Blog
Η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Instagram το 2019.
-
Εμφανίσεις: 3116
Η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Instagram το 2019.
Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram;
Αυτή είναι μια πιο δύσκολη ερώτηση από ότι περιμένετε ... Με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα του αλγορίθμου του Instagram, είναι πιο δύσκολο από ποτέ να γνωρίζετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο για τους followers σας. Η αντίστροφη χρονολογική σειρά είναι παρελθόν, ο τρόπος που οι followers αλληλεπιδρούσαν με το προηγούμενο περιεχόμενό σας και το φρέσκο περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικά. Σε αυτό το άρθρο αναλύουμε ποιός είναι ο καλύτερος χρόνος για να δημοσιεύσετε στο Instagram και σας δείχνουμε μερικές στρατηγικές για να υπολογίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για το συγκεκριμένο κοινό σας.
Πως εξασφαλίζετε λοιπόν ότι οι αναρτήσεις σας το 2019 στο Instagram ανεβαίνουν στη σωστή στιγμή;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Για να παρέχετε στους followers σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να διασφαλίζετε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται στις ροές χρηστών, ακολουθήστε αυτές τις γενικές συμβουλές και κόλπα. Θα σας βοηθήσουν να υπολογίσετε τις καλύτερες στιγμές για να δημοσιεύσετε και θα σας δώσουν ορισμένες τακτικές ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης.
Ας μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα:
Εξαρτάται από το συγκεκριμένο κοινό και τις συνήθειες περιήγησής τους.
Ότι λειτουργεί για ένα χώρο μουσικής δεν θα δουλέψει τόσο καλά για ένα καφέ, και αντίστροφα. Η κατανόηση των προτιμήσεων των followers σας και των παλιών τους αλληλεπιδράσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα ρυθμό από αναρτήσεις που να δουλεύει για αυτούς.
Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές. Από εκεί και μετά, είναι σχετίζονται με την παρακολούθηση του τι δουλεύει και στην πραγματοποίηση των απαιτούμενων αλλαγών.
- Είναι καλύτερο να δημοσιεύσετε στο Instagram κατά τις ώρες που οι περισσότεροι δεν εργάζονται.
Ανάλογα με το κοινό σας, αυτό μπορεί να είναι νωρίς το πρωί, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος ή το βράδυ.
- Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, ο καλύτερος χρόνος για δημοσίευση στο Instagram είναι μεταξύ 2 μ.μ. και 3 μ.μ.
Το HubSpot το αναλύει επίσης ανά ημέρα της εβδομάδας:
- Κυριακή: Μεταξύ 10 π.μ. και 2 μ.μ.
- Δευτέρα: Μεταξύ 11 π.μ. και 5 μ.μ.
- Τρίτη: Στις 5 π.μ. ή μεταξύ 9 π.μ. και 6 μ.μ.
- Τετάρτη: Στις 5 π.μ., 11 π.μ., ή στις 3 μ.μ.
- Πέμπτη: Στις 5 π.μ. και 11 μ.μ., ή μεταξύ 3 και 4 μ.μ.
- Παρασκευή: Στις 5 π.μ. ή μεταξύ 9 π.μ. και 4 μ.μ.
- Σάββατο: Στις 11 π.μ.
Το Hootsuite πηγαίνει ακόμη πιο βαθιά στην ανάλυσή τους, υποδεικνύοντας την βέλτιστη ώρα ανά βιομηχανία:
- Ταξίδια και τουρισμός: Παρασκευή μεταξύ 9 π.μ. και 1 μ.μ.
- ΜΜΕ και ψυχαγωγία: Τρίτη και Πέμπτη από τις 12 μ.μ. έως τις 3 μ.μ.
- Τρόφιμα και Ποτά: Παρασκευή στις 12 μ.μ.
- Λιανική: Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή στις 12 μ.μ.
- Επαγγελματικές Υπηρεσίες: Παρασκευή, Τρίτη και Τετάρτη στις 9 π.μ. ή 10 π.μ.
- Μη Κερδοσκοπικά: Τρίτη στις 4 μ.μ. ή 10 π.μ.
- Μη Λιανικής Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Πέμπτη στις 9 μ.μ. ή 4 μ.μ.
- Φαρμακευτικά και Υγεία: Τετάρτη και Κυριακή στις 9 π.μ.
- Προσωπική φροντίδα: Παρασκευή και Πέμπτη στις 1, 2 ή 3 μ.μ.
- Τεχνολογία: Δευτέρα και Τρίτη στις 2 μ.μ.
- Εκπαίδευση: Πέμπτη στις 4 μ.μ. ή 5 μ.μ.
Αυτές είναι πολλές πληροφορίες για να επεξεργαστείτε και μερικές από αυτές προσφέρουν αντιφατικές συμβουλές, αλλά γενικά παρέχουν ένα καλό πλαίσιο για να σκεφτείτε πότε πρέπει να δημοσιεύσετε στο Instagram για την επιχείρησή σας.
Σαν γενικός κανόνας για τα ποστ στο Instagram μπορούμε να πούμε:
Οι καθημερινές είναι καλύτερες από τα Σαββατοκύριακα, οι Πέμπτες έχουν ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό αλληλεπίδρασης και οι Κυριακές είναι οι χειρότερες.
Αυτό που είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε είναι ότι η κατάλληλη ώρα για σας δεν πρόκειται να είναι η κατάλληλη ώρα για οποιονδήποτε άλλον.
Πάρτε τις πληροφορίες σχετικά με τις καλύτερες ημέρες και ώρες για να δημοσιεύσετε και χρησιμοποιείστε το ως γραμμή βάσης. Μέσω αυστηρών δοκιμών, παρακολούθησης και βελτιστοποίησης, θα μάθετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο κοινό σας.
Σε αυτό το σημείο, ίσως σκέπτεστε:
Η κατάλληλη στιγμή εξακολουθεί να έχει σημασία;
Η απάντηση είναι ναι, έχει σημασία.
Όταν το Instagram ενημέρωσε τους αλγορίθμους για να δείξει αναρτήσεις με βάση τη συνάφεια, αναρωτηθήκαμε όλοι αν η χρονική στιγμή είναι πλέον σημαντική. Αλλά ο αλγόριθμος εξακολουθεί να ευνοεί την πιο πρόσφατη δημοσίευση.
Το Instagram δημιουργεί τις ροές του για να δείξει το "πιο φρέσκο" περιεχόμενο με βάση την εμπλοκή του χρήστη εξετάζοντας τρία βασικά σημεία κατάταξης:
- Σήμα # 1: Σχέση:
Το Instagram δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο με το οποίο έχουν αλληλεπιδράσει οι χρήστες, κάτι που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να εμφανίζεται το περιεχόμενό σας στη ροή ενός χρήστη όταν ο χρήστης αυτός έχει πατήσει μου αρέσει ή μοιράστηκε το περιεχόμενό σας στο παρελθόν. (like or share)
- Σήμα # 2: Ενδιαφέρον:
Ο αλγόριθμος προβλέπει σε ποιες αναρτήσεις ο χρήστης είναι πιθανό να εμπλακεί, με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του. Εάν ένας χρήστης ξοδεύει πολύ χρόνο κοιτάζοντας τους influencers μόδας, το Instagram θα δώσει προτεραιότητα σε αυτόν τον τύπο περιεχομένου στη ροή.
- Σήμα # 3: Επικαιρότητα:
Οι νέες δημοσιεύσεις εμφανίζονται πριν τις παλαιότερες αναρτήσεις.
Αυτά τα βασικά σήματα κατάταξης βγάζουν το ίδιο συμπέρασμα με την πρώτη ενότητα: Γνωρίστε το κοινό σας.
Όταν γνωρίζετε το κοινό σας, είναι πιθανότερο να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σχέση (σήμα # 1) και να μάθετε τι είδους περιεχόμενο σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους (σήμα # 2). Στη συνέχεια, πρέπει απλώς να κοιτάξετε τα αναλυτικά στοιχεία σας για να μάθετε πότε το κοινό σας συνήθως ασχολείται με το περιεχόμενό σας (σήμα 3 #).
Είναι ένας κύκλος. Αν δημοσιεύετε την κατάλληλη στιγμή για το συγκεκριμένο κοινό, θα είναι πιο πιθανό να συμμετάσχουν, γεγονός που ενισχύει τις σχέσεις σας και ξεκινά τον κύκλο ξανά.
Αρχίστε ακολουθώντας αυτές τις βασικές οδηγίες και στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυστηρές δοκιμές, παρακολούθηση και βελτιστοποίηση για να μάθετε τι λειτουργεί για το συγκεκριμένο κοινό σας. Είναι η γνωστή μέθοδος test & learn!
Βρίσκοντας την καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram για τους οπαδούς σας.
Αυτό είναι ένα άλλο σημείο όπου σας λέμε ότι δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Το να βρεις το πότε δουλεύει καλύτερα για εσάς έχει να κάνει με δοκιμές, ξανά δοκιμές και περισσότερες δοκιμές και ακόμα περισσότερες αποτυχίες!
Μην πανικοβληθείτε. Είναι εύκολο να εκτελέσετε αυτές τις δοκιμές χρησιμοποιώντας το Instagram Analytics.
Αυτό σημαίνει ότι το προφίλ σας στο Instagram πρέπει να οριστεί ως εταιρικός λογαριασμός. Αυτή η ρύθμιση σάς δίνει πρόσβαση στη λειτουργία Insights, η οποία παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τα πάντα, από τις επισκέψεις προφίλ έως τη συνολική προσέλευση. Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι σας δίνει παρά πολλά δεδομένα για το κοινό σας, όπως οι χρόνοι που συνήθως είναι συνδεδεμένοι και ασχολούνται με την εφαρμογή.
Για να δείτε αυτές τις πληροφορίες, μεταβείτε στην ενότητα Followers των Insights του Instagram και κάντε κλικ στην επιλογή "Μάθετε περισσότερα".
Αυτή η σελίδα περιλαμβάνει το φύλο, την ηλικία και τις κορυφαίες τοποθεσίες του κοινού σας, καθώς και ένα γράφημα με τις ημέρες και ώρες που οι ακόλουθοι σας είναι πιο ενεργοί.
Αυτό το γράφημα δείχνει μια ωριαία ανάλυση των χρόνων που είναι πιο δημοφιλή στο κοινό σας, για κάθε ημέρα της εβδομάδας!
Το Instagram Insights σάς βοηθά να παρακολουθείτε την αλληλεπίδραση από δημοσίευση σε δημοσίευση. Παρακολουθώντας τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι προηγούμενες αναρτήσεις σας. Με βάση τις περιόδους που περιγράφονται σε αυτό το γράφημα, θα αρχίσετε να βλέπετε τις ώρες που οι δημοσιεύσεις σας λειτουργούν καλύτερα για το κοινό σας.
Συμβουλή: Δοκιμάστε να δημοσιεύσετε λίγο πριν από τις ώρες αιχμής για να βοηθήσετε το περιεχόμενό σας να είναι το "πιο φρέσκο" όταν ένας χρήστης ανοίγει την εφαρμογή.
Μια άλλη καλή στρατηγική είναι να δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Ανακαλύψτε σε ποιες από τις αναρτήσεις τους ήταν επιτυχείς και καταλάβετε γιατί. Ίσως δημοσιεύτηκαν σε διαφορετικό χρόνο ή περιλάμβαναν ένα σύντομο βίντεο. Ή ίσως έχουν δημοσιεύσει πάντα την ίδια ώρα π.χ. κάθε Πέμπτη. Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε το δικό σας ρυθμό αναρτήσεων και την δική σας στρατηγική.
Η χρήση προγραμματισμένων αναρτήσεων για τη δημιουργία μιας σειράς συνεχόμενου περιεχομένου σάς επιτρέπει να εστιάζετε στην παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση των αναρτήσεων σας, αντί να βάζετε καθημερινά νέο περιεχόμενο.
Συμβουλή: Προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας εκ των προτέρων. (Υπάρχουν πολλά εργαλεία για να βρείτε όπου θα ασχοληθούμε σε άλλο άρθρο)
Χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο προγραμματισμού κοινωνικών μέσων όπως το Hootsuite ή Buffer, σημαίνει ότι δεν χάσετε την ανάρτηση στον "καλύτερο χρόνο", ακόμα κι αν βρίσκεστε σε διακοπές ή "κοιμάστε" στο γραφείο σας.
Ο δημιουργός αναρτήσεων του Hootsuite προτείνει επίσης τη βέλτιστη ώρα για δημοσίευση βάσει των ενσωματωμένων αναλυτικών στοιχείων του λογαριασμού σας.
Εξοικονομήστε χρόνο με τη διαχείριση της παρουσίας σας στο Instagram χρησιμοποιώντας το Hootsuite. Από ένα ενιαίο ταμπλό, μπορείτε να προγραμματίσετε και να δημοσιεύσετε αναρτήσεις απευθείας στο Instagram, να εμπλέξετε το κοινό, να μετρήσετε την απόδοση και να εκτελέσετε όλα τα άλλα προφίλ των κοινωνικών σας μέσων.
Ισχύουν τα ίδια και για τις ιστορίες Instagram;
Οι ιστορίες του Instagram παίρνουν 2-3Χ την αλληλεπίδραση μιας κανονικής ανάρτησης. Οι ιστορίες αυτές είναι για 24 ώρες ενεργές, συνεπώς δίνουν στις επιχειρήσεις έναν τρόπο να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες για κάτι πιο επείγον.
Αυτό σημαίνει ότι ο βέλτιστος χρόνος για τις ιστορίες σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενό τους.
Κατά κανόνα: Όσο πιο πρόσφατες και επίκαιρες είναι οι ιστορίες σας, τόσο καλύτερη απόδοση θα έχουν.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύετε ιστορίες, όταν το κοινό σας είναι ενεργό ή όταν έχετε μια προσφορά για προώθηση.
Αν έχετε στόχο μια πώληση, ένα webinar ή μια διάσκεψη, οι ιστορίες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε το κοινό σας μια ημέρα πριν και την ημέρα της εκδήλωσης.
Τι άλλο μπορώ να κάνω για να αυξήσω την προσέγγιση μου στο Instagram;
Η ανάρτηση την κατάλληλη στιγμή δεν είναι η μόνη τακτική που έχετε για την αύξηση της αλληλεπίδρασης και των followers.
Ο αλγόριθμος Instagram εξετάζει προσεκτικά την αλληλεπίδραση των χρηστών, οπότε όσο περισσότερο εμπλέκεστε με τους πελάτες και δημοσιεύετε περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, τόσο περισσότερο το περιεχόμενο σας θα εμφανίζεται στη ροή τους.
- Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtags:
Τα hashtags ενισχύουν την εμβέλεια των αναρτήσεων σας για όσους αναζητούν τα hashtag που τους ενδιαφέρουν.
- Μοιραστείτε περισσότερες ιστορίες:
Οι ιστορίες του Instagram είναι πιο άμεσες από μια κανονική ανάρτηση και επομένως είναι καλύτερες στο να ενθαρρύνουν τη αλληλεπίδραση του κοινού σας.
- Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου:
Η ποικιλία κρατά το ενδιαφέρον του κοινού σας. Εάν δημοσιεύετε το ίδιο είδος αναρτήσεων κάθε μέρα, το κοινό σας θα χάσει γρήγορα το ενδιαφέρον του. Ακολουθήστε αυτά τα παραδείγματα από το InstantPot με διαφορετικούς τύπους μαγειρέματος.
- Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας:
Ζητήστε απόψεις, ενθαρρύνετε το κοινό σας να συμμετάσχει στη συζήτηση και σιγουρευτείτε ότι απαντάτε σε όλους. Το όλο θέμα είναι η οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό σας, σε κάθε ευκαιρία που έχετε.
Αυτά έχουμε να σας προτείνουμε για το πότε να κάνετε αναρτήσεις στο Instagram το 2019.
Σχετικά άρθρα:
Γιατί χρειάζεστε έναν λογαριασμό Instagram για επιχειρήσεις;
Πως να βελτιώσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram για αγορές;
Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για να ποστάρεις στο Instagram;
Instagram Hashtags: 8 πρακτικές που πρέπει να ξέρετε.
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
πηγή: Adespresso.com
Comments
- No comments found
Leave your comments