Blog
7 συμβουλές για την αύξηση της συμμετοχής σε εκδηλώσεις με το digital marketing στα social media.
-
Εμφανίσεις: 3500
Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, δεδομένου ότι η πλειοψηφία της προώθησης που γίνεται στα κοινωνικά μέσα δεν κοστίζει τίποτα ή σχεδόν τίποτα, ειδικά σε σύγκριση με πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.
Οι εκδηλώσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη και τις πωλήσεις, να ανεβάσουν το brand σας, να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση για την επιχείρησή σας και με το τι ασχολείστε και να δημιουργήσουν συνδέσεις μεταξύ εσάς και των πελατών ή της κοινότητας σας.
Είτε η εκδήλωση είναι μια συναυλία ή είναι μια εκπαιδευτική διάσκεψη, είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας (ακόμη και αν δεν το γνωρίζετε) και για τους πελάτες σας.
Ενώ υπάρχουν πολλές παλιές μέθοδοι προώθησης των εκδηλώσεών σας, τα κοινωνικά μέσα έχουν αποδειχθεί ότι είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της συμμετοχής σε εκδηλώσεις.
Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, δεδομένου ότι η πλειοψηφία της προώθησης που γίνεται στα κοινωνικά μέσα δεν κοστίζει τίποτα ή σχεδόν τίποτα, ειδικά σε σύγκριση με πιο παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.
Ό, τι και να έχετε σκοπό να προωθήσετε, θυμηθείτε αυτές τις 7 συμβουλές για να αυξήσετε τη συμμετοχή στην εκδήλωση σας με το digital marketing των social media.
-
Δημιουργήστε εκδηλώσεις (events) στο Facebook ... και στη συνέχεια μοιραστείτε τες παντού.
Όταν έχετε μια εκδήλωση, το πρώτο βήμα που πρέπει πάντα να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια εκδήλωση στο Facebook για αυτό.
Οι εκδηλώσεις στο Facebook είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία εκεί έξω, καθώς όχι μόνο θα σας βοηθήσουν στη διάδοση του, αλλά παρέχουν στους χρήστες πολύτιμες πληροφορίες που χρειάζονται, να αλληλεπιδρούν και να ανταποκρίνονται άμεσα σε σχόλια και ερωτήσεις από πιθανούς συμμετέχοντες, αλλά θα σας επιτρέψει επίσης να συσσωρεύσετε κοινωνικές αποδείξεις (social proof) στην πλατφόρμα.
Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ορατότητα και όταν ο καθένας βλέπει ότι οι φίλοι του ενδιαφέρονται ή σας παρακολουθούν, θα θέλουν να το τσεκάρουν και αυτοί.
Το μέγεθος των πληροφοριών που μπορείτε να παρέχετε στους πιθανούς συμμετέχοντες είναι φανταστικό.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ στη διεύθυνση και να εμφανίσουν τον τόπο της εκδήλωσης (αν υπάρχει) στον χάρτη που μπορεί να τους δώσει οδηγίες, εάν πουλάτε εισιτήρια ή απαιτείτε εγγραφή. Επίσης μπορείτε να έχετε ένα CTA (call to action button) και έναν σύνδεσμο που θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να το τσεκάρουν.
Ως διαχειριστές των social media, πάντα είμασταν οπαδοί της χρήσης της εκδήλωσης Facebook σαν "κόμβος", όπου στέλνετε ανθρώπους ακόμη και από άλλα κοινωνικά κανάλια για να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει.
Δημιουργήστε μια εκδήλωση από τη σελίδα σας, όχι τον προσωπικό σας λογαριασμό. αυτό θα επιτρέψει τη σύνδεσή του με τη σελίδα και το brand σας.
Μπορείτε να δημιουργήσετε την εκδήλωση, από το ίδιο μέρος που μπορείτε να πάτε για να γράψετε μια καινούρια ανάρτηση και απλά να επιλέξετε "Event".
Όταν δημιουργείτε την εκδήλωσή σας, είναι σημαντικό να συμπληρώσετε όλα τα πεδία πληροφοριών. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα είναι περιγραφικό και ότι είναι πιασάρικο. Το “Vendor day” δεν ακούγεται τόσο ωραίο όσο το "October Craft Fest", για παράδειγμα.
Επιλέξτε ένα όμορφο βίντεο ή μια φωτογραφία και επιλέξτε πάντα μια κατηγορία. Οι κατηγορίες θα βοηθήσουν την εκδήλωση σας να αναδυθεί στις σχετικές αναζητήσεις.
Όσον αφορά τις σχετικές αναζητήσεις, οι λέξεις-κλειδιά θα είναι επίσης κάτι που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε στην εκδήλωσή σας, ακόμα κι αν δεν είναι απαραίτητες. Αυτό θα βοηθήσει το συμβάν σας να εμφανιστεί σε εκείνες τις αναζητήσεις που θέλετε, βοηθώντας σας να βρείτε το κοινό-στόχο σας.
Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την προβολή είναι να προσθέσετε και άλλους στο γεγονός, εάν είναι μια κοινή προσπάθεια, προσθέτοντας την εκδήλωση στη σελίδα τους και αυξάνοντας την πιθανότητα να το μοιραστούν με το ακροατήριό τους.
Μόλις η εκδήλωσή σας στο Facebook αρχίσει να λειτουργεί, ξεκινήστε να την συνδέετε με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οδηγώντας όσο το δυνατόν περισσότερη κίνηση σε αυτήν. Twitter, Instagram, LinkedIn, ακόμα και Snapchat και Pinterest.
Εάν έχετε ένα προφίλ, συνδέστε το με αυτό και βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σελίδα στον ιστότοπό σας και μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει σχεδιαστεί για να προσελκύει επισκεψιμότητα στις σελίδες προορισμού σας.