Ποια είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook το 2020;
Εμφανίσεις: 22178

Είναι από αυτά τα ερωτήματα, στα οποία η απάντηση δεν είναι ποτέ απλή στο digital marketing.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook το 2020;

Είναι από αυτά τα ερωτήματα, στα οποία η απάντηση δεν είναι ποτέ απλή στο digital marketing.

Με την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των Social Media και του συνεχώς μεταβαλλόμενου αλγορίθμου του Facebook, η εύρεση των καλύτερων χρόνων για την ανάρτηση στο Facebook είναι πιο δύσκολη από ποτέ.

 

Αλλά όταν δημοσιεύετε στο Facebook τις κατάλληλες στιγμές, αυξάνετε την προβολή και βελτιώνετε τα συνολικά σας αποτελέσματα.

Πώς ξέρετε ποιες ώρες είναι οι καλύτερες για το εμπορικό σήμα σας; Είναι όλα σχετικά με την κατανόηση της βιομηχανίας σας, τη συμπεριφορά του κοινού σας και τις προτιμήσεις τους.

Η πραγματικότητα είναι ότι η κατάλληλη στιγμή για να δημοσιεύσετε στο Facebook θα είναι διαφορετική από ότι σε κάποιον άλλο.

Πολλά εργαλεία είναι διαθέσιμα για να σας βοηθήσουν να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, αλλά ας μην αγνοούμαι ότι υπάρχει και ανταγωνισμός στη ροή του Facebook.

Αν δεν δημιουργείτε περιεχόμενο που αγαπά το ακροατήριό σας, και δεν το δημοσιεύεται την κατάλληλη ώρα, θα δυσκολευτείτε να προσελκύσετε τους οπαδούς σας.

Αλλά μην ανησυχείτε, η Socialie Me είναι εδώ για να βοηθήσει!

Θες να μάθεις ποιά είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Instagram το 2019. Κάνε κλικ εδώ

Υπάρχει μια «μαγική» ώρα για δημοσίευση στο Facebook;

Η σύντομη απάντηση είναι όχι. Ενώ οι γενικές οδηγίες μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε, κάθε κοινό είναι μοναδικό.

Το πρώτο βήμα για να βρείτε τις κατάλληλες στιγμές για να δημοσιεύσετε στο Facebook για το εμπορικό σήμα σας είναι η έρευνα.

Το Facebook Insights παρέχει μια πληθώρα πληροφοριών για να αναλύσετε.

 

Αλλά η κατανόηση του ακροατηρίου σας είναι μόνο το πρώτο βήμα.

Επειδή τα διαφορετικά είδη περιεχομένου λειτουργούν καλύτερα όταν δημοσιεύονται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, πρέπει επίσης να παρακολουθείτε και να επανεξετάζετε τακτικά το περιεχόμενό σας και το χρονοδιάγραμμά σας.

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για δημοσίευση στο Facebook;

Σύμφωνα με την Pew Research, το Facebook είναι σταθερά μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, με το 74% των χρηστών να λένε ότι το χρησιμοποιούν καθημερινά. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό δέσμευσης.

Γίνετε μέρος της καθημερινής συνήθειάς τους, με το χρονοδιάγραμμα των δημοσιεύσεών σας, για να δείτε πότε οι οπαδοί σας μπαίνουν στο Facebook.

Εξετάστε τις παρακάτω προτάσεις ως γενικές οδηγίες, καθώς οι πιο δημοφιλείς χρόνοι μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι χρόνοι για το κοινό σας.

Η καλύτερη μέρα και ώρα για δημοσίευση στο Facebook με σκοπό την αλληλεπίδραση είναι:

- Καλύτερη ώρα: Τετάρτη, 11:00 π.μ. και μεταξύ 1-2:00 μ.μ.

- Καλύτερη μέρα: Τετάρτη και μετά Τρίτη και Πέμπτη

- Χειρότερη μέρα: Κυριακή

Best times to post on Facebook for all industries 2020

 

Η αυθεντικότητα είναι το κλειδί για την αλληλεπίδραση με τον συνεχώς εξελισσόμενο αλγόριθμο του Facebook, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε πότε πρέπει να προσεγγίσετε το κοινό σας, ώστε να του κεντρίσετε το ενδιαφέρον αλλά και να μοιραστεί το περιεχόμενό σας.

Καθώς διαβάζαμε τα δεδομένα, διαπιστώσαμε ότι η Τετάρτη είναι συνήθως μια κορυφαία μέρα για πολλές βιομηχανίες. Αυτό εξηγείτε εύκολα για τα social media καθώς η δραστηριότητα αυξάνεται στα μέσα της εβδομάδας ενώ μειώνεται τα σαββατοκύριακα για τις περισσότερες βιομηχανίες. Αυτό σημαίνει ότι είναι αρκετά πιο δύσκολο να να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας στα social media, όταν η προσοχή του είναι στραμμένη αλλού το Σάββατο και την Κυριακή.

Εκτός από τους καλύτερες ώρες και μέρες για δημοσίευση στο Facebook που αναφέραμε παραπάνω, το Facebook στο σύνολό του έδειξε πιο υψηλή αλληλεπίδραση κατά τη διάρκεια της Τρίτης έως Πέμπτης, από τις 8 π.μ. έως τις 3 μ.μ. Από την άλλη πλευρά, η χαμηλότερη αλληλεπίδραση στο Facebook που μπορεί να θέλετε να αποφύγετε συνέβη καθημερινά είτε πριν τις 7 π.μ. είτε μετά τις 5 μ.μ. Αυτά τα μοτίβα μπορούν να σας βοηθήσουν να μάθετε πώς το κοινό χρησιμοποιεί ευρέως το Facebook: να κάνετε check in τις ενδιάμεσες μέρες την εβδομάδα και αποφεύγετε λίγο περισσότερο τα πρωινά και τα βράδια.

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση σε καταναλωτές; B2C

- Καλύτερη ώρα: Τετάρτη, 13:00 μ.μ. και Παρασκευή στις 11:00 π.μ.

- Καλύτερη μέρα: Τετάρτη και Παρασκευή

- Χειρότερη μέρα: Κυριακή

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα επώνυμα brands καταναλωτικών αγαθών ευδοκιμούν στο διαδίκτυο τις καθημερινές, με καλύτερες μέρες δημοσίευσης αλλά και αφοσίωσης από Τετάρτη έως Παρασκευή, 10 π.μ. - 5 μ.μ. σε σύγκριση με τη χαμηλότερη αλληλεπίδραση κάθε μέρα πριν τις 8 π.μ. και μετά τις 5 μ.μ.

 

Η τακτική δημοσίευση είναι εξίσου σημαντική ή ακόμα καλύτερα είναι περισσότερο σημαντική από την δημοσίευση σε συγκεκριμένες ώρες. Είναι συχνό φαινόμενο οι επιχειρήσεις να δημοσιεύουν τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα. Αυτή η συχνότητα διασφαλίζει ότι οι ακόλουθοί σας, βλέπουν τακτικά εσάς αλλά και το νέο περιεχόμενο σας αν βέβαια δεν στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα ή κατακλύζετε τη ροή τους με πάρα πολλά ποστ.

Τώρα που έχουμε μια καλή βάση, ας μιλήσουμε για τον τρόπο βελτιστοποίησης αυτών των χρόνων για το ακροατήριό σας.

Θες να μάθεις ποιές είναι οι καλύτερες ώρες και στο Instagram; Κάνε κλικ εδώ  

3 στρατηγικές για να βρείτε τους καλύτερους χρόνους για να δημοσιεύσετε στο Facebook.

Υπάρχουν διαφορετικές στρατηγικές digital marketing που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε τις καλύτερες στιγμές για το κοινό σας.

Το πρώτο, και ίσως το πιο αποτελεσματικό, είναι με το Facebook Analytics σας.

Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να εκτελέσετε δοκιμές A / B για να δείτε πώς εκτελούνται διαφορετικοί τύποι περιεχομένου σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την επικύρωση των πληροφοριών που παρέχονται από τα αναλυτικά στοιχεία σας.

Είναι επίσης μια καλή ιδέα να τσεκάρετε τους ανταγωνιστές σας. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εκτελούν τις σελίδες τους στο Facebook μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τις προσδοκίες της βιομηχανίας στο σύνολό της.

Ας ξεκινήσουμε δημιουργώντας μια καλή βάση με το Facebook Analytics σας.

Στρατηγική # 1: Χρησιμοποιήστε το Facebook Analytics.

Το Analytics σάς βοηθά να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας.

Αν ξεκινάτε πρώτη φορά τώρα, δείτε τις επιδόσεις μεμονωμένων αναρτήσεων για να δείτε ποιες έχουν πάρει τη μεγαλύτερη αφοσίωση. Θα χρειαστεί να ελέγξετε τις χρονικές στιγμές της δημοσιεύσης χειροκίνητα, αλλά είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να καταλαβαίνετε ακριβώς ποιοι τύποι δημοσιεύσεων δουλεύουν καλά και σε ποιές χρονικές στιγμές.

Για πιο καθημερινές δημοσιεύσεις, είναι πιο εύκολο να δείτε πότε το κοινό σας είναι πιο ενεργό. Απλά μεταβείτε στην ενότητα Δημοσιεύσεις στη σελίδα Insights. Θα σας δείξει πότε οι φίλοι σας είναι συνδεδεμένοι. Αλλά θυμηθείτε να ελέγξετε τη ζώνη ώρας. Αυτό σας βοηθά να πειραματιστείτε με τους μέγιστους χρόνους δραστηριότητας για όλο το ακροατήριό σας. 

Αυτού του είδος έρευνας πρέπει να την κάνουμε εμείς οι ίδιοι.

Πάρτε για παράδειγμα το AdEspresso University Facebook Group. Διαπιστώσε ότι αυτή η ομάδα B2B παρουσιάζει σημαντική μείωση της εμπλοκής το Σαββατοκύριακο.

Αυτό μας λέει ότι οι σημαντικές αναρτήσεις θα πρέπει να προγραμματιστούν μόνο τις καθημερινές. Με τις περισσότερες δημοσιεύσεις, σχόλια και αντιδράσεις να συμβαίνουν την Τετάρτη, η δημοσίευση των πιο σημαντικών ενημερώσεών μας είναι μια καλή ιδέα να γίνεται τότε.

Τώρα γνωρίζουμε ποια ημέρα είναι καλύτερη για αυτήν την ομάδα, αλλά τι γίνεται με το χρόνο;

Υπάρχει μια σημαντική αύξηση στις 4 μ.μ. ώρα Ηνωμένου Βασιλείου (η οποία είναι η ζώνη ώρας που εμφανίζεται στο παραπάνω γράφημα). Αυτό μεταφράζεται σε:

 - 5 μ.μ. Ευρώπη.

 - 11 π.μ. Ανατολική ζώνη ώρας.

 - 9 π.μ. Χειμερινή ώρα ειρηνικού.

Ως διεθνής όμιλος, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι προσφέρουμε το περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή για όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη. Η απόσπαση κατά τη διάρκεια αυτών των βέλτιστων χρόνων θα μας βοηθήσει να φτάσουμε ταυτόχρονα και στις τρεις αυτές ζώνες ώρας.

Δημοσιεύουμε τακτικά το πιο σημαντικό και ενεργητικό μας περιεχόμενο σε αυτήν την περίοδο. Έτσι, εάν έχουμε μια πραγματικά σημαντική ανάρτηση για να προγραμματίσουμε στο Facebook, την Τετάρτη στις 11 π.μ. EST θα ήταν η καλύτερη στιγμή για να την δημοσιεύσουμε.

Όλα αυτά είναι μέρος της έρευνας του κοινού σας, αλλά αυτό δεν είναι μόνο το μόνο που μπορείτε να κάνετε για να βρείτε τις καλύτερες στιγμές για να δημοσιεύσετε στο Facebook.

Στρατηγική # 2: Βρείτε τις απαντήσεις σας μέσω των δοκιμών A / B.

Όταν δημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, σας βοηθά να εντοπίζετε ποια ώρα είναι πιο αποτελεσματική για το κοινό σας.

Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δοκιμάσετε τις ώρες που παρέχονται από το Facebook Insights και σας δίνει έναν τρόπο να δείτε πώς η απόδοση του περιεχομένου ποικίλλει ανάλογα με την ώρα της ημέρας.

Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο προγραμματισμού όπως το Hootsuite ή Buffer για να προγραμματίσετε αυτές τις δοκιμές από πριν και να παρέχετε μετρήσεις αλληλεπίδρασης για την παρακολούθηση της επιτυχίας τους.

Αυτή είναι επίσης μια καλή στρατηγική για τις διαφημίσεις σας στο Facebook, οι οποίες πρέπει να μπαίνουν την κατάλληλη ώρα, όπως και κάθε άλλη ανάρτηση που κάνετε.

Στρατηγική # 3: Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας.

Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας για να δείτε τι κάνουν οι άλλοι άνθρωποι στη βιομηχανία σας, στις αναρτήσεις τους στο Facebook. Παρακολουθήστε πώς δημιουργούν τις καμπάνιες τους ακολουθώντας την επιχειρηματική τους σελίδα. Η ανταγωνιστική ανάλυση, σας δείχνει επίσης τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου που ανταγωνίζεστε και μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας από το πλήθος.

Τελικές σκέψεις και συμπεράσματα

Τώρα είναι σαφές: οι καλύτεροι χρόνοι για την ανάρτηση στο Facebook , το Twitter και το Instagram, εξαρτώνται από το συγκεκριμένο ακροατήριό σας και από τους τύπους υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρετε σε αυτούς.

Καθώς φτιάχνετε τη σελίδα σας, δοκιμάστε να δημοσιεύσετε σε διαφορετικούς χρόνους και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία και τις στρατηγικές που περιγράφονται παραπάνω για να βρείτε τους βέλτιστους χρόνους δημοσίευσης για τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου που δημοσιεύετε.

Τα δεδομένα που συλλέγονται από αυτές τις στρατηγικές έρχονται μαζί με την έρευνά σας για να ζωγραφίσετε μια εικόνα του ακροατηρίου σας, τις προτιμήσεις του και τον καλύτερο τρόπο για να τους παρέχετε περιεχόμενο στις κατάλληλες στιγμές.

Η γνώση του πότε μπορείτε να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας στο Facebook μπορεί να έχει τεράστια επιρροή στην αφοσίωσή και την αλληλεπίδραση του κοινό σας.

Όταν οι πελάτες σας βλέπουν τη δημοσίευση την κατάλληλη στιγμή, θα είναι πιο πιθανό να τους αρέσει ή να την μοιραστούν. Και όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με το περιεχόμενο σας, αυτό λέει στο Facebook ότι αυτός ο χρήστης ενδιαφέρεται για αυτό το περιεχόμενο, το οποίο θα έχει θετικό αντίκτυπο στην κατάταξή του στο χρονολόγιο, και έτσι κάθε φορά που θα δημοσιεύεται κάτι, θα εμφανίζεται στο χρονολόγιο του.

Σχετικά Άρθρα:

Ποιές είναι οι καλύτερες ώρες για Post στο Instagram; 

7 Τρόποι για να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram

Πως να αντιμετωπίσετε τους θυμωμένους πελάτες στα social media

  

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

πηγή:

adespresso.com

hootsuite.com

buffer.com

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found