Blog
Pinterest & διαφημίσεις. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεται
-
Εμφανίσεις: 2131
Pinterest Ads: Ένας οδηγός για όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να ξεκινήσετε.
Με επτά εκατομμύρια διαφημιζόμενους στο Facebook, είναι εύκολο να τη θεωρήσετε ως την βασική διαφημιστική πλατφόρμα. Αλλά με όλο τον ανταγωνισμό που έχετε να αντιμετωπίσετε στο digital marketing, πρέπει να εξετάσετε και κάποια άλλη επιλογή. Οι διαφημίσεις του Pinterest είναι η απάντηση.
Δεν έχουν αξιοποιηθεί στο έπακρο - σε σύγκριση με μια τεράστια πλατφόρμα όπως το Facebook, το Pinterest διαθέτει μόνο 1,5 εκατομμύρια brands που αλληλεπιδρούν με τους χρήστες κάθε μήνα - αλλά προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία να φτάσετε μπροστά σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω των social media.
Από την έναρξή του, το Pinterest έχει σημειώσει σταθερή αύξηση στη βάση χρηστών του και συνεχίζει να κάνει product updates που βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών.
Αυτός είναι ένας οδηγός για να σας βοηθήσει να μάθετε το Pinterest, να δημιουργήσετε διαφημίσεις που είναι ορατές στο κοινό σας και να τους κάνετε να αγοράσουν το προϊόν σας.
Τι θα μάθετε από αυτόν τον οδηγό:
- Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στο Pinterest.
- Πώς να φτιάξετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.
- Πώς να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεων του Pinterest με Buyable Pins.
- Αλλαγές που θα βελτιώσουν την απόδοση των διαφημίσεων του Pinterest.
- Πώς οι επιχειρήσεις B2B χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest.
- Πώς οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις διαφημίσεις του Pinterest.
Ας αρχίσουμε!
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις του Pinterest.
Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, το Pinterest είναι κάτι διαφορετικό από μια πλατφόρμα social media - είναι περισσότερο σαν μια μηχανή αναζήτησης, όπως η Google. Με τα social media, οι χρήστες συνδέονται κυρίως μεταξύ τους και μοιράζονται περιεχόμενο. Με το Pinterest, οι χρήστες αναζητούν έμπνευση και δημιουργούν boards που μπορούν να επισκεφτούν ξανά αργότερα με το καρφιτσωμένο (pinned) περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, κάτι που την κάνει σημαντικό κομμάτι του digital marketing.
Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις του Pinterest εμφανίζονται ως Promoted Pins - δηλαδή Pins που προωθούνται από μια εταιρεία - είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να ανακαλύψουν και να αγοράσουν τα προϊόντα που θέλουν.
Εδώ είναι μια regular pin:
Ακολουθεί μια Promoted Pin:
Η διαφορά είναι ότι τα Promoted Pins αναφέρουν το brand που χορηγεί το προϊόν και συνδέονται με μια σελίδα πωλήσεων, ενώ τα κανονικά Pins δεν το κάνουν.
Ωστόσο, προτού μπορέσετε να ξεκλειδώσετε τη δύναμη των διαφημίσεων του Pinterest, είναι σημαντικό να καταλάβετε γιατί αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να αποτελούν μέρος της διαφημιστικής στρατηγικής σας.
Από την έναρξη του το 2010, το Pinterest αναπτύσσεται σταθερά και έχει γίνει η τρίτη πιο δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα στις ΗΠΑ μεταξύ των ενηλίκων.
Η αρχική ιδέα ήταν απλή: αντικαταστήστε τα φυσικά λεύκωμα και corkboard με ψηφιακά boards για να είναι ευκολότερο για τους χρήστες να αποθηκεύουν περιεχόμενο από το web. Από τις ταπεινές αρχές του, το Pinterest έχει εξελιχθεί σε ένα χώρο όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν περίπλοκες λίστες επιθυμιών, τα brands να δείχνουν τα προϊόντα τους και να κάνουν την αγορά τους απλή και εύκολη.
Με πάνω από 291 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες στην πλατφόρμα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Pinterest έχει γίνει ένα hub για τις επιχειρήσεις που θέλουν να συνδεθούν άμεσα με το ακροατήριό τους.
Εδώ είναι επτά λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να συμπεριλάβετε το Pinterest στη διαφημιστική στρατηγική (digital marketing) σας ή αλλιώς ρισκάρετε να χάσετε πελάτες στα social media:
- Η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται.
Φέτος, το Pinterest κέρδισε 51 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες μόνο στις αρχές του 2019.
Πενήντα τοις εκατό των χρηστών αγοράζουν προϊόντα αφού δουν ένα Promoted Pin.
- Υπάρχει πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς.
Εξήντα επτά τοις εκατό των ανθρώπων ανακαλύπτουν νέα brands και προϊόντα ενώ περιηγούνται στο Pinterest.
- Υπάρχει δυνατότητα παγκόσμιας εμβέλειας για τα προϊόντα σας.
Το πενήντα τοις εκατό των χρηστών και το 75% των νέων εγγραφών προέρχονται από χώρες εκτός των Η.Π.Α.
Η μεγαλύτερη ομάδα χρηστών εκτός των ΗΠΑ είναι στη Βραζιλία, την Ινδία και την Τουρκία.
- Οι χρήστες έχουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα.
Το 35% των χρηστών βγάζουν περισσότερα από 75.000 $ το χρόνο.
- Οι ενεργοί χρήστες δαπανούν πολύ χρόνο κάνοντας pin.
Όσο περισσότερο χρόνο περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα, τόσο καλύτερες πιθανότητες έχετε να δουν τα προϊόντα σας και να αποκτήσετε νέους πελάτες. Οι ενεργοί χρήστες δαπανούν περίπου 34 λεπτά χρησιμοποιώντας το site, κάτι που είναι πολύ περισσότερο από το Facebook, το Instagram και το Twitter.
- Οι χρήστες χρησιμοποιούν το Pinterest ως οδηγό αγορών.
Το 96% των χρηστών χρησιμοποιούν το Pinterest για να προγραμματίσουν τι θα αγοράσουν. Επιπλέον, το Pinterest είναι η κορυφαία πλατφόρμα αγορών για τους millennials.
Τώρα που τα οφέλη των διαφημίσεων του Pinterest είναι σαφή, ας δούμε πώς να ξεκινήσετε.
Πώς να δημιουργήσετε έναν Business λογαριασμό στο Pinterest.
Για να μοιραστείτε διαφημίσεις στο Pinterest με τους χρήστες και να κάνετε track τα analytics, χρειάζεστε έναν business λογαριασμό.
Αν έχετε προσωπικό λογαριασμό που θέλετε να μετατρέψετε σε business:
Για να μετατρέψετε τον προσωπικό σας λογαριασμό, μεταβείτε στο business conversion site και εισαγάγετε το email του λογαριασμού που θέλετε να μετατρέψετε:
Στη συνέχεια, συμπληρώστε το εταιρικό σας προφίλ. Συμπεριλάβετε το λογότυπο της εταιρείας σας, τον τύπο επιχείρησης και μια περιγραφή για το ποιος είστε και με τι ασχολείται η επιχείρησή σας.
Εάν είστε νέοι στο Pinterest και θέλετε να δημιουργήσετε ένα καινούργιο λογαριασμό:
Μεταβείτε στην αρχική σελίδα του Pinterest και επιλέξτε "create a business account" στο κάτω μέρος της σελίδας:
Εισαγάγετε το email σας, έναν κωδικό πρόσβασης, όνομα και τύπο επιχείρησης για να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό:
Ολοκληρώστε το εταιρικό σας προφίλ και στη συνέχεια συμφωνείστε με τους όρους παροχής υπηρεσιών.
Το τελευταίο βήμα είναι να δημιουργήσετε το πρώτο σας board. Για να διευκολύνετε τους χρήστες να βρίσκουν το περιεχόμενό σας, όπως blogs, ειδικές προσφορές, νέα προϊόντα κτλ - δημιουργήστε πρώτα ένα business board και στη συνέχεια, προσθέστε τα σχετικά Pins. Για παράδειγμα, για blog content που δημοσιεύσατε στο πρώτο σας board, μπορείτε στη συνέχεια να δημιουργήσετε εικόνες για κάθε blog post και να συμπεριλάβετε μια περίληψη του post στην περιγραφή για να αυξήσετε το ενδιαφέρον των χρηστών.
Πώς να δημιουργήσετε διαφημίσεις στο Pinterest και καμπάνιες.
Τώρα είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε διαφημίσεις χρησιμοποιώντας τον εταιρικό σας λογαριασμό. Η διαδικασία διαφήμισης του Pinterest είναι παρόμοια με αυτή του Facebook και του Instagram, επειδή μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων, να ορίσετε το ποσό και να παρακολουθήσετε τα αποτελέσματα.
Πριν μπούμε στις λεπτομέρειες της δημιουργίας της πρώτης σας διαφήμισης, ας δούμε πώς είναι δομημένες οι καμπάνιες.
Υπάρχουν τρία επίπεδα:
- Campaign. Εδώ ρυθμίζετε τον στόχο της καμπάνιας σας.
- Ad group. Εδώ αποφασίζετε για τον προϋπολογισμό σας, το που θα προβάλετε τις διαφημίσεις σας, το target audience, και το χρόνο που θα διαρκέσουν οι διαφημίσεις. Επίσης, ανάλογα με τον στόχο, μπορείτε να έχετε περισσότερες από μία ad group σε κάθε καμπάνια. Για παράδειγμα, αν είστε έμπορος λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης, η καμπάνια σας μπορεί να επικεντρωθεί στην προώθηση της επισκεψιμότητας στο site σας, ενώ κάθε ad group να είναι αφιερωμένo σε συγκεκριμένα προϊόντα - ένα group για γυναικεία φορέματα και ένα για ανδρικά κοστούμια.
- Promoted Pins. Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα της καμπάνιας σας και το τι βλέπουν οι χρήστες.
Ξεκινώντας.
Για να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση, προχωρήστε στον πίνακα ελέγχου του Διαχειριστή διαφημίσεων - Στην ενότητα "Ads", κάντε κλικ στην επιλογή "Overview".
Θα μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις καμπάνιες σας από εδώ. Κάντε κλικ στην επιλογή "Create ad" για να ξεκινήσετε.
Στη συνέχεια, επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας με βάση το αποτέλεσμα που θέλετε να έχουν οι διαφημίσεις σας:
Υπάρχουν έξι στόχοι από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε, ανάλογα με το αν θέλετε να δημιουργήσετε awareness για το brand και τα προϊόντα σας ή να οδηγήσετε τους χρήστες να λάβουν συγκεκριμένες ενέργειες - όπως να επισκεφτούν το site σας ή να κατεβάσουν το app σας:
Brand awareness
Video views
Traffic
App install
Conversions
Shopping catalogs
Πώς να αποφασίσετε ποιον στόχο να επιλέξετε:
Όταν προγραμματίζετε τις καμπάνιες σας, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε τις εκστρατείες σας ''με το δεξί'' επιλέγοντας το σωστό στόχο.
Οι στόχοι δεν είναι μόνο να αποφασίζετε τι θέλετε να συμβεί στις καμπάνιες σας και να το αντιμετωπίζετε σαν ένα vision board που ξαφνικά θα φέρει αυτά τα αποτελέσματα. Είναι μια στρατηγική απόφαση που σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας για συγκεκριμένες ενέργειες, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα οι χρήστες που το βλέπουν να ενεργήσουν ανάλογα. Καθορίζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο συμμετέχετε στο auction, ποιες ad formats είναι διαθέσιμες σε εσάς και για ποια συγκεκριμένα αποτελέσματα πληρώνετε.
Ακολουθούν όλοι οι campaign objectives από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε και τι αυτό συνεπάγεται:
Brand awareness. Ο στόχος είναι να βοηθήσετε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν το brand, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θέλετε να συστήσετε στους ανθρώπους αυτό που έχετε να προσφέρετε και το reach θα αποτελέσει την προτεραιότητα σας. Πληρώνετε για κάθε 1.000 εμφανίσεις της pin σας, ώστε να μπορείτε να κάνετε bid σε ένα μέγιστο CPM.
Video Views. Προσπαθείτε να λαμβάνετε όσο το δυνατόν περισσότερες προβολές υψηλής ποιότητας στη βίντεο διαφήμισή σας, ενισχύοντας τους χρόνους παρακολούθησης και τα ποσοστά ολοκλήρωσης των θεατών. Η διαφήμισή σας είναι πιθανότερο να προβληθεί στους χρήστες που θα παρακολουθήσουν το βίντεο μέχρι το τέλος. Ποντάρετε στον αριθμό των ατόμων που βλέπουν το βίντεό σας για δύο δευτερόλεπτα ή περισσότερο (CPV).
Traffic. Εδώ, προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε τον αριθμό των κλικ στο site σας. Θα πληρώσετε ανά κλικ, ώστε να μπορείτε να ποντάρετε σε ένα μέγιστο CPC.
App Installs. Η προσοχή εστιάζεται στη σελίδα λήψης της εφαρμογής σας ή στην προώθηση εγκατάστασης της εφαρμογής σας σε κινητά. Θα πληρώσετε ανά εμφανίσεις (CPM). Αυτός ο στόχος είναι λίγο διαφορετικός, όμως, επειδή το CPM bid θα "προσαρμόζεται δυναμικά", προκειμένου να εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε άτομα που πιθανότατα θα την κατεβάσουν, φτάνοντας σε ένα κόστος-στόχο ανά εγκατάσταση.
Conversions. Εδώ, βελτιστοποιείτε τις on-site actions, όπως τα checkouts, τις sign ads ή add to cart στο site σας. Πληρώνετε ανά action ή CPA, όταν οι χρήστες κάνουν κλικ μέσω της pin και βλέπουν το site σας. Λάβετε υπόψη ότι για να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον στόχο, πρέπει να έχετε ήδη κερδίσει 50 conversions από μία από τις καμπάνιες σας traffic ή brand awareness τις τελευταίες 7 ημέρες. Αυτό μπορεί να είναι εκνευριστικό, αλλά είναι μια καλή επιλογή όταν έχετε μεγαλώσετε τις καμπάνιες σας.
Shopping catalogs. Ο στόχος εδώ είναι να βοηθήσετε τους χρήστες να ανακαλύψουν τα προϊόντα σας ενώ ψάχνουν στο Pinterest για πληροφορίες. Συνδέετε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο προϊόντων με το Pinterest και προωθείτε ομάδες προϊόντων σε συναφείς χρήστες, περίπου σαν τις δυναμικές διαφημίσεις του Facebook. Για το bidding, μπορείτε είτε να ορίσετε ένα μέγιστο CPC είτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τη CPM bid structure βάσει ενός target CPA.
Όταν επιλέγετε έναν στόχο, μπορεί να είναι χρήσιμο να εκτελέσετε split tests.
Ακόμη και αν γνωρίζετε ότι θέλετε traffic στο site σας ή conversions, για παράδειγμα, μερικά brands μπορεί να διαπιστώσουν ότι καταλήγουν να λαμβάνουν παρόμοια κλικ, αλλά για χαμηλότερο συνολικό κόστος, σε μια καμπάνια brand awareness σε σχέση με μια καμπάνια traffic. Αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βιομηχανία και το κοινό.
Στη συνέχεια, επιλέξτε εάν δημιουργείτε μια νέα καμπάνια ή ενημερώνετε μια υπάρχουσα.
Ρύθμιση του προϋπολογισμού και της Ad Group σας.
Αφού το κάνετε αυτό, ορίστε τα όρια του προϋπολογισμού σας και αποφασίστε αν η καμπάνια αυτή θα είναι σε παύση ή είναι έτοιμη να ανέβει live:
Το επόμενο βήμα είναι να ορίσετε τα στοιχεία ad group.
Ξεκινήστε επιλέγοντας μια υπάρχουσα ad group ή δημιουργώντας μια νέα:
Στη συνέχεια, επιλέξτε το κοινό σας.
Ανάλογα με το τι διαφημίζετε, εδώ είναι που πρέπει να γίνετε συγκεκριμένοι για να διασφαλίσετε ότι μόνο τα πιο σχετικά leads βλέπουν τις διαφημίσεις σας:
Για την πρώτη σας διαφήμιση, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα κοινό:
Αφού δημιουργήσετε και επιλέξετε ένα κοινό, καθορίστε ποιους θέλετε να στοχεύουν οι διαφημίσεις.
Ρύθμιση πρόσθετης στόχευσης.
Θυμηθείτε, μπορείτε να ορίσετε πολλαπλά ad groups, γίνετε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι για να διασφαλίσετε ότι οι κατάλληλοι χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις σας. Οι κατακερματισμένες διαφημιστικές καμπάνιες (Segmented ad campaigns) θα αποδίδουν σχεδόν πάντα υψηλότερα αποτελέσματα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μεγαλύτερη διαχείριση συνολικά.
Στη συνέχεια, αποφασίστε ad placement.
Μπορείτε να ορίσετε τη διαφήμισή σας να εμφανίζεται όταν οι χρήστες περιηγούνται στη feed τους ή εξερευνούν παρόμοια Pins.
Μπορείτε να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένους όρους (είναι σχεδόν πάντα μια καλή επιλογή να το ενεργοποιήσετε λαμβάνοντας υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι pinners χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να αποφασίσουν τις αγορές τους).
Ή μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας και στα δύο μέρη για να εξασφαλίσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκθεση για το brand και τα προϊόντα σας.
Για να κάνετε τις διαφημίσεις σας πιο targeted, εισαγάγετε τα ενδιαφέροντα και τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το brand και το προϊόν σας:
Οι λέξεις-κλειδιά είναι εξαιρετικά σημαντικές, και το Pinterest δεν είναι όπως το Google όπου σας συνιστά να διατηρείτε εξαιρετικά αυστηρές ομάδες λέξεων-κλειδιών.
Αντ' αυτού, πρέπει να βρείτε δημιουργικές λέξεις-κλειδιά που θα καθοδηγούνται από τις προτάσεις του Pinterest, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να εμφανίζεστε σε όλες τις σχετικές αναζητήσεις.
Αν πουλάτε formal dresses, βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε στο "prom dress" στο "evening gown" στο "formal dress" και σε όλα τα υπόλοιπα που μπορείτε να σκεφτείτε. Ακόμη και αν το σχέδιο είναι να τα πουλήσετε ως φορέματα παράνυμφων, καλύπτοντας τα πάντα, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη προβολή, πιο σχετικές τοποθετήσεις και περισσότερες πωλήσεις.
Ορίστε τον προϋπολογισμό σας.
Τώρα, ορίστε το bid ποσό σας ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας.
Το πεδίο "Ad group budget" είναι ένα αναπτυσσόμενο μενού που σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ της ρύθμισης ενός daily προϋπολογισμού ή ενός προϋπολογισμού lifetime.
Ένας daily προϋπολογισμός είναι το μέγιστο ποσό που θέλετε να δαπανήσετε για την ad group και ένας προϋπολογισμός lifetime υποδεικνύει τον συνολικό προϋπολογισμό που θέλετε να δαπανήσετε για όσο διάστημα τρέχει η διαφήμιση.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ενα μέγιστο bid, ανεξάρτητα από το αν πληρώνετε για impressions, installs, clicks ή actions.
Αυτό εξηγεί στο Pinterest ότι είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε μέχρι το ποσό αυτό και ενώ δεν θα σας χρεώσουν όλο το bid κάθε φορά, αυτό θα διασφαλίσει ότι δεν ξοδεύετε περισσότερα από όσα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά, κάνοντας τις εκστρατείες σας να είναι πάντα κερδοφόρες.
Επιλέξτε τις Pins που θέλετε να προσθέσετε στην καμπάνια σας.
Το τελευταίο βήμα στη δημιουργία της καμπάνιας σας είναι να επιλέξετε τις Pins που θέλετε να εμφανίζονται στις ad group σας.
Αυτές οι αποθηκευμένες Pins γίνονται οι Promoted Pins που βλέπει το ακροατήριό σας.
Το Pinterest υπογραμμίζει τα κριτήρια που πρέπει να ακολουθήσουν οι Promoted Pins σας, προκειμένου να διασφαλιστεί η εμφάνισή τους:
- Αποθηκεύστε τις Pins στο δικό σας προφίλ.
- Μη χρησιμοποιείτε Pins που αποθηκεύονται σε secret boards.
- Συμπεριλάβετε destination URLs σε κάθε Pin.
- Μην χρησιμοποιείτε link shorteners στη διεύθυνση URL ή την περιγραφή.
- Μην συμπεριλαμβάνετε third-party βίντεο ή GIF.
- Ακολουθήστε τα Ad Standards του Pinterest.
Το τελευταίο βήμα της δημιουργίας διαφημίσεων στο Pinterest είναι να κάνουν τη διαφήμισή σας reviewed .
Το review δεν διαρκεί περισσότερο από 24 ώρες, οπότε σχεδιάστε την καμπάνια σας ανάλογα, έτσι ώστε να μην περιμένετε το review την περίοδο που θέλετε να προβάλλετε την διαφήμισής σας.
Συμπέρασμα
Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται διαρκώς στα social media, πρέπει να βρείτε νέα κανάλια στην στρατηγική σας digtial markting, τα οποία θα είναι εξίσου αποδοτικά, και αρκετά πιο φθηνά όσο δεν τα χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός σας. Ένα πράγμα μόνο είναι σίγουρο στο χώρο του digital marketing, η στρατηγική test & learn! Ανοίξτε όσο πιο πολλά κανάλια μπορείτε και αφοσιωθείτε στα USP (Unique Sales Point) της επιχείρησης σας και των προϊόντων σας.
Social Media και Google Ads, ποια είναι τα σωστά μεγέθη εικόνων;
Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.
Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ και πώς είναι χρήσιμο για τις μικρές επιχειρήσεις;
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
πηγή: Adespresso.com
Comments
- No comments found
Leave your comments