7 Τρόποι για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram
Hits: 335

Το Instagram πλέον έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα Social Media και αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι για να φέρει κίνηση στην ιστοσελίδα σας.

Τρέχοντας την επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και προσπαθώντας να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στα κοινωνικά μέσα μπορεί να είναι μια σκληρή δουλειά. Η χρήση πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Instagram μπορεί πραγματικά να κάνει το digital marketing πολύ πιο αποτελεσματικό και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και followers σε εσάς.

Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της δημοτικότητας του Instagram στην εποχή μας. Είναι ένας τόπος που σας επιτρέπει να κάνετε τις σωστές αλληλεπιδράσεις με τους υποψήφιους αγοραστές και να προσελκύσετε τους κατάλληλους ανθρώπους στη σελίδα σας χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Προκειμένου να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, ακολουθούν μερικές από τις πιο επιτυχημένες τακτικές στο digital marketing Instagram για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τώρα.

1. Κάνετε πιο προσωπικές τις αναρτήσεις σας.

Μία από τις τεχνικές μάρκετινγκ που πάντα βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν στο διαδίκτυο και να προσελκύσουν ένα μεγαλύτερο κοινό, είναι να δείχνουν μια πιο προσωπική πλευρά της μάρκας τους. Πολλές φορές τα εμπορικά σήματα μπορεί να φαίνονται απομακρυσμένα και οι οπαδοί μπορεί να μην έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν με τους ανθρώπους που τα εκπροσωπούν.

Προκειμένου να αποφευχθεί αυτό και να ξεκινήσετε την οικοδόμηση μιας πιο προσωπικής σχέσης με τους οπαδούς σας, θα πρέπει να αλλάξετε μερικά πράγματα σχετικά με τον τύπο των αναρτήσεων που ανεβάζετε. Πρώτα απ 'όλα, μπορείτε να ξεκινήσετε δίνοντας στους υπαλλήλους σας πρόσβαση στη σελίδα του Instagram, όπου μπορούν να βάζουν φωτογραφίες των γραφείων τους, φωτογραφίες τους χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας, ακόμη και πληροφορίες για την προσωπική ζωή και τους στόχους τους.

Αφήνοντάς τους να αναλάβουν και να ανεβάζουν για λογαριασμό της εταιρείας σας, δίνετε στους οπαδούς σας μια εσωτερική άποψη των εγκαταστάσεων, των συνθηκών εργασίας, των εργαζομένων και των σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων που εργάζονται για εσάς. Αυτή είναι μια εξαιρετική τεχνική μάρκετινγκ η οποία θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πιστούς οπαδούς που θα προσβλέπουν να δουν τον αγαπημένο τους αντιπρόσωπο από την επωνυμία σας στη σελίδα σας στο Instagram.

2. Συνεργασία με influencers.

Μια τεχνική που χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο κάθε μέρα είναι οργανωμένες συνεργασίες με επηρεαστές. Μάρκες που είτε είναι μικρότερες είτε απλώς επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, επικοινωνούν με influencers και τους προσφέρουν μια ευκαιρία να συνεργαστούν.

Από αυτό, ο influencer θα κερδίσει κάποια δωρεάν προϊόντα για να παρουσιάσει, καθώς και μια χρηματική ανταμοιβή για τη βοήθειά του. Από την άλλη πλευρά, το brand θα συνεργαστεί με κάποιον που είναι γνωστός και αγαπημένος στο διαδίκτυο από χιλιάδες ανθρώπους που εμπιστεύονται την κρίση τους.

Έχοντας καλές σχέσεις με τους διαδικτυακούς influencer και δουλεύοντας μαζί τους τακτικά θα σας βοηθήσει να φέρετε περισσότερη έκθεση στο εμπορικό σήμα σας και να φτιάξετε μια καλύτερη φήμη. Οι influencer αγαπιούνται και ακολουθούνται θρησκευτικά από πολλούς ανθρώπους και με το να έχετε καλή σχέση μαζί τους, θα σας βοηθήσει να κερδίσετε ένα πιο έμπιστο κοινό.

3. Χρήση δυνατότητας αγορών στις αναρτήσεις.

Το Instagram ωφελείται σε μεγάλο βαθμό από τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για τις ανάγκες του digital marketing. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο αυτή η πλατφόρμα κάνει τις συναλλαγές τόσο εύκολη για όσους την χρησιμοποιούν.

Μια από τις πολύ καλές επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι η "Δείτε περισσότερα" στις φωτογραφίες σας, η οποία παρουσιάζει στον χρήστη αναδυόμενα παράθυρα που αναδεικνύουν το όνομα και την τιμή ενός προϊόντος καθώς και έναν άμεσο σύνδεσμο στον ιστότοπό σας για την αγορά του.


Η επιλογή "Αγοράστε τώρα" είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους οπαδούς σας να ακολουθήσουν έναν σύνδεσμο που τους παρέχετε, στο κάτω μέρος της εικόνας σας, ο οποίος θα τους στείλει ξανά στον ιστότοπό σας. Η προώθηση των προϊόντων σας είτε μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων είτε απλώς στους τρέχοντες οπαδούς σας μέσω τέτοιων μέσων, μπορεί να πραγματικά να βοηθήσει και να ενισχύσει τις πωλήσεις σας.

Τέτοιες επιλογές στοχεύουν στο να προσελκύσουν τον καταναλωτή και να τον βοηθήσουν να πάρει μια αυθόρμητη απόφαση για την αγορά ενός ή περισσοτέρων από τα προϊόντα σας. Όσο λιγότερη σκέψη χρειάζεται για μια αγορά, τόσο πιο ωφέλιμη θα είναι για το εμπορικό σήμα σας.

4. Διοργανώνοντας δώρα και διαγωνισμούς.

Οι διαγωνισμοί και τα δώρα του Instagram είναι πολύ δημοφιλή στη πλατφόρμα αυτή τη στιγμή. Με όλο και περισσότερους influencers να συνεργάζονται με εμπορικά σήματα στο διαδίκτυο, οι διαγωνισμοί λαμβάνουν χώρα μόνο για να προσελκύσουν περισσότερους οπαδούς στις σελίδες και των δύο συμβαλλόμενων μερών και επίσης να κάνουν περισσότερους ανθρώπους να μπουν στον πειρασμό να δοκιμάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχει να προσφέρει μια εταιρεία.

Οι κανόνες για τη διοργάνωση ενός τέτοιου γεγονότος είναι απλοί. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μερικές γνωστές τακτικές που θα βοηθήσουν να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους στο δώρο σας, όπως tagging μερικούς φίλους, ακολουθώντας όλες τις σελίδες που συμμετέχουν στο δώρο και κάνοντας share την ανάρτηση σχετικά με το δώρο στις σελίδες κοινωνικών μέσων τους.

Όσο περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να δουν τη δημοσίευση σχετικά με το δώρο σας, τόσο περισσότερους οπαδούς θα κερδίσετε που θα ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας. Από την πλευρά σας, το να δώσετε  μερικά προϊόντα δωρεάν δεν θα επηρεάσει πραγματικά την οικονομική σας κατάσταση και θα βοηθήσει να ενισχύσει τις πωλήσεις σας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

5. Ενημέρωση των ιστοριών Instagram σας συχνά.

Οι ιστορίες του Instagram μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη στις εταιρείες που τις χρησιμοποιούν τακτικά. Πρώτα απ 'όλα, θα σας βοηθήσουν να δείξετε στο κοινό σας ότι είστε ενεργός και σημαντικότερα ότι είστε ένας πραγματικός άνθρωπος που τρέχει τη σελίδα.

Οι ιστορίες του Instagram μπορούν να σας βοηθήσουν να δείξετε στο ακροατήριό σας περισσότερα για την επιχείρησή σας, τον τρόπο που εργάζεστε και τη σχέση μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες Instagram για να προωθήσετε τα προϊόντα σας και ακόμη να παρέχετε στο κοινό σας ενημερωτικό περιεχόμενο σχετικά με τα συστατικά που χρησιμοποιείτε, τον τρόπο κατασκευής των προϊόντων σας και συμβουλές για την σωστή χρήση τους.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το "Live Video" του Instagram όποτε έχετε χρόνο, ως ευκαιρία να μιλήσετε κατευθείαν στους οπαδούς σας, να απαντήσετε σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν και να γνωρίσετε καλύτερα τους ανθρώπους που υποστηρίζουν το εμπορικό σήμα σας στο διαδίκτυο. Όσο μεγαλύτερη η διάρκεια ενός Live video τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες για καλύτερη αλληλεπίδραση από τους followers με αυτό.

6. Επικοινωνώντας με το κοινό σας.

Εκτός από το να δείχνετε στο ακροατήριο σας ότι είστε παρόντες, μέσω των δημοσιεύσεών σας και των ιστοριών του Instagram, είναι επίσης σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να τους γνωρίσετε καλύτερα και να τους δείξετε την εκτίμησή σας. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αναπτύξετε μια καλύτερη σχέση με το κοινό σας.

Πρώτα απ 'όλα, πιθανότατα έχετε δει πολλούς YouTubers να ακολουθούν τους οπαδούς τους στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό μπορεί να μην φαίνεται σημαντικό για μερικούς influencers και εταιρείες, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για μια πολύ απλή πράξη που μπορεί να "φτιάξει" την ημέρα ενός ατόμου και να σας βοηθήσει να δει την εταιρεία σας από μια διαφορετική, πολύ πιο φιλική πλευρά.

Μαζί με αυτό, είναι επίσης καλή ιδέα να απαντάτε συχνά στα σχόλια και στα άμεσα μηνύματα. Για παράδειγμα, όταν δημοσιεύετε μια νέα εικόνα στο Instagram και οι πρώτοι οπαδοί αρχίζουν να αφήνουν θετικά σχόλια στο περιεχόμενό σας, μπορείτε απλά να τους το επιστρέψετε με ένα παρόμοιο σχόλιο ή μια απλή απάντηση με ένα emoji της επιλογής σας.

Αυτές οι φαινομενικά ασήμαντες αλληλεπιδράσεις μπορεί να σημαίνουν πολλά για τους οπαδούς σας και μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ισχυρότερες και διαρκείς σχέσεις μαζί τους. Όσο πιο ευτυχισμένοι είναι οι πελάτες και οι οπαδοί σας με την αλληλεπίδραση που έχουν μαζί σας, τόσο πιο πιθανό είναι να εμπιστευτούν την επωνυμία σας και όχι μόνο να κάνουν μια αγορά, αλλά και να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία στα κοινωνικά μέσα τους, που θα το δουν όλοι.

7. Επιλογή και δημιουργία των σωστών hashtags.

Μια άλλη τεχνική μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας είναι τα hashtag. Για το Instagram και το Twitter, τα hashtags είναι ένα μεγάλο μέρος τους γιατί ορισμένα θέματα γίνονται τάσεις. Τα hashtags στο Instagram μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκομίσετε περισσότερη δημοσιότητα στις αναρτήσεις σας και μπορείτε εύκολα να βρείτε ποια από αυτά να χρησιμοποιήσετε μέσω μιας απλής αναζήτησης Google. Κάνε κλικ και μάθε περισσότερα για τα Instagram Hashtags: 8 πρακτικές που πρέπει να ξέρετε.

Η δημιουργία ενός hashtag μπορεί να μην φαίνεται σαν το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτιάξετε ένα που θα είναι δημοφιλές. Εκτός από τη χρήση ιστοσελίδων που δημιουργούν hashtag όπως το AllHashtag, μπορείτε επίσης να αναζητήσετε τη βοήθεια μιας επαγγελματικής υπηρεσίας γραφής, όπως το TrustMyPaper, όπου επαγγελματίες συγγραφείς που έχουν πλήρη εμπειρία στο SEO μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα hashtag που σίγουρα θα επιτυχημένο με τους οπαδούς σας.

Επιπλέον, μπορείτε να προχωρήσετε και να δημιουργήσετε το δικό σας hashtag που μπορεί να αντιπροσωπεύει την επόμενη καμπάνια σας, το όνομα της μάρκας σας ή οτιδήποτε άλλο θεωρείτε σημαντικό αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα σας για να εμπλακείτε  με περισσότερους ανθρώπους στις εκκινήσεις προϊόντων σας ή να πάρετε χρήσιμα σχόλια και  γνώμες χωρίς πολύ κόπο.

Η αύξηση των πωλήσεών σας δεν ήταν ποτέ ευκολότερη.

Είτε είστε σχετικά νέος ή πιο έμπειρος ιδιοκτήτης επιχείρησης, γνωρίζετε πόσο σημαντικές είναι οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για τις εταιρείες. Οι followers που έχετε και οι σχέσεις που δημιουργείτε με πελάτες, άλλες μάρκες και influencers θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και θα επηρεάσετε άμεσα τις πωλήσεις σας.

Αυτές οι τεχνικές μάρκετινγκ στοχεύουν στο να σας βοηθήσουν να επιτύχετε το σωστό είδος φήμης - branding στο διαδίκτυο, η οποία θα σας βοηθήσει να κάνετε κάθε καμπάνια μάρκετινγκ επιτυχημένη. Οι μεγάλες πωλήσεις μπορεί να μην έρθουν από μια την μια μέρα στην άλλη, αλλά με τη σωστή τακτική, θα μπορέσετε να ορίσετε τα κατάλληλα θεμέλια για να κάνετε τη μάρκα σας δημοφιλή και επιτυχημένη στο διαδίκτυο. Θα πρέπει πάντα να έχετε κάποιο πλάνο, μια στρατηγική, την οποία θα ακολουθήσετε πιστά και τακτικά, και τότε σίγουρα θα δείτε αποτελέσματα σε βάθος χρόνου. Είναι σημαντικό να μην απογοητευτείτε περιμένοντας γρήγορα και εύκολα αποτελέσματα και να μείνετε πιστοί στο πλάνο σας.

Σχετικά άρθρα:

Η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Instagram το 2019.

Γιατί χρειάζεστε έναν λογαριασμό Instagram για επιχειρήσεις;

Πως να βελτιώσετε τον λογαριασμό σας στο Instagram για αγορές;

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για να ποστάρεις στο Instagram;

 

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 πηγή Adespresso

Leave your comments

Comments

  • No comments found