Instagram Hashtags: 8 πρακτικές που πρέπει να ξέρετε.
Hits: 394

Instagram Hashtags: 8 πρακτικές που πρέπει να ξέρετε.

Τα Instagram Hashtags αποτελούν βασικό μέρος του ''ταξιδιού ανακάλυψης'' του χρήστη στην πλατφόρμα, (και απαραίτητο εργαλείο στο digital marketing), επιτρέποντας παράλληλα, στις εταιρίες να προβληθούν σε εξειδικευμένες ομάδες και συγκεκριμένους τομείς ενδιαφέροντος.

Σήμερα, τα hashtags είναι ακόμη πιο σημαντικά για το μάρκετινγκ στο Instagram από ότι για το μάρκετινγκ στο Twitter (όπου εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στις 23 Αυγούστου 2007), ειδικά με όλες αυτές τις νέες δυνατότητες και την διάφορα στον αριθμό χαρακτήρων.

Μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την προσέγγισή σας, να συνδεθείτε με το κοινό-στόχο σας, ακόμα και να οικοδομήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

 

Σε αυτήν την ανάρτηση, πρόκειται να μιλήσουμε για το πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μάρκετινγκ #Instagood με τα Hashtags του Instagram.

Θα εξετάσουμε τα πάντα, από το πώς να ερευνήσουμε και να επιλέξουμε τα hashtag σας, μέχρι το πώς να τα χρησιμοποιήσουμε για μέγιστο αντίκτυπο.

Τα hashtags του Twitter και του Instagram ενδέχεται να χρησιμοποιούν τους ίδιους όρους σε ορισμένες περιπτώσεις και να έχουν την ίδια βασική λειτουργία, αλλά η χρήση του hashtag είναι πολύ διαφορετική μεταξύ των δύο μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό είναι ακόμη πιο έγκυρο τώρα από ότι ήταν τότε. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ακολουθούν τα hashtags και οι καμπάνιες UGC (User Generated Content Campaign) χρησιμοποιούνται συχνότερα στο Instagram από ότι στο Twitter, και στη συνέχεια μπορούν να κάνουν κλικ σε hashtags στο βιογραφικό σημείωμα που στέλνουν τους χρήστες σε ροές γεμάτες με περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.

Γνωρίζουμε ότι η εύρεση των καλύτερων hashtags του Instagram για την επιχείρησή σας είναι ένα δύσκολο έργο, ανεξάρτητα από το πόσο καταλαβαίνετε  τα κοινωνικά μέσα. Επίσης υπάρχουν πολλές μπερδεμένες πληροφορίες εκεί έξω.

Γι 'αυτό, συνδυάζοντας όλα όσα έχουμε μάθει για τις καλύτερες (και χειρότερες) πρακτικές, επιλέξαμε αυτούς τους 8 χρυσούς κανόνες για να σας βοηθήσουμε να χρησιμοποιήσετε τα hashtags του Instagram έτσι ώστε να διαλέξετε με ακρίβεια για την επιχείρηση σας.

Instagram Hashtags Κανόνας # 1: Κάντε την έρευνά σας.

Έρευνα, έρευνα, έρευνα. Θέλετε να έχετε μια καλή ιδέα για το ποια hashtags θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αλλιώς θα μπορούσατε να καταλήξετε χρησιμοποιώντας μια σειρά όρων και hashtags  που δεν κάνουν πολλά για εσάς.

Σας προτείνω να σπάσετε την έρευνα hashtag στα ακόλουθα στάδια:

 - Έρευνα αγοράς. Κοιτάξτε τους όρους που χρησιμοποιούν οι θεατές σας και οι άλλες επωνυμίες του κλάδου σας, στις δημοσιεύσεις τους. Είναι πιθανόν να μπορείτε να δείτε μερικές συνήθεις τάσεις και να λάβετε ιδέες για hashtag που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Κάντε κλικ στα hashtag που σας ενδιαφέρουν εάν φαίνεται να είναι ενεργά ή σχετικά με αυτό που θέλετε να κάνετε. 


- Έρευνα ανταγωνιστών. Αυτό θα είναι μέρος της έρευνας αγοράς, αλλά εστιάζει αποκλειστικά στους ανταγωνιστές σας. Τι hashtags χρησιμοποιούν; Ψάξτε για κοινά σημεία και τυχόν νέους όρους που νομίζετε ότι θα μπορούσαν να προσελκύσουν το κοινό σας.

- Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία έρευνας των hashtag. Το αγαπημένο μας εργαλείο στην Socializeme είναι εύκολα το Hashtagify, το οποίο σας δείχνει τη δημοτικότητα κάθε hashtag και συναφών όρων. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τα κατάλληλα hashtags με υψηλή απόδοση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε την προσέγγιση και να αποκτήσετε νέους οπαδούς.


Instagram Hashtags Κανόνας # 2: Δημιουργήστε ένα Hashtag της επωνυμίας σας και μοιραστείτε το συνεχώς.

Ένα hashtag της επωνυμίας σας θα σας βοηθήσει να καθιερώσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να μπορούν οι χρήστες να βρίσκουν ροές περιεχομένου που δημιουργούνται από εσάς και σας διευκολύνει να βρίσκεται τα άτομα που μοιράζονται το UGC για το εμπορικό σήμα σας.

Τα Tieks έχουν ένα τεράστιο UGC στο Instagram. Όταν αναζητάτε την επώνυμη μάρκα τους, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες θα είναι σχεδόν πάντα το πρώτο πράγμα που θα εμφανιστεί. Αυτό είναι που με έπεισε να αγοράσω το πρώτο μου ζευγάρι, γι 'αυτό είναι μια αποτελεσματική στρατηγική.


Τα επώνυμα hashtag πρέπει να είναι μοναδικά για εσάς.

Περιλαμβάνουν συχνά το όνομα της επωνυμίας σας όπως #socializeme ή #socialize, αλλά μπορεί επίσης να σχετίζονται με την επιχείρησή σας ή την καμπάνια σας (σκεφτείτε #allabouttheads).

Βεβαιωθείτε ότι είναι απλά, έτσι ώστε να είναι εύκολο να πληκτρολογηθούν και να χρησιμοποιηθούν από τους χρήστες.

Instagram Hashtags Κανόνας # 3: ''Ανακατέψτε το''.

Θέλετε να αλλάζεται και να ανακατεύεται τα hashtags που χρησιμοποιείτε, με εξαίρεση του hashtag της επωνυμίας σας.

Διατηρώντας τα, διαφορετικά, θα έχετε την καλύτερη ευκαιρία να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη του κοινού.

Αντιμετωπίστε τα ως λέξεις-κλειδιά - θέλετε να στοχεύετε σε όσο το δυνατόν περισσότερα μπορείτε.

Για να γίνει αυτό πιο εύκολο, μου αρέσει να προγραμματίζω το περιεχόμενό μου από πριν.

Θα δημιουργήσω ένα ημερολόγιο περιεχομένου με διαφορετικούς τύπους αναρτήσεων και, στη συνέχεια, θα αντιγράψουμε και θα επικολλήσουμε διαφορετικά hashtags σε κάθε μία, έτσι ώστε όλες να περιέχουν διαφορετικές φράσεις και θα εμφανίζονται σε διαφορετικές αναζητήσεις.

 

Instagram Hashtags Κανόνας # 4: Τοποθετήστε Hashtags κάτω από την κύρια λεζάντα.

Τα hashtags σας θα είναι πιο αποτελεσματικά στην πραγματική λεζάντα σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταβάλλεται τους χρήστες αμέσως.

Πάντα βάζω τουλάχιστον μια γραμμή διαχωρισμού μεταξύ της κεντρικής ανάρρησης και του όγκου των hashtags.

Αυτό διευκολύνει τους χρήστες να διαβάσουν την πραγματική λεζάντα και το κάνει πιο πιθανό να το κάνουν, αλλά δεν εμποδίζει την προσέγγισή σας μέσω των hashtag.


Αυτή η βέλτιστη πρακτική ενδέχεται να αλλάζει ελαφρά. Το Instagram δοκιμάζει αυτή τη στιγμή ένα post format που θα επέτρεπε στις επωνυμίες να αναγράφουν τα hashtag τους σε ένα καθορισμένο μπλοκ που είναι εντελώς ξεχωριστό από τη λεζάντα.

Μια τέτοια αλλαγή μπορεί να βελτιώσει την αισθητική χωρίς να διακυβεύεται η επίτευξη, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα.

 
Instagram Hashtags Κανόνας # 5: Χρήση Hashtags που το κοινό σας ψάχνει.

Τα Hashtags μπορούν να λειτουργήσουν και λίγο σαν SEO. Δεν έχει σημασία αν βρίσκεστε στην πρώτη θέση για μια λέξη-κλειδί που κανένας όμως δεν ψάχνει.

Μερικές φορές, η εύρεση του ακροατηρίου σας μπορεί να είναι δύσκολη.

Αλλά ας υποθέσουμε ότι θέλετε να συνδεθείτε με ένα τοπικό blogger φαγητού για να προωθήσετε το εστιατόριό σας, και να δείτε ποια hashtags  να χρησιμοποιήσετε. Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να γράψω το "blogger για φαγητό" (αυτό θα μπορούσε να αντικατασταθεί με το "blogger για την υγεία", "προπονητής ζωής", "παγκόσμιος ταξιδιώτης", "tech junkie" κ.τ.λ).


Οι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται με αυτό τον τρόπο θα χρησιμοποιούν συχνά αυτά τα hashtags, και στη συνέχεια μπορείτε να δείτε ποια άλλα hashtags χρησιμοποιούν για να μιλήσουν για τα ενδιαφέροντά τους.


 

 

Δείτε επίσης τα άτομα που παρακολουθούν το προφίλ σας, αν είναι δυνατόν.

Κοιτάξτε τις αναρτήσεις τους και δείτε τα hashtags τους. Αυτά πιθανώς θα αντικατοπτρίζουν τα είδη των φράσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε με άλλα άτομα σαν αυτούς.

Instagram Hashtags Κανόνας # 6: Δοκιμάστε τη στρατηγική 10/10/10.

Υπάρχουν διαφορές απόψεις σχετικά με τον ιδανικό αριθμό των hashtags που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για μέγιστη αλληλεπίδραση.

Αυτή τη στιγμή τα στοιχεία συγκλίνουν κατά μέσο όρο περίπου στα 11 hashtags.

Το ενδιαφέρον φτάνει να κορυφώνετε εκεί και μετά αρχίζει να μειώνεται.


Στοχεύοντας για 11 hashtags είναι μια καλή στρατηγική, αλλά μια άλλη ισχυρή είναι να χρησιμοποιήσετε την προσέγγιση 10/10/10. Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τριάντα hashtags ανά ανάρτηση, έτσι και αλλιώς.

Ορισμένα εμπορικά σήματα χρησιμοποιούν 10 hashtags επικεντρωμένα σε τοποθεσίες, 10 γενικού ενδιαφέροντος hashtags και 10 εξειδικευμένα hashtags, προκειμένου να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα πιθανά μέλη του ακροατηρίου τους. 

Instagram Hashtags Κανόνας # 7: Βάλτε πρώτα τα πιο αξιόλογα Hashtags.

Έχετε ένα ογκώδες μπλοκ hashtags που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Τέλεια! Θα θελήσετε τώρα να επιλέξετε στρατηγικά ποια hashtags θέλετε να καταγράψετε πρώτα.

Οι χρήστες είναι απίθανο να διαβάσουν όλα τα hashtags σας, είτε επιλέγετε μόνο 8 είτε 30. Αν υπάρχουν hashtags που θέλετε να διαβάζουν - όπως #bestcustomersever ή # shareyourthoughts - βεβαιωθείτε ότι τα έχετε καταχωρίσει πρώτα.


Εάν υπάρχει ένα hashtag που είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες να το διαβάσουν, μπορείτε να το συμπεριλάβετε στην κύρια λεζάντα.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα hashtag με την επωνυμία, με μια κλήση για UGC, ή ένα hashtag επικεντρωμένο στην ψυχαγωγία που προορίζεται για να προσθέσει χαρακτήρα στην μάρκα σας.

Instagram Hashtags Κανόνας # 8: Μην τα χρησιμοποιείτε μόνο για να γεμίζετε το κείμενο των αναρτήσεων σας.

Τα Hashtags είναι ισχυρά, και δεν θέλετε να περιορίσετε αυτόν τον πιθανό αντίκτυπο μόνο στο κείμενο των αναρτήσεων.

Χρησιμοποιήστε το hashtag για να συμπεριλάβετε την επωνυμία σας στις ιστορίες σας.

Αυτό θα καταστήσει γνωστή την επωνυμία και, όταν συνδυαστεί με μια καμπάνια περιεχομένου που παράγει ο χρήστης, μπορεί να λειτουργήσει ως CTA με δυνατότητα κλικ, που θα μεταφέρει τους χρήστες σε ροές άλλων UGC που έχουν ήδη μοιραστεί.

Όταν οι χρήστες βλέπουν ροές από ενθουσιασμένους πελάτες που μοιράζονται δημόσια την εμπειρία τους με την επιχείρησή σας, θα είναι πιο διατεθειμένοι να σας εμπιστεύονται, να αγοράζουν από εσάς και ακόμη και να δημιουργούν δικά τους UGC.



Θα πρέπει επίσης να προσθέσετε το επώνυμο hashtag στο βιογραφικό σας προφίλ. Αφότου προσθέσετε το σύμβολο # μπροστά από το κείμενο, θα γίνει ένα hashtag με δυνατότητα κλικ.

Η ίδια αρχή ισχύει και εδώ. Αυτό αυξάνει την ευαισθητοποίηση της μάρκας, αυξάνει το UGC (ειδικά εάν τοποθετείται δίπλα σε μια συγκεκριμένη κλήση για αυτό) και μπορεί να στείλει τους χρήστες κατευθείαν σε μια γκαλερί από αναρτήσεις που αφορούν εσάς.


Συμπέρασμα.

Τα hashtags του Instagram αποτελούν σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ Instagram στο σύνολό του, οπότε πρέπει να τα χρησιμοποιείτε σωστά.

Αυτό περιλαμβάνει την έρευνα των hashtag ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τα σωστά και να τα χρησιμοποιήσετε στρατηγικά για να αυξήσετε την έκθεση και ακόμη και να οδηγήσετε ορισμένες ενέργειες των οπαδούς σας.

Όταν χρησιμοποιείτε hashtags, μπορείτε πάντα να δοκιμάσετε διαφορετικές στρατηγικές για να δείτε τι λειτουργεί.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης κοινωνικών μέσων, για να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο γεμάτο από δημοσιεύσεις με ποικίλα hashtags και στη συνέχεια, να παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα μετά από την δημοσίευση τους.

Θα είναι δύσκολο να παρακολουθήσετε τον αντίκτυπο συγκεκριμένων hashtags εξετάζοντας μερικές μόνο αναρτήσεις, αλλά με τη δοκιμή διαφορετικών στρατηγιών, μπορείτε να πάρετε κάποια εικόνα για το τι λειτουργεί και γιατί.

Σχετικά άρθρα:

Γιατί χρειάζεστε έναν λογαριασμό Instagram για επιχειρήσεις;

Πως να βελτιώσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram για αγορές;

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για να ποστάρεις στο Instagram;

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found