Κορυφαίοι τύποι εικόνων που έχουν επιτυχία στο Instagram το 2019
Εμφανίσεις: 2850

Πώς θα κάνουμε το οπτικό μας περιεχόμενο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;

Γνωρίζεται ποιοι είναι οι κορυφαίοι τύποι εικόνων που λειτουργούν καλά στο Instagram;

Το οπτικό περιεχόμενο έχει προτεραιότητα σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες των social media και η σημασία του για το Instagram (που είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου καθαρά οπτική πλατφόρμα) είναι προφανής.

Και τίθεται το ερώτημα πώς θα κάνουμε το οπτικό μας περιεχόμενο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;

Κάνοντας τις εικόνες Instagram να ξεχωρίζουν από το πλήθος είναι δύσκολο, αλλά εξαιρετικά πολύτιμο για το brand σας στο digital marketing.

Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένοι τύποι εικόνων που λειτουργούν καλά στο Instagram. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα εξετάσουμε 9 ειδικούς τύπους εικόνων Instagram που φέρνουν υψηλή αλλιλεπίδραση και πώς μπορείτε να τις προσαρμόσετε στην επιχείρησή σας και το κοινό σας.

Από το 2016, έως τώρα, υπήρξαν πολλές πραγματικά ενδιαφέρουσες αλλαγές στην πλατφόρμα και τους αλγόριθμους του Instagram.

Η έλευση των ετικετών με δυνατότητα αγορών και των αναρτήσεων πολλαπλών εικόνων έχει διευκολύνει περισσότερο από ποτέ τη διαφήμιση και την πώληση προϊόντων μέσω του Instagram και η καλύτερη υποστήριξη GIF με εργαλεία όπως το Boomerang καθιστά την πλατφόρμα πιο δυναμική για τον χρήστη.

Θα μιλήσουμε για τις καινούριες δυνατότητες του Instagram που έχετε τώρα στη διάθεσή σας και θα σας δείξουμε παραδείγματα από brands του εξωτερικού, που τις χρησιμοποιούν με επιτυχία.

Αν έχεις βρεί τον κατάλληλο τύπο εικόνας για το brand σου, και θες να μάθεις ποιές είναι οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσεις στο Instagram κάνε κλικ εδώ.

Εικόνες Instagram με ετικέτες προϊόντος.

Οι ετικέτες προϊόντων ή οι ετικέτες που πατώντας μπορείτε να κάνετε μια αγορά, είναι κάτι που αλλάζει τα δεδομένα. Σας δίνουν τη δυνατότητα να επισημάνετε, οποιαδήποτε εικόνα των προϊόντων σας, με μια συγκεκριμένη ετικέτα που περιλαμβάνει τόσο το όνομα του προϊόντος όσο και την τιμή του.

Αυτό ουσιαστικά μετατρέπει αυτή την ανάρτηση σε μια μίνι σελίδα πωλήσεων και είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ενίσχυση των πωλήσεων απευθείας μέσω της ροη σας στο Instagram.

 

 Ανάρτηση Instagram της Macy's με ετικέτες αλληλεπίδρασης αγοράς.

Η Macy's βάζει ετικέτες στα παπούτσια και στο επάνω μέρος σε αυτήν την εικόνα. Εάν κάποιος κλικάρει σε ένα από τα προϊόντα, συνδέεται με μια σελίδα προϊόντος μέσα στο Instagram και έχει την επιλογή να δει κάθε προϊόν απευθείας στον ιστότοπό σας.

Σελίδα προϊόντος μετά από κλικ στην ετικέτα shoppable στην ανάρτηση Instagram της Macy's.

Με τη χρήση αυτής της δυνατότητας, η Macy's είναι σε θέση όχι μόνο να παρουσιάσει το προϊόν της σε ένα πραγματικό μοντέλο αλλά και να διευκολύνει την απόφαση αγοράς του, από τον πιθανό πελάτη. Μειώνει σημαντικά το χρόνο που χρειάζεται για να φτάσετε από το Instagram σε μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την ολοκλήρωση της αγοράς.

Απλά βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας είναι δελεαστική. Οι ετικέτες με εικόνες πρέπει να εμπνεύσουν τους πιθανούς πελάτες να πατήσουν για περισσότερες πληροφορίες. 

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από τους πετυχημένους υποδηματοποιούς Allbirds.

Allbirds Instagram ανάρτηση με ετικέτες προϊόντος.

 

Έχουν δημιουργήσει αυτήν την εικόνα με μεγάλη έμφαση στο προϊόν και χρησιμοποιούν αποκλεισμό χρωμάτων για να ξεχωρίζουν. Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η σύνθεση της εικόνας μπορεί να τονίσει όχι μόνο την αξία ενός προϊόντος, αλλά και το ύφος του.

Ψάχνεις τρόπους να προωθήσεις τις πωλήσεις σου στο Isntagram; Κάνε κλικ εδώ

Ανάρτηση πολλαπλών εικόνων στο Instagram.

Οι δημοσιεύσεις Instagram πολλαπλών εικόνων είναι ιδανικές για την αφήγηση ιστοριών.

Χρησιμοποιήστε τα για να δημιουργήσετε μια αφήγηση για το προϊόν σας ή για να πείτε μια ενδιαφέρουσα ιστορία για την ομάδα σας. Αυτές οι εικόνες σάς δίνουν την ευκαιρία να αναπτυχτείτε και να είστε πιο δημιουργικοί με το πώς προβάλλετε διαφορετικές πτυχές της μάρκας σας.

Η Airbnb χρησιμοποιεί αυτούς τους τύπους εικόνων στη ροή δεδομένων του Instagram για να αναφέρει ιστορίες τόσο για τους χρήστες τους όσο και για τις καταχωρίσεις τους. Πάρτε για παράδειγμα αυτή την ανάρτηση σχετικά με ένα σπίτι με σχήμα πατάτας στο Αϊντάχο: