείς έχετε και δική σας;

Εκτός από την παραπάνω λίστα ελέγχου, ωστόσο, υπάρχουν μερικές ακόμα πρακτικές που θα θέλετε να έχετε κατά νου όταν προγραμματίζετε και εκτελείτε τις καμπάνιες γιορτών για τις εποχιακές πωλήσεις σας.

 - Σκεφτείτε να κάνετε τις δοκιμές σας από νωρίς.

Πάντα πιστεύω ότι η δοκιμή νωρίς είναι μια καλή ιδέα όταν αυτό είναι δυνατόν. Αυτό μπορεί να λάβει τη μορφή ανεύρεσης των τύπων διαφήμισης που το κοινό σας είναι πιο δεκτικό σε διαφορετικές πλατφόρμες ή να δείτε ποιες προσφορές θα έχουν τα περισσότερα κλικ στις οργανικές σας σελίδες. Έχοντας μια καλή ιδέα για το τι θα λειτουργήσει πριν ξεκινήσετε πραγματικά θα σας βοηθήσει να το κάνετε σωστά την πρώτη φορά.

- Ετοιμαστείτε να χωρίσετε τη δοκιμή – split test A/B.

Είναι πολύ εύκολο κανείς, να χωρίσει δοκιμαστικές εικόνες, προσφορές και κείμενο, μέσα από το περιβάλλον του Facebook Ads Manager. Μην πυροβολείτε τον εαυτό σας στο πόδι δημιουργώντας μία μόνο έκδοση κάθε διαφήμισης. Αντ 'αυτού, δοκιμάστε πολλαπλά μήκη και στυλ κειμένου, μερικά οπτικά στοιχεία και διαφορετικά CTA, αν είναι απαραίτητο. Όχι μόνο αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε τον τέλειο συνδυασμό αντί να μαντέψετε, αλλά θα κρατήσει επίσης τη συχνότητα χαμηλή και θα έχετε περισσότερα αποτελέσματα.

 - Συνειδητοποιείστε ότι θα ξοδέψετε κάποια χρήματα.

Το PPC υπήρξε πάντοτε ένα παιχνίδι πληρώνω και παίζω, αυτό δεν είναι ποτέ πιο αληθινό και ρεαλιστικό, από τις κορυφαίες διαφημιστικές περιόδους. Μπορείτε να περιμένετε τα CPCs να ανεβαίνουν σε όλη τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών. Παρόλο που δεν συμβαίνει πάντοτε, η προετοιμασία είναι καλύτερη από να πιαστείτε στον ύπνο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αυξήσετε τα όρια προσφορών που έχετε θέσει σε ισχύ, αν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά.

- Προσαρμόζω.

Θα πρέπει να παρακολουθήσετε τις καμπάνιες σας ιδιαίτερα προσεκτικά κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η οποία μπορεί μερικές φορές να είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητη. Ρυθμίστε και προσαρμόστε αντί να ανησυχείτε πολύ. Αναβαθμίστε τις καμπάνιες που λειτουργούν καλά, διοχετεύοντας περισσότερο από τον προϋπολογισμό σε αυτές από εκείνες που δεν έχουν τόσο καλά αποτελέσματα.

 -  Μην παραμελείτε το οργανικό μάρκετινγκ.

Ξέρω ότι αυτή η ανάρτηση είναι μόνο για PPC, αλλά μην χάνετε  ευκαιρίες παραμελώντας τις οργανικές σας πωλήσεις. ''Πιπερώστε'' μερικές προσφορές από πριν, ώστε οι οπαδοί σας να γνωρίζουν τι συμβαίνει, και αν υπάρχει το αίσθημα την αναμονής. Εάν είστε σε θέση να πάρετε μερικές πωλήσεις με αυτόν τον τρόπο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε τα έξοδα PPC για αυτές, γιατί όχι;

Τελικές σκέψεις.

Υπάρχουν τόσα πολλά να κερδίσετε με το να είστε πιο έτοιμοι από τον ανταγωνισμό σας την εποχή των εκπτώσεων που είναι αυτονόητο να ξεκινήσετε τώρα από νωρίς.

Με την προετοιμασία, καμία από τις καμπάνιες σας δεν θα είναι βιαστική, οπότε θα έχετε πάρει το χρόνο να επιλέξετε τις τέλειες εικόνες, να γράψετε κείμενο υψηλής μετατροπής και να έχετε ισχυρές στρατηγικές, βασισμένες στην τμηματοποίηση του κοινού που έχετε ήδη δοκιμάσει.

Με τόσα πολλά να διακινδυνεύονται την περίοδο των εκπτώσεων δεν πρέπει να τα κάνετε άνω κάτω.

Ξεκινήστε να προετοιμάζεστε για την εποχή των εκπτώσεων τώρα και είμαστε σίγουροι ότι θα βγείτε κερδισμένοι.

Μην ξεχνάτε ότι δεν υπάρχει κάποια μυστική συνταγή επιτυχίας στης διαφημίσεις σας, όλα είναι θέμα δουλειάς και πειραματισμού. Μην διστάζετε να πειραματίζεστε και να ρισκάρετε!

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

 πηγή adespresso & socializeme

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found