Blog
Instagram Marketing & Οργανική απήχηση
-
Εμφανίσεις: 3174
Organic Instagram Marketing: ο οδηγός που χρειάζεστε.
Ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε το brand awareness και να προσεγγίσετε ένα responsive κοινό χωρίς να ξοδέψετε τεράστια χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις; Το organic Instagram μάρκετινγκ είναι η στρατηγική για εσάς!
Το Instagram είναι ιδανικό για δημοσίευση organic περιεχομένου επειδή οι χρήστες του αλληλεπιδρούν συχνά με το περιεχόμενο των επιχειρήσεων.
Περισσότεροι από 200 εκατομμύρια χρήστες Instagram επισκέπτονται τουλάχιστον ένα επιχειρηματικό προφίλ κάθε μέρα και το 90% των χρηστών ακολουθούν τουλάχιστον ένα brand.
Ωστόσο, το organic μάρκετινγκ είναι κάτι περισσότερο από απλά να δημοσιεύετε συχνά με την ελπίδα να πάρετε ένα μεγάλο αριθμό like και comment.
Πρέπει να επιμεληθείτε σωστά τα post με βάση το κοινό σας και να χρησιμοποιήσετε στρατηγικά τις διάφορες λειτουργίες του Instagram, συμπεριλαμβανομένων των Stories και του IGTV.
Εδώ είναι που μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι!
Είτε απλά μόλις ξεκινάτε με το Instagram μάρκετινγκ ή προσπαθείτε να βελτιώσετε ένα υπάρχον επιχειρηματικό προφίλ, αυτός είναι ο οδηγός για εσάς.
Θα σας δείξουμε ότι χρειάζεστε για να πετύχετε τους στόχους σας με το organic μάρκετινγκ του Instagram, από τη δημιουργία του λογαριασμού σας, τη βελτιστοποίηση των post σας και τη χρήση των Instagram analytics.
Γιατί το Instagram είναι ιδανικό για Organic Content;
Ένας βασικός στόχος του branded organic content είναι η αύξηση του reach και του brand awareness. Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το 63% των οποίων ελέγχει την πλατφόρμα τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, το organic Instagram μάρκετινγκ έχει κάθε ευκαιρία να αυξήσει το brand awareness. Υπάρχουν πάνω από 500 εκατομμύρια καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Instagram Stories. To 67% των χρηστών έχουν κάνει swiped up σε story ενός brand για να μάθουν περισσότερα.
Ωστόσο, δεν αρκεί να βλέπουν οι χρήστες το post σας. Θέλετε οι χρήστες να κάνουν engage με αυτό. Το Facebook μπορεί να είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών, αλλά το organic περιεχόμενο αποδίδει συχνά καλύτερα στο Instagram. Ένα μέσο Instagram post έχει 23% περισσότερο engagement από ένα post στο Facebook, παρόλο που το Facebook έχει περισσότερους από τους διπλάσιους μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
4 ''μέρη'' για να δημοσιεύσετε Organic Content στο Instagram.
Για να επωφεληθείτε από το organic Instagram marketing, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό. Μόλις δημιουργηθεί το προφίλ σας, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε!
Το Instagram προσφέρει πολλές επιλογές για organic posting: το Instagram Feed, το IGTV, τα Instagram Stories και το Instagram Live. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς να χρησιμοποιήσετε κάθε ένα από αυτά, για να προωθήσετε organically τo brand σας.
1. Instagram Feed.
Η Instagram Feed είναι το κύριο dashboard που βλέπουν οι χρήστες όταν συνδέονται. Τα Feed post αποτελούνται από μεμονωμένες εικόνες, πολλές εικόνες ή βίντεο έως 60 δευτερόλεπτα. Στο dashboard τους, οι χρήστες θα βλέπουν αναρτήσεις μόνο από λογαριασμούς ή hashtag που ακολουθούν.
Τα post που εμφανίζονται στη Feed ενός χρήστη καθορίζονται από τον αλγόριθμο του Instagram, ο οποίος εξετάζει το engagement, το πιθανόν ενδιαφέρον των χρηστών και την ώρα που αναρτήθηκε το post. Επομένως, εάν οι followers δείχνουν ενδιαφέρον σε post που είναι παρόμοια με τα δικά σας, τότε οι εικόνες και τα βίντεό σας είναι πιθανότερο να εμφανίζονται στην Feed τους.
Επωφεληθείτε από αυτήν τη δυνατότητα δημιουργώντας organic feed posts που προσφέρουν ίση ή μεγαλύτερη αξία από το ανταγωνιστικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, εάν τρέχετε μια special sale, θα μπορούσατε να το επισημάνετε σε ένα feed post, όπως κάνει η Adagio με την προσφορά "δωρεάν δείγματος" στην παραπάνω εικόνα.
2. Instagram Stories.
Τα Instagram stories είναι μικρά, κάθετα βίντεο διάρκειας έως 15 δευτερολέπτων. Είναι ορατά για 24 ώρες μετά τη δημοσίευσή τους και στη συνέχεια, εξαφανίζονται, εκτός αν τα αποθηκεύσετε στα Highlights σας. Τα Highlights παραμένουν μέχρι να τα διαγράψετε και οι χρήστες μπορούν να τα δουν μεταβαίνοντας στη σελίδα του κύριου προφίλ σας.
Τα stories εχουν 2-3 φορές μεγαλύτερο engagement από τα Feed post, χάρη στις μοναδικές διαδραστικές λειτουργίες τους. Για παράδειγμα, σε organic stories, μπορείτε να προσθέσετε ερωτήσεις και δημοσκοπήσεις για να απαντήσουν οι θεατές και μπορείτε να προσθέσετε ένα “swipe up” call to action (CTA) που να μεταφέρει τον χρήστη στο website ή στο κύριο προφίλ σας (αυτό ισχύει αν έχετε πάνω από 10.000 followers ή το κάνετε χορηγούμενο).