5 τρόποι για την αύξηση της απόδοσης των social media σας (ROI).
Hits: 139

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη λέξη ROI, σημαίνει "Απόδοση επένδυσης" (Return On Investment).

Από το 2019, οι χρήστες χρησιμοποιούν τα social media όλο και περισσότερο από ό, τι έκαναν το 2017, όπως το YouTube (63%), το Instagram (61%), το Snapchat (58%) και το Facebook (52%).  

Ως brand, θα πρέπει να δραστηριοποιείστε τουλάχιστον σε δύο ή περισσότερες από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που αναφέρονται παραπάνω. Έτσι και αλλιώς, εκεί είναι οι περισσότεροι πελάτες σας. Πολλά Brands αύξησαν τα έσοδά τους μέσω της δύναμης των social media.  

Λοιπόν, τι γίνεται με 'σένα; Θα μπείς στο παιχνίδι των social media και του digital marketing;

Είσαι σε καλό δρόμο με τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων σας; Πώς ξέρετε εάν κάνετε βήματα μπροστά ή πηγαίνετε σε κύκλους; Μπορείτε να μετρήσετε και να αυξήσετε το social media ROI σας.

Ας πάμε πέρα ​​από το "πώς να αυξήσουμε τους followers των social media". Αντ 'αυτού, θα σας δείξω πέντε τρόπους έτσι ώστε να αυξήσετε το social media ROI σας.

Δύο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το ROI των κοινωνικών σας μέσων.

Πριν πάμε στα βαθιά, σιγουρευτείτε ότι μπορείτε να κολυμπήσετε. Εδώ είναι μερικές πληροφορίες για την social media ROI, όπου κάθε έμπορος και ιδιοκτήτης επιχείρησης θα πρέπει να γνωρίζει:

Τι είναι το ROI των κοινωνικών μέσων;

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη λέξη ROI, σημαίνει "Απόδοση επένδυσης" (Return On Investment), μια μέτρηση που δείχνει πόσα έσοδα ή αγαθά με μη χρηματική αξία, όπως σχόλια ή εγγραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έχετε λάβει από τις δραστηριότητες των κοινωνικών μέσων σας.


Γιατί ο υπολογισμός της ROI, απόδοσης της επένδυσής σας, είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου.

Ο υπολογισμός της απόδοσης της επένδυσής, σας επιτρέπει να αναλύσετε εάν οι προσπάθειές σας στα social media, φέρνουν έσοδα ή σας κοστίζουν.

Ορισμένες μάρκες ευδοκιμούν καλύτερα σε ορισμένες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων από άλλες. Πρέπει να επενδύετε στην πλατφόρμα που σας δίνει το μέγιστο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να βελτιώσετε την δουλειά σας, σε μια πλατφόρμα χαμηλής απόδοσης, αλλά μερικές φορές είναι καλύτερο να μειώσετε τις απώλειές σας.

Αφού μετρήσετε και παρακολουθήσετε τη ROI κοινωνικών μέσων σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω τύπο για να δώσετε στον εαυτό σας έναν αριθμό, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να συγκρίνετε.

 

Κέρδος - τα χρήματα που έχετε κερδίσει από το digital marketing των social media (δηλ. Πόσες ολοκληρωμένες παραγγελίες λάβατε, στο eshop σας ή και τηλεφωνικά ή και με μηνύματα).

Επενδύσεις - το συνολικό κόστος του μάρκετινγκ στα social media (π.χ. διαφημιστικές δαπάνες στο Facebook, δημιουργία γραφικώ ή βίντεο, content creation για το blog σας κτλ).

Ενώ είναι εύκολο να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τύπο για να υπολογίσετε τα κέρδη και τα έσοδα, είναι λίγο πιο δύσκολο όταν πρόκειται για περιεχόμενο και άυλα αποτελέσματα, όπως λήψεις ebook, γι 'αυτό και χρησιμοποιώντας συνδέσμους UTM (σύνδεσμοι που μπαίνουν στις διαφημιστικές μας καμπάνιες έτσι ώστε να μπορούμε να δούμε μετά στο analytics μας, από ποιά social media - διαφημίσεις ήρθαν τα περισσότερα λινκ) είναι τόσο σημαντικό, ώστε να σας βοηθήσουν στην παρακολούθηση τους.

Τώρα που καλύψαμε τα βασικά, ήρθε η ώρα να μάθετε πώς να αυξήσετε την απόδοση των διαφημίσεων στα social media.

1. Μετρήστε την απόδοση της επένδυσής σας στα social media.

Κάνατε κλικ σε αυτό το άρθρο για να μάθετε πώς να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας, αλλά και πώς αυξάνετε κάτι που δεν γνωρίζατε ποτέ, πως να μετρήσετε;

Η γνώση του πού βρίσκεστε, με τη μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής σου, βοηθά στο να εντοπίσεις περιοχές της στρατηγικής σας, στα social media, βλέποντας τι λειτουργεί και τι όχι, ώστε να μπορείτε να μεταφέρετε ανάλογα τον προϋπολογισμό σας.

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε αν δεν έχετε παρακολουθήσει την απόδοση της επένδυσής σας, είναι να το κάνετε μέσα στο επόμενο διάστημα τριών ή έξι μηνών:

  1. ROI στις διαφημίσεις social media: Πόσο κέρδος λάβατε από τις καμπάνιες διαφημίσεων κοινωνικών μέσων;
  2. Website Traffic από τα social media: Παρακολουθήστε τους συνδέσμους που χρησιμοποιείτε στα κοινωνικά μέσα. Μάθετε το ποσοστό μετατροπής σας από τα social media στον πελάτη που πληρώνει. Μάθετε πόσοι άνθρωποι ολοκλήρωσαν μια αγορά μετά τη συμμετοχή τους στο post σας και κάνοντας κλικ στο link σας.
  3. Social Media Engagement: Παρακολουθήστε την προσβασιμότητα του περιεχομένου σας, τα likes σας, τα σχόλια και τις δεσμεύσεις σας. Έχει αποδειχθεί ότι οσο πιο αφοσιωμένοι είναι οι άνθρωποι με ένα εμπορικό σήμα social media, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιρροή που έχει στον δυνητικό αγοραστή.
  4. Χρησιμοποιήστε το Google Analytics: Το εργαλείο αυτό είναι ο καλύτερος φίλος του διαφημιζόμενου. Λαμβάνετε δεδομένα προσαρμοσμένα στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Μπορείτε εύκολα να ρυθμίσετε το Google Analytics σε λιγότερο από 15 λεπτά και να αρχίσετε να παρακολουθείτε και να μετράτε την κίνηση των social media σας.
2. Στρατηγική Social Media ή Αποτυχία Social Media.

Ως διαφημιστής περιεχομένου, ακούω διαρκώς δύο τύπους ιστοριών όσον αφορά τα social media: αυτοί που το δοκίμασαν και βλέπουν λίγο ή καθόλου αποτέλεσμα στην επένδυσή τους και όσοι είναι ενθουσιασμένοι από την ανάπτυξη και τα έσοδα που τους παρέχουν.

Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο, είναι η στρατηγική στα social media.

Τα social media δεν έχουν χαρακτήρα γίνε γρήγορα πλούσιος ή κάτι από το οποίο μπορείτε να πάρετε αποτελέσματα με ένα μόνο post (εκτός αν γίνει viral, το οποίο είναι σπάνιο και απρόβλεπτο). Δεν χρειάζεται μόνο να επενδύσετε χρήματα αλλά και χρόνο για να σχεδιάσετε τι θα κάνετε με την πλατφόρμα και πώς θα συνδεθείτε με τους πελάτες σας.

3. Δημιουργήστε μία Social Media μάρκετινγκ στρατηγική που λειτουργεί.

Τα κοινωνικά σας μέσα διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη στρατηγική του μάρκετινγκ. Χτίζει την αφοσίωση και προσελκύει νέες ευκαιρίες για να ανακαλύψετε και να επενδύσετε από την επιχείρησή σας.

Οι Social Bakers αναλύουν πώς η μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής σας και της διαφημιστικής διοχέτευσης συμβαδίζουν και αυτό γιατί είναι σημαντικό να θεωρήσετε τα δύο ως ένα:

 

Η δημιουργία μιας στρατηγικής social media μπορεί να είναι πολύ εύκολη ώστε να γράφετε απλά σε μια επαγγελματική σελίδα, ή να γίνει πιο λεπτομερής και πολύπλοκη. Έχοντας ένα σχέδιο που σας δείχνει βήμα-βήμα πώς θα χρησιμοποιήσετε τα social media σας, θα μπορείτε να πείσετε και τον πελάτη να αγοράσει από εσάς, που είναι και ο τελικός σας στόχος. Μόλις το καταγράψετε, θα πρέπει να το αναθεωρείτε μία φορά το μήνα, ανά τρίμηνο ή ετησίως, για να βεβαιωθείτε ότι είστε σε καλό δρόμο με τους στόχους μάρκετινγκ και των social media.

4. Διαχειριστείτε τις διαφημίσεις Social Media με σύνεση.

Μιλήσαμε νωρίτερα για το πώς ειναι πολύ σημαντικό να παρακολουθήσετε ή να μετρήσετε την απόδοση της επένδυσής σας στις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Ας μιλήσουμε λίγο και για το πώς η διαχείριση των διαφημίσεών και του προϋπολογισμού σας με σύνεση βοηθάει να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Πάντα ακούμε ιστορίες επιτυχίας σχετικά με διαφημίσεις social media σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram. Στο να έχετε μια επιτυχημένη διαφήμιση χρειάζεται κάτι παραπάνω από το να γράφετε μια λεζάντα, να ορίζετε έναν προϋπολογισμό και να πατήσετε δημοσίευση. Χρειάζεται να γνωρίζετε το κοινό σας και να δημιουργείτε την τέλεια διαφήμιση γι 'αυτούς.

Για παράδειγμα, η Tropicana κέρδισε απόδοση 45% των διαφημιστικών δαπανών, και αύξηση πωλήσεων 58% σε σχέση με τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων τους. Οι διαφημίσεις τους παρέμειναν εστιασμένες στην προώθηση των νέων φιαλών #MadeToGo Tropicana.

Η Tropicana διπλασίασε τον προϋπολογισμό Instagram και τον προϋπολογισμό του Facebook για να πιο κοντά στις τυπικές δαπάνες της τηλεόρασης, εκτελώντας μια σειρά σύντομων διαφημίσεων βίντεο με σκοπό το κίνητρο πωλήσεων στα καταστήματα τους, για επόμενους τρεις μήνες. Έτσι κι έγινε!

Η Tropicana αποφάσισε να χρησιμοποιήσει βίντεο για τις διαφημίσεις τους, κάτι που αποτελεί πάντα μια καλή επένδυση, επειδή τα βίντεο έχουν 21,2% περισσότερες αλληλεπιδράσεις σε σχέση με τις εικόνες.

Χρησιμοποίησαν επίσης έξυπνες και διασκεδαστικές λεζάντες που ταίριαζαν στο ακροατήριό τους.

 Όταν πρόκειται για τον προϋπολογισμό διαφημίσεων, μπορείτε να απαντήσετε αυτές τις ερωτήσεις για να βεβαιωθείτε ότι κινείστε προς τη σωστή κατεύθυνση:

1 - Πόσο σκοπεύω να δαπανήσω σε αυτή τη διαφήμιση;

2 - Ποιες πλατφόρμες social media είναι οι καλύτερες για διαφήμιση;

3 - Ποιο είναι το κόστος της διαφήμισης βίντεο σε σχέση με τη στατική εικόνα;

4 - Μήπως ο προϋπολογισμός μου μπορεί να φιλοξενήσει δοκιμές A / B;

5. Δημιουργήστε & επενδύστε περισσότερο στο Περιεχόμενο Μάρκετινγκ.

Η αύξηση της απόδοσης των διαφημίσεων στα social media σας μπορεί να είναι τόσο απλή όσο η δημιουργία καλύτερου περιεχομένου. Το μάρκετινγκ περιεχομένου παράγει πάνω από τρεις φορές περισσότερους οδηγούς (leads) ως εξερχόμενο μάρκετινγκ και κοστίζει κατά 62% λιγότερο.

Μαντέψτε ποια είναι η πιο αποτελεσματική τεχνική SEO;

Δημιουργία περιεχομένου.

Με λεζάντες και λέξεις-κλειδιά, εικόνες με alt text και hashtags, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να ενισχύσει την SEO κατάταξή σας αν γίνει σωστά.

Μην πέσετε στην παγίδα του να σκέφτεστε ότι οτιδήποτε δημοσιεύετε στα κοινωνικά μέσα σας αξίζει Like και Share. Για να συμβαδίσετε με τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να εντείνετε το παιχνίδι του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Μεγάλες μάρκες όπως η Burger King έχουν κατακτήσει τα social media επειδή βάζουν σκέψη και προγραμματισμό στο μάρκετινγκ περιεχομένου, διασφαλίζοντας ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ (τηλεοπτικές διαφημίσεις και αφίσες εντός του καταστήματος) ταιριάζει με το τι βάζουν στα κοινωνικά μέσα τους και δημιουργώντας περιεχόμενο γύρω από την ποπ κουλτούρα που γίνονται viral.

Πάρτε για παράδειγμα τη νέα εκστρατεία του Burger King "Stranger King" με βάση τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά Stranger Things.

Το  προώθησαν και μέσω των κοινωνικών μέσων, προσφέροντας στους θεατές μια ομοιόμορφη αίσθηση της εκστρατείας μάρκετινγκ τους.