Blog
Κορυφαίοι τύποι εικόνων που έχουν επιτυχία στο Instagram το 2019
-
Εμφανίσεις: 3094
Πώς θα κάνουμε το οπτικό μας περιεχόμενο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;
Γνωρίζεται ποιοι είναι οι κορυφαίοι τύποι εικόνων που λειτουργούν καλά στο Instagram;
Το οπτικό περιεχόμενο έχει προτεραιότητα σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες των social media και η σημασία του για το Instagram (που είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου καθαρά οπτική πλατφόρμα) είναι προφανής.
Και τίθεται το ερώτημα πώς θα κάνουμε το οπτικό μας περιεχόμενο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;
Κάνοντας τις εικόνες Instagram να ξεχωρίζουν από το πλήθος είναι δύσκολο, αλλά εξαιρετικά πολύτιμο για το brand σας στο digital marketing.
Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένοι τύποι εικόνων που λειτουργούν καλά στο Instagram. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα εξετάσουμε 9 ειδικούς τύπους εικόνων Instagram που φέρνουν υψηλή αλλιλεπίδραση και πώς μπορείτε να τις προσαρμόσετε στην επιχείρησή σας και το κοινό σας.
Από το 2016, έως τώρα, υπήρξαν πολλές πραγματικά ενδιαφέρουσες αλλαγές στην πλατφόρμα και τους αλγόριθμους του Instagram.
Η έλευση των ετικετών με δυνατότητα αγορών και των αναρτήσεων πολλαπλών εικόνων έχει διευκολύνει περισσότερο από ποτέ τη διαφήμιση και την πώληση προϊόντων μέσω του Instagram και η καλύτερη υποστήριξη GIF με εργαλεία όπως το Boomerang καθιστά την πλατφόρμα πιο δυναμική για τον χρήστη.
Θα μιλήσουμε για τις καινούριες δυνατότητες του Instagram που έχετε τώρα στη διάθεσή σας και θα σας δείξουμε παραδείγματα από brands του εξωτερικού, που τις χρησιμοποιούν με επιτυχία.
Αν έχεις βρεί τον κατάλληλο τύπο εικόνας για το brand σου, και θες να μάθεις ποιές είναι οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσεις στο Instagram κάνε κλικ εδώ.
Εικόνες Instagram με ετικέτες προϊόντος.
Οι ετικέτες προϊόντων ή οι ετικέτες που πατώντας μπορείτε να κάνετε μια αγορά, είναι κάτι που αλλάζει τα δεδομένα. Σας δίνουν τη δυνατότητα να επισημάνετε, οποιαδήποτε εικόνα των προϊόντων σας, με μια συγκεκριμένη ετικέτα που περιλαμβάνει τόσο το όνομα του προϊόντος όσο και την τιμή του.
Αυτό ουσιαστικά μετατρέπει αυτή την ανάρτηση σε μια μίνι σελίδα πωλήσεων και είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ενίσχυση των πωλήσεων απευθείας μέσω της ροη σας στο Instagram.
Ανάρτηση Instagram της Macy's με ετικέτες αλληλεπίδρασης αγοράς.
Η Macy's βάζει ετικέτες στα παπούτσια και στο επάνω μέρος σε αυτήν την εικόνα. Εάν κάποιος κλικάρει σε ένα από τα προϊόντα, συνδέεται με μια σελίδα προϊόντος μέσα στο Instagram και έχει την επιλογή να δει κάθε προϊόν απευθείας στον ιστότοπό σας.
Σελίδα προϊόντος μετά από κλικ στην ετικέτα shoppable στην ανάρτηση Instagram της Macy's.
Με τη χρήση αυτής της δυνατότητας, η Macy's είναι σε θέση όχι μόνο να παρουσιάσει το προϊόν της σε ένα πραγματικό μοντέλο αλλά και να διευκολύνει την απόφαση αγοράς του, από τον πιθανό πελάτη. Μειώνει σημαντικά το χρόνο που χρειάζεται για να φτάσετε από το Instagram σε μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος, καθιστώντας πολύ πιο εύκολη την ολοκλήρωση της αγοράς.
Απλά βεβαιωθείτε ότι η εικόνα σας είναι δελεαστική. Οι ετικέτες με εικόνες πρέπει να εμπνεύσουν τους πιθανούς πελάτες να πατήσουν για περισσότερες πληροφορίες.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα από τους πετυχημένους υποδηματοποιούς Allbirds.
Allbirds Instagram ανάρτηση με ετικέτες προϊόντος.
Έχουν δημιουργήσει αυτήν την εικόνα με μεγάλη έμφαση στο προϊόν και χρησιμοποιούν αποκλεισμό χρωμάτων για να ξεχωρίζουν. Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η σύνθεση της εικόνας μπορεί να τονίσει όχι μόνο την αξία ενός προϊόντος, αλλά και το ύφος του.
Ψάχνεις τρόπους να προωθήσεις τις πωλήσεις σου στο Isntagram; Κάνε κλικ εδώ
Ανάρτηση πολλαπλών εικόνων στο Instagram.
Οι δημοσιεύσεις Instagram πολλαπλών εικόνων είναι ιδανικές για την αφήγηση ιστοριών.
Χρησιμοποιήστε τα για να δημιουργήσετε μια αφήγηση για το προϊόν σας ή για να πείτε μια ενδιαφέρουσα ιστορία για την ομάδα σας. Αυτές οι εικόνες σάς δίνουν την ευκαιρία να αναπτυχτείτε και να είστε πιο δημιουργικοί με το πώς προβάλλετε διαφορετικές πτυχές της μάρκας σας.
Η Airbnb χρησιμοποιεί αυτούς τους τύπους εικόνων στη ροή δεδομένων του Instagram για να αναφέρει ιστορίες τόσο για τους χρήστες τους όσο και για τις καταχωρίσεις τους. Πάρτε για παράδειγμα αυτή την ανάρτηση σχετικά με ένα σπίτι με σχήμα πατάτας στο Αϊντάχο:
Η πρώτη εικόνα στην ανάρτηση πολλαπλών εικόνων της Airbnb.
Ξεκινούν με το να δείχνουν στους οπαδού τους το εξωτερικό του σπιτιού, κοιτάζοντας την είσοδο στην κατοικία. Η εικόνα εισάγει όχι μόνο την ίδια την ιδιοκτησία αλλά και τις γύρω απόψεις που μπορεί να περιμένει ένας πελάτης όταν φθάνει.
Στη συνέχεια, η Airbnb κινείται από την είσοδο με ένα πλάνο του εσωτερικού:
Η δεύτερη εικόνα στην ανάρτηση πολλαπλών εικόνων της Airbnb.
Αυτό δεν δείχνει μόνο την έντονη αντίθεση από την πρώτη εικόνα, τόσο στο χρώμα όσο και για στη σύνθεση, αλλά οδηγεί και τον ενδιαφερόμενο, μέσα στην ίδια την ιδιοκτησία.
Η τελευταία εικόνα τους φέρνει ακόμα πιο μέσα:
Η τρίτη εικόνα στην ανάρτηση πολλαπλών εικόνων της Airbnb.
Δείτε πώς αλλάζει πάλι η χρωματική παλέτα της εικόνας, δείχνοντας το κρεβάτι και τον πολυτελή πολυέλαιο.
Κάθε εικόνα αυτής της σειράς συνεργάζεται για να βοηθήσει το κοινό της Airbnb να βιώσουν την ιδιοκτησία σαν να ήταν στην πραγματικότητα εκεί.
Η χρήση των πολλών εικόνων είναι μια καλή τακτική για την πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία βασίζεται στη δημιουργία εμπειριών ζωής για τους χρήστες της.
Κινούμενες εικόνες στο Instagram.
Κινούμενες εικόνες, όπως GIF ή Boomerangs, μπορούν να ενισχύσουν την εμπλοκή στις αναρτήσεις Instagram σας. Είναι επίσης ένας καλός τρόπος να παρουσιάσετε διαφορετικές πτυχές του προϊόντος σας που διαφορετικά δεν θα μπορούσατε με μια στατική εικόνα.
Εκτός από τις διαφημίσεις βίντεο, οι κινούμενες εικόνες είναι ίσως τα καλύτερα εργαλεία που έχετε για να επισημάνετε την προσωπικότητα του brand σας.
Πάρτε για παράδειγμα αυτό το GIF από τα αξεσουάρ της μάρκας Bellroy:
Ανάρτηση Instagram Bellroy παρουσιάζοντας το σχέδιο πορτοφολιών τους.
Χωρίς την κίνηση σε αυτή τη θέση, οι οπαδοί της Bellroy δεν θα μπορούσαν ποτέ να δουν τη λειτουργικότητα της καρτέλας του πορτοφολιού. Το GIF κάνει επίσης μια σπουδαία δουλειά ώστε να σπάσει την μονοτονία της ροής αναρτήσεων της Bellroy, η οποία αποτελείται κυρίως από στατικές εικόνες.
Συνδυάζοντας αυτές τις κινούμενες εικόνες με βίντεο, η Bellroy είναι σε θέση να κάνει την ροη της στο Instagram πιο ενδιαφέρουσα συνολικά.
Οι κινούμενες εικόνες Instagram δεν χρειάζεται να είναι πλήρως εστιασμένες στα χαρακτηριστικά του προϊόντος για να είναι αποτελεσματικές.
Πάρτε για παράδειγμα αυτό το Boomerang από την Weyerbacher Brewing:
Weyerbacher Brewing happy hour Boomerang.
Η παρουσίαση ορισμένων εργαζομένων που πίνουν μπύρα είναι πιο ενδιαφέρουσα από μια ανάρτηση που είναι απλώς μια εικόνα του προϊόντος τους ή ένα φυλλάδιο.
Αυτά είναι τα νεότερα είδη εικόνων που λειτουργούν καλά στο Instagram για το 2019.
Συνεχίστε να διαβάζετε για να ανακαλύψετε ολόκληρο τον κατάλογο των κορυφαίων τύπων εικόνων που αξίζει να δοκιμάσετε με το brand σας.
9 Τύποι εικόνων που έχουν επιτυχία στο Instagram.
1. Εικόνες UGC.
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες ή το UGC (User Generated Content) είναι η μεγαλύτερη τάση στο μάρκετινγκ αυτή τη στιγμή. Είναι αυθεντικό, συνδέει και αντηχεί με τους χρήστες, είναι μια κοινωνική απόδειξη και δείχνει στους επισκέπτες ότι άλλοι χρήστες έχουν θετική άποψη για το εμπορικό σήμα σας. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εικόνες UGC παίρνουν προσοχή και εμπλοκή στο Instagram.
Οι εικόνες UGC έρχονται επίσης με το πρόσθετο πλεονέκτημα να δημιουργούνται από κάποιον άλλο, εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα. Πάντα αναζητήστε δημόσιες αναρτήσεις και ρωτήστε τον χρήστη αν μπορείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό τους στο προφίλ σας. Όταν το κάνετε, επισημάνετέ τους και δείξτε την εκτίμησή σας.
2. Εικόνες από τα παρασκήνια.
Εικόνες από τα παρασκήνια, ιδιαίτερα εικόνες που έχουν ληφθεί από τους υπαλλήλους, είναι σχεδόν εξίσου ισχυρές με τις εικόνες UGC σε αποτελέσματα. Οι χρήστες και οι πελάτες αγαπούν να πάρουν μια ματιά από το εσωτερικό στην επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένων των εικόνων που δείχνουν πώς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας δημιουργούνται και επίσης εικόνες που δείχνουν χαρούμενους εργαζόμενους. Εάν οι υπάλληλοί σας δημοσιεύσουν εικόνες σχετικά με την επιχείρησή σας στο Instagram, μοιραστείτε τες.
Είναι σημαντικό οι εικόνες από τα παρασκήνια να φαίνονται "πραγματικές" και όχι στημένες! Οι άνθρωποι σε αυτά δεν θα πρέπει να ποζάρουν αδέξια και δεν είναι απαραίτητο να είναι εικόνες εξαιρετικά υψηλής ποιότητας και βαριά επεξεργασμένες. Η αυθεντικότητα είναι το κλειδί εδώ.
3. Εικόνες DIY (κάντο μόνος σου).
Όλοι γνωρίζουμε ότι στο Pinterest κυριαρχεί στο DIY (Do It Yourself) και το εκπαιδευτικό περιεχόμενο, αλλά αυτό έχει την τάση να αποδίδει καλά και στο Instagram. Σε ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών αρέσει να βλέπει νέους τρόπους χρήσης ενός προϊόντος, ειδικά όταν φαίνεται εύκολο, διασκεδαστικό και προσβάσιμο. Είμαι περίπου 99% σίγουρος ότι εάν η Starbucks δημοσίευε μια εικόνα DIY ή ένα βίντεο που δείχνει πώς να φτιαξεις ένα από τα ποτά τους, για παράδειγμα, το Instagram θα κατέρρεε από όλη τη κίνηση.
Ακόμα κι αν μπορείτε να δημοσιεύσετε μόνο μια εικόνα βίντεο που δείχνει ένα τμήμα του έργου DIY (όπως το τελικό αποτέλεσμα ή τα εργαλεία που χρειάζεστε), αυτή η εικόνα και η περιγραφή της μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους χρήστες για να δουν όλα τα βήματα, ακλουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες στον ιστότοπό σας, οδηγώντας αποτελεσματικά την κυκλοφορία εκτός πλατφόρμας.
4. Εικόνες με την ιδανική οπτική σύνθεση.
Υπάρχουν ορισμένες εικόνες που είναι πιο οπτικά και αισθητικά ευχάριστες από άλλες. Δεν μπορούμε πάντα να καταλάβουμε το λόγο που μας αρέσει μια εικόνα τόσο πολύ, αλλά οι μελέτες και ένας τόνος έρευνας μπορεί.
Σύμφωνα με μια εκπληκτική μελέτη από το Curalate, έχουμε κάποιες φανταστικές πληροφορίες για το ποια οπτικά στοιχεία έχουν σημασία σε μια εικόνα Instagram. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Οι εικόνες που έχουν φόντο ευνοούνται από αυτές που δεν έχουν ή έχουν πολύ περιορισμένο υπόβαθρο.
- Οι εικόνες που έχουν περισσότερη οπτική υφή έχουν καλύτερη απόδοση από αυτές που θεωρούνται πιο ομαλές.
- Οι εικόνες με ένα μόνο κυρίαρχο χρώμα θα έχουν υψηλότερη δέσμευση από αυτές με πολλά κυρίαρχα χρώματα.
- Οι εικόνες στις αποχρώσεις του μπλε προτιμούνται, από τις κοκκινωπές εικόνες και οι φωτεινές εικόνες προτιμούνται από τις σκοτεινές εικόνες.
Οι εικόνες υψηλής ποιότητας των προϊόντων σας, σε γενικές γραμμές, θα έχουν καλύτερες επιδόσεις από τις εικόνες που μοιάζουν σαν να έχουν βιαστικά ληφθεί σε ένα παλιό iPhone και είναι λίγο θολές, μη εστιασμένες και όχι κεντραρισμένες.
5. Εικόνες επηρεαστών (social media influencers) .
Όλοι αυτοί, μπορούν να ασκήσουν μεγάλη επιρροή όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων και αυτό ισχύει και για το Instagram. Η κοινή χρήση μιας εικόνας που εμπεριέχει έναν influencer στην ανάρτηση σας (με την άδειά του) μπορεί να οδηγήσει σε εμπλοκή και στο μέγιστο ενδιαφέρον των χρηστών.
Οι influencers για τη ανάρτηση σας δεν χρειάζεται να είναι διάσημοι (αν και σίγουρα δεν θα έβλαπτε). Αν μπορείτε να επικοινωνήσετε με κορυφαίες αρχές του κλάδου σας, αυτοί μπορούν να κάνουν επηρεάσουν απίστευτα τον κόσμο που τους ακολουθεί. Σκεφτείτε τον Jon Loomer και Joel Comm, που και οι δύο είναι διασημότητες στην κοινότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Οι influencers είναι σημαντικοί για τον κλάδο σας και επίσης έχουν μεγάλο αριθμό followers που μπορούν να στείλουν προς το μέρος σας, αν τους ταγκάρετε ή μοιραστούν την εικόνα σας.
6. Ενθαρρυντικές εικόνες.
Μια αναζωογονητική, ενθαρρυντική ανάρτηση μπορεί να κάνει την διαφορά με το ακροατήριό σας. Η Nike είναι ο βασιλιάς των εμπορικών σημάτων που μοιράζονται ενθαρρυντικές εικόνες στο Instagram και έχουν έναν τεράστιο κοινό και μεγάλη αλληλεπίδραση για να υποστηρίξουν τη στρατηγική τους. Υπάρχουν ακόμη και ολόκληροι λογαριασμοί Instagram αφιερωμένοι μόνο στην ανάρτηση ενθαρρυντικών κειμένων.
Οι ενθαρρυντικές ατάκες μπορούν να μοιραστούν σε κενό φόντο ή να εμφανιστούν ως επικάλυψη κειμένου σε μια εικόνα που έχει σχέση με το προϊόν ή το εμπορικό σήμα σας. Το τελευταίο είναι προτιμότερο όταν είναι δυνατόν. Εάν οι χρήστες αποφασίσουν να το μοιραστούν, αυτό το καθιστά ιχνηλάσιμο και οδηγεί πίσω σε σας, ενώ εξακολουθεί να εμφανίζει το προϊόν σας.
Οι ενθαρρυντικές εικόνες μπορούν να πάνε ένα βήμα παραπάνω από τις ατάκες και μπορούν επίσης να έχουν περιεχόμενο όπου κάποιος έχει "ξεπεράσει τον εαυτό του", με μια σύντομη περιγραφή που εξηγεί την επιτυχία τους. Σκεφτείτε τους αουτσάιντερ και τους ανθρώπους που έχουν ξεπεράσει τις αντιξοότητες, ή μια επιτυχημένη ιστορία από μια φιλανθρωπική οργάνωση που το εμπορικό σήμα σας συμβάλει.
Οι ιστορίες αντηχούν περισσότερο με τους χρήστες όλων των τύπων και η προσθήκη συναισθηματικής έκφρασης στο μίγμα μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή εικόνα Instagram.
7. Διαγωνισμοί και δώρα.
Είναι λογικό ότι οι εικόνες στο Instagram που διαφημίζουν διαγωνισμούς και δώρα έχουν πάρα πολύ μεγάλη αλληλεπίδραση. Σε ποιον δεν αρέσει να κερδίσει κάτι!
Οι διαγωνισμοί Instagram είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε περισσότερη εμπλοκή να αποκτήσετε περισσότερους followers και να τους οδηγήσετε εκτός πλατφόρμας.
Το να κάνετε μια ανάρτηση με την εικόνα του βραβείου και κειμένου που αναγγέλλει έναν διαγωνισμό, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε κοινό από την αρχή, μαζί με την υπενθύμιση στους χρήστες να παρακολουθούν τον λογαριασμό σας για περισσότερες πληροφορίες, όπως φαίνεται στο παραπάνω παράδειγμα.
8. Εποχικές και εικόνες που είναι στην μόδα.
Η συμμετοχή της επωνυμίας σας στην ποπ κουλτούρα και τα τρέχοντα γεγονότα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε κάποια επιπλέον έκθεση για τις αναρτήσεις σας στο Instagram. Μια εποχική δημοσίευση είναι μια καλή στιγμή για να ξεκινήσετε μια προσφορά ή να ευχαριστήσετε το κοινό σας για τη συνεχή υποστήριξή τους και οι μοντέρνες / ποπ κουλτούρας εικόνες, σας δίνουν έναν τρόπο να αναδείξετε την προσωπικότητά σας.
Ενώ δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό για κάθε τάση, εποχή ή περίοδο διακοπών, όλα αυτά προσφέρουν την ευκαιρία να κάνετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους οπαδούς σας.
Πάρτε για παράδειγμα την παρακάτω ανάρτηση από την Wendy's:
Η ανάρτηση της Wendy's στο Instagram για την Τετάρτη Ιουλίου.
Συνδέουν το προϊόν τους με την ιδέα των διακοπών με θέμα κόκκινου, λευκού και μπλε πικνίκ και προσφέρουν έκπτωση στο Buffalo Ranch Crispy κοτόπουλο σάντουιτς. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μετατρέψετε τις διακοπές σε μια ευκαιρία για να συνδεθείτε με τους πελάτες. Δημιούργησαν επίσης ένα GIF για να αναδείξουν τους σπινθήρες που συνδέονται με τα βεγγαλικά της Τετάρτης Ιουλίου.
Οι αναρτήσεις ποπ κουλτούρας είναι ακόμα πιο κατάλληλες για να κάνουν αυτές τις προσωπικές συνδέσεις με τους οπαδούς σας, όπως αυτή η ανάρτηση στο Instagram του Totino, απο τον Pete Zaroll:
Η καταχώρηση στο Instagram του Totino με έμπνευση το Παιχνίδι Των Θρόνων.
Μια απλή εικόνα φτιαγμένη στο photoshop του προϊόντος τους σε σημαία μιας φατρίας είναι το μόνο που χρειάζεται η Totino για να αξιοποιήσει το πολιτισμικό φαινόμενο του Παιχνιδιού των Θρόνων, αλλά το σχόλιό τους, "Ένα κορίτσι κάνει τις ρόδες πίτσας στο φούρνο", είναι ένα έξυπνο νεύμα σε έναν από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες της σειράς. Δείχνουν έτσι στους οπαδούς τους ότι η Totino μοιράζεται την ιδία πολιτιστική κουλτούρα με αυτούς.
Παρόλο που αυτοί οι τύποι εικόνων μπορεί να μην λειτουργούν για κάθε εμπορικό σήμα, η αναπαραγωγή των τάσεων της ποπ κουλτούρας σας δίνει έναν τρόπο να εισαγάγετε το προϊόν σας σε μια μεγαλύτερη συζήτηση, η οποία ενισχύει την ευαισθητοποίηση και το εύρος των αναρτήσεων σας.
9. Γνωμικά που εμπνέουν.
Τα εμπνευσμένα και φιλόδοξα γνωμικά μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της αφοσίωσης για τα εμπορικά σήματα lifestyle. Αυτές οι εικόνες, με τολμηρές αποχρώσεις, είναι ουσιαστικά βασισμένες στο κείμενο, κάνουν φοβερή δουλειά στη σύνδεση με τους πελάτες με βάση τον συναισθηματισμό και τις αξίες που εκφράζονται στο γνωμικό.
Πάρτε αυτό το παράδειγμα από την Goop:
Η δημοσίευση Instagram της Goop με ένα γνωμικό.
Η εικόνα αποτελείται από μαύρο κείμενο, το οποίο ξεχωρίζει στο ροζ και λευκό φόντο και είναι αυθεντικό για το στιλ της Goop. Κάνει τη σύνδεση με ένα ορισμένο σύνολο αξιών, ένα ήθος ή μια ιδέα που μοιράζονται οι οπαδοί της.
Επίσης, είναι μια ευκαιρία να ταγκάρετε έναν άλλο λογαριασμό υψηλού επιπέδου, όπως το @elizabeth_gilbert_writer, με τους 744K οπαδούς της, γεγονός που αυξάνει ακόμη περισσότερο την προβολή της Goop.
Αυτοί οι τύποι εικόνων έχουν επίσης τη λιγότερη εργασία για την παραγωγή τους. Η εικόνα της Goop χρησιμοποιεί μια τυποποιημένη γραμματοσειρά και μια απλή εικόνα φόντου, τα οποία και τα δύο είναι εύκολα και γρήγορα να παραχθούν.
Τελικές σκέψεις.
Με τον νέο αλγόριθμο του Instagram που επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο και καθορίζει τι βλέπουν οι χρήστες πρώτα, είναι πλέον σημαντικό για τα brands να δημιουργούν ισχυρό οπτικό περιεχόμενο.
Αυτοί οι 9 τύποι εικόνων λειτουργούν καλά στο Instagram και μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ώστε να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες οποιασδήποτε μάρκας και των καμπανιών της.
Πως να αντιμετωπίσετε τους θυμωμένους πελάτες στα social media
![]() |
![]() |
![]() |
Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας | Επικοινωνείστε μαζί μας | Κεντρική Σελίδα |
πηγή:
adesresso.com
Comments
- No comments found
Leave your comments