Πώς να βελτιστοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram για αγορές
Εμφανίσεις: 3383

Πώς να βελτιστοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram  για αγορές (με παραδείγματα!).

Το Instagram έχει γίνει από τα καλύτερα εργαλεία για προώθηση προϊόντων στα social media, εσύ δεν θα το εκμεταλευτείς;

Ποιος  χρειάζεται ένα φυσικό κατάστημα όταν το Instagram συνεχίζει να αναπτύσσει περισσότερες λειτουργίες για αγορές απευθείας στην πλατφόρμα του; Πρώτα, ήταν γρήγοροι σύνδεσμοι, για να κάνετε κλικ σε κάποιον ιστότοπο μάρκας για περιήγηση. 

Στη συνέχεια, το Instagram πρόσθεσε ετικέτες με δυνατότητα αγορών απευθείας από τις αναρτήσεις! 

Tον Μάιο, η εταιρεία εφάρμοσε κρυφά επιλογή μητρικών πληρωμών (native payment option).

Αντί οι χρήστες να πρέπει να πλοηγηθούν σε έναν ιστότοπο τρίτου ώστε να πληρώσουν, για μερικούς επιλεγμένους λογαριασμούς το Instagram καθιστά τώρα δυνατή την άμεση πραγματοποίηση συναλλαγών στην πλατφόρμα του.

Σε αυτήν την ανάρτηση, αναλύουμε τις τελευταίες δυνατότητες αγορών στο Instagram  για μάρκες και σας δείχνουμε πώς μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε!

Η ανάπτυξη του Instagram δεν φαίνεται να σταματά, και αυτό το κάνει ένα από τα καλύτερα εργαλεία του social media marketing.

Οι δυνατότητες αγορών είναι μερικές από τις πιο καυτές νέες τάσεις στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων το 2018.Το  Instagram είναι τώρα ο τρίτος μεγαλύτερος παροχέας κοινωνικών μέσων στο "παιχνίδι" (πίσω από το Facebook και το YouTube). Περισσότερο από το 30%  όλων των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως,  ηλικίας 30-49 ετών, χρησιμοποιούν το Instagram.

Αν θέλεις να μάθεις ποιές είναι οι καλύτερες ώρες για να ποστάρεις στο Instagram κάνε κλικ εδώ!!

Πρώτον: Εάν έχετε έναν ιστότοπο, συνδέστε τον.

Παρόλο που σχεδόν το 50% των επιχειρήσεων με λογαριασμούς Instagram  δεν έχουν αυτόνομους ιστότοπους, αν είστε μέρος του άλλου μισού - εξακολουθεί να είναι καλό  να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τον "παλιομοδίτικο" τρόπο.

Προσθέστε CTA, call to action κουμπί,  "Αγοράστε τώρα - Shop Now" επιλέγοντας πρώτα έναν στόχο για τη διαφήμισή σας - όπως η αναγνωσιμότητα της επωνυμίας, η προσβασιμότητα ή  επισκεψιμότητα.

Οι αποτελεσματικές CTAs  έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν τις μετατροπές σε πελάτες. Επειδή το Instagram αναπτύσσει νέες και λαμπερές  λειτουργίες, όπως ετικέτες που μπορείς να αγοράσεις, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργήσετε εντελώς αυτήν την δοκιμασμένη και πρακτική τακτική.

Ένα CTA "Αγοράστε τώρα - Shop Now" θα βοηθήσει σημαντικά τις "μετατροπές" σε πελάτες.  Θα εμφανιστεί στη διαφημιστική σας θέση κάτω από την αρχική εικόνα σας:

Μπορείτε επίσης να οδηγήσετε τους θεατές και αυτούς που σας ακλουθούν  στον ιστότοπό σας για να ξεκινήσετε την εμπειρία αγορών τους με μια ποικιλία άλλων CTA, όπως "Μάθετε περισσότερα" ή "Εγγραφείτε".  

Αλλά, είναι  πάντα διασκεδαστικό να πειραματιστείτε με τις τελευταίες λειτουργίες του Instagram

Τι ακριβώς είναι οι ετικέτες Instagram Shoppable (ετικέτες που μπορείς να αγοράσεις);

Οι ετικέτες για το Shoppable μπορεί να φαίνονται σαν ένα ακόμα πράγμα που πρέπει να μάθετε για το Instagram.  Και είναι -  αλλά είναι επίσης εξαιρετικά πολύτιμες εάν μάθεις να τις χρησιμοποιείς σωστά!

Το  Instagram παρουσίασε αυτό το χαρακτηριστικό σε μερικούς επιλεγμένους λογαριασμούς το 2016 και έχει επεκτείνει γρήγορα την υπηρεσία από τότε.

Οι  Shoppable ετικέτες (ή ετικέτες προϊόντων) είναι σαν να επισημαίνετε ένα άτομο σε μια ανάρτηση, σύμφωνα με το Facebook. Αφού ρυθμίσετε την  προσθήκη ετικετών προϊόντων, είναι μια εύκολη λύση με ένα κλικ να  επισημάνετε νέα προϊόντα που μπορούν να αγοράσουν οι θεατές σας.

Όταν κάποιος αιωρείται πάνω από μια ανάρτηση με μια ετικέτα που μπορεί να αγοραστεί, θα εμφανιστούν μικρές λευκές κουκκίδες στα προϊόντα που πωλούνται:

 

Εάν πατήσετε την εικόνα, θα δείτε μια σύντομη περιγραφή των προϊόντων και των τιμών.

 

Τέλος,  θα δείτε ένα μαύρο βέλος που οδηγεί τους χρήστες απευθείας στον ιστότοπο της εταιρείας, όπου μπορούν να μάθουν περισσότερα και να ολοκληρώσουν την αγορά.

Τα πλεονεκτήματα των ετικετών αγοράς είναι:

Οι πελάτες έχουν μια απλή και αποτελεσματική εμπειρία εντός εφαρμογής (από την ανακάλυψη του προϊόντος εώς και την πληρωμή).

Οι διαφημιστές μπορούν να αρχίσουν να ενοποιούν ή να απομακρύνονται από άλλους τρόπους αγορών (όπως τα CTA).

Για τους πρώτους υιοθετώντες, αυτή η γρήγορη μέθοδος αγορών προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σκεφτείτε το εξής: Το 80% των μαρκών και των λιανοπωλητών λένε ότι το καλό οπτικό περιεχόμενο τους βοηθά να ανακαλυφθούν νέα προϊόντα.

Επιπλέον,  το 88%  λέει ότι τους κάνει τους θεατές να εμπιστεύονται μια μάρκα περισσότερο.

Σε συνδυασμό με τη νέα επιλογή αγοράς με ένα κλικ, τα δημιουργικά και καλοφτιαγμένα γραφικά μπορούν να ευχαριστήσουν τους θεατές σας και να τους μετατρέψουν σε πελάτες.

Πώς μπορώ να προσθέσω ετικέτες Instagram Shoppable;

Μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες που μπορούν να αγοραστούν με μερικά απλά βήματα.

Αρχικά,  βεβαιωθείτε ότι έχετε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής  Instagram και ότι ο λογαριασμός σας έχει εγκριθεί για αγορές (δηλ.  Έναν επιχειρηματικό λογαριασμό).

Γιατί όμως χρειάζεστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό Instagram;

Πως να μετατρέψετε ένα κανονικό προφίλ Instagram σε εταιρικό προφίλ:

Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις σας.

Πατήστε Εγγραφή για ένα επιχειρηματικό προφίλ.

Πατήστε μετατροπή υπάρχοντος λογαριασμού (ή δημιουργία νέου λογαριασμού).

Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας είναι ιδιωτικός.

Πλοηγηθείτε στη σελίδα ρύθμιση της επιχείρησής σας, ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και είστε έτοιμοι.

Αφού ρυθμίσετε τον εταιρικό σας λογαριασμό και συμφωνήσετε με τη συμφωνία εμπόρου του Facebook, θα σας ζητηθεί να προσθέσετε μια μέθοδο πληρωμής.

Το "Check Out on Facebook", "Check Out on Another Website" ή "Message to Buy" είναι τρεις τυπικές επιλογές - ή μπορείτε να το δημιουργήσετε συνδέοντας με έναν υπάρχοντα λογαριασμό Shopify ή BigCommerce.

Προτιμήστε να υπάρχει αντιστοιχία του λογαριασμού σας στο Instagram με την εμφάνιση και την αίσθηση της σελίδας προορισμού σας,  για να κάνετε τις πληρωμές όσο το δυνατόν πιο ομαλές για τους πελάτες.

Έπειτα,  ήρθε η ώρα να συνδεθείτε με τον κατάλογο προϊόντων σας στο Facebook.

Στις ρυθμίσεις διαχείριση της επιχείρησής σας, κάντε κλικ στην επιλογή πηγές δεδομένων και στη συνέχεια κατάλογοι.

Στη συνέχεια, στην Διαχείριση Καταλόγου σας, μεταβείτε στην καρτέλα προϊόντα, όπου θα μπορείτε να δημιουργήσετε σύνολα προϊόντων, να προσθέσετε φίλτρα και να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με το πως έχει συμπεριφερθεί το απόθεμά σας με την πάροδο του χρόνου.

Τέλος, το Facebook θα εξετάσει το λογαριασμό σας (το οποίο συνήθως διαρκεί μερικές ημέρες).

Όταν έχετε εγκριθεί, θα λάβετε μια ειδοποίηση για να ενεργοποιήσετε την προσθήκη ετικετών προϊόντων στις ρυθμίσεις του Instagram.

Πως όμως μπορείς να δημιουργήσεις έναν κατάλογο προϊόντων για να κάνεις Tag Products στο Instagram & στο Facebook;

O κατάλογος προϊόντων στο Facebook (product catalogue) μπορεί να προστεθεί είτε μέσω ενός Plugin το οποίο συνδέει τα προϊόντα της ιστοσελίδας σας στο Facebook, είτε να τον δημιουργήσετε μόνοι σας, αν δεν έχετε πολλά προϊόντα. 

Στον bussines manager του Facebook, πας στο data sources -> catalogs.

Μετά πατάς add+ και δίνεις το όνομα του καταλόγου που θες, και μετά τον χρήστη που θα τον διαχειρίζεται.

 

Όταν δημιουργήσεις πλέον τον κατάλογο, πας στο add items και έχεις δύο επιλογές.

H μία είναι να κάνεις upload το αρχείο μόνος σου (εφόσον το έχεις κάνει export από το plugin της ιστοσελίδας σου) και η άλλη επιλογή είναι να δημιουργήσεις ένα πρόγραμμα για το πόσες φορές και ώρες μέσα στην ημέρα θα πηγαίνει να παίρνει τον κατάλογο των προϊόντων σου, από την ιστοσελίδα. Σε αυτήν την περίπτωση το plugin σου κάνει export τον κατάλογο προϊόντων σε ένα λινκ, και το facebook πάει στο λινκ και φορτώνει τον κατάλογο προϊόντων. Αυτή η περίπτωση είναι ιδανική για ιστοσελίδες που έχουν συχνά αλλαγές προϊόντων και διαθεσιμότητας.

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

πηγή adespresso.com & socializeme.gr

Leave your comments

Comments

    • No comments found
    Powered by Komento