Instagram Marketing & Οργανική απήχηση
Εμφανίσεις: 3157

Organic Instagram Marketing: ο οδηγός που χρειάζεστε.

Ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε το brand awareness και να προσεγγίσετε ένα responsive κοινό χωρίς να ξοδέψετε τεράστια χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις; Το organic Instagram μάρκετινγκ είναι η στρατηγική για εσάς!

Το Instagram είναι ιδανικό για δημοσίευση organic περιεχομένου επειδή οι χρήστες του αλληλεπιδρούν συχνά με το περιεχόμενο των επιχειρήσεων. 

Περισσότεροι από 200 εκατομμύρια χρήστες Instagram επισκέπτονται τουλάχιστον ένα επιχειρηματικό προφίλ κάθε μέρα και το 90% των χρηστών ακολουθούν τουλάχιστον ένα brand. 

 

Ωστόσο, το organic μάρκετινγκ είναι κάτι περισσότερο από απλά να δημοσιεύετε συχνά με την ελπίδα να πάρετε ένα μεγάλο αριθμό like και comment.

Πρέπει να επιμεληθείτε σωστά τα post με βάση το κοινό σας και να χρησιμοποιήσετε στρατηγικά τις διάφορες λειτουργίες του Instagram, συμπεριλαμβανομένων των Stories και του IGTV.

Εδώ είναι που μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι!     

Είτε απλά μόλις ξεκινάτε με το Instagram μάρκετινγκ ή προσπαθείτε να βελτιώσετε ένα υπάρχον επιχειρηματικό προφίλ, αυτός είναι ο οδηγός για εσάς.

Θα σας δείξουμε ότι χρειάζεστε για να πετύχετε τους στόχους σας με το organic μάρκετινγκ του Instagram, από τη δημιουργία του λογαριασμού σας, τη βελτιστοποίηση των post σας και τη χρήση των Instagram analytics.   

Γιατί το Instagram είναι ιδανικό για Organic Content;

Ένας βασικός στόχος του branded organic content είναι η αύξηση του reach και του brand awareness. Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το 63% των οποίων ελέγχει την πλατφόρμα τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, το organic Instagram μάρκετινγκ έχει κάθε ευκαιρία να αυξήσει το brand awareness. Υπάρχουν πάνω από 500 εκατομμύρια καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Instagram Stories. To 67% των χρηστών έχουν κάνει swiped up σε story ενός brand για να μάθουν περισσότερα.     

Ωστόσο, δεν αρκεί να βλέπουν οι χρήστες το post σας. Θέλετε οι χρήστες να κάνουν engage με αυτό. Το Facebook μπορεί να είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών, αλλά το organic περιεχόμενο αποδίδει συχνά καλύτερα στο Instagram. Ένα μέσο Instagram post έχει 23% περισσότερο engagement από ένα post στο Facebook, παρόλο που το Facebook έχει περισσότερους από τους διπλάσιους μηνιαίους ενεργούς χρήστες.     

4 ''μέρη'' για να δημοσιεύσετε Organic Content στο Instagram.

Για να επωφεληθείτε από το organic Instagram marketing, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό. Μόλις δημιουργηθεί το προφίλ σας, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε!  

Το Instagram προσφέρει πολλές επιλογές για organic posting: το Instagram Feed, το IGTV, τα Instagram Stories και το Instagram Live. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς να χρησιμοποιήσετε κάθε ένα από αυτά, για να προωθήσετε organically τo brand σας.   

1. Instagram Feed.

Η Instagram Feed είναι το κύριο dashboard που βλέπουν οι χρήστες όταν συνδέονται. Τα Feed post αποτελούνται από μεμονωμένες εικόνες, πολλές εικόνες ή βίντεο έως 60 δευτερόλεπτα. Στο dashboard τους, οι χρήστες θα βλέπουν αναρτήσεις μόνο από λογαριασμούς ή hashtag που ακολουθούν.

 

Τα post που εμφανίζονται στη Feed ενός χρήστη καθορίζονται από τον αλγόριθμο του Instagram, ο οποίος εξετάζει το engagement, το πιθανόν ενδιαφέρον των χρηστών και την ώρα που αναρτήθηκε το post. Επομένως, εάν οι followers δείχνουν ενδιαφέρον σε post που είναι παρόμοια με τα δικά σας, τότε οι εικόνες και τα βίντεό σας είναι πιθανότερο να εμφανίζονται στην Feed τους.   

Επωφεληθείτε από αυτήν τη δυνατότητα δημιουργώντας organic feed posts που προσφέρουν ίση ή μεγαλύτερη αξία από το ανταγωνιστικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, εάν τρέχετε μια special sale, θα μπορούσατε να το επισημάνετε σε ένα feed post, όπως κάνει η Adagio με την προσφορά "δωρεάν δείγματος" στην παραπάνω εικόνα. 

2. Instagram Stories.

Τα Instagram stories είναι μικρά, κάθετα βίντεο διάρκειας έως 15 δευτερολέπτων. Είναι ορατά για 24 ώρες μετά τη δημοσίευσή τους και στη συνέχεια, εξαφανίζονται, εκτός αν τα αποθηκεύσετε στα Highlights σας. Τα Highlights παραμένουν μέχρι να τα διαγράψετε και οι χρήστες μπορούν να τα δουν μεταβαίνοντας στη σελίδα του κύριου προφίλ σας.

Τα stories εχουν 2-3 φορές μεγαλύτερο engagement από τα Feed post, χάρη στις μοναδικές διαδραστικές λειτουργίες τους. Για παράδειγμα, σε organic stories, μπορείτε να προσθέσετε ερωτήσεις και δημοσκοπήσεις για να απαντήσουν οι θεατές και μπορείτε να προσθέσετε ένα “swipe up” call to action (CTA) που να μεταφέρει τον χρήστη στο website ή στο κύριο προφίλ σας (αυτό ισχύει αν έχετε πάνω από 10.000 followers ή το κάνετε χορηγούμενο). 

3. IGTV.

Το Instagram TV είναι ιδανικό για περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας, επιτρέποντας βίντεο διάρκειας έως 60 λεπτών. Μια προεπισκόπηση 1 λεπτού του βίντεό σας θα εμφανιστεί στο κύριο Instagram Feed των followers σας. Εάν κάνουν κλικ στο βίντεο, θα το μεταφέρουν στο κανάλι IGTV σας για να παρακολουθήσουν ολόκληρο το βίντεο. Οι χρήστες που κάνουν subscribe στο IGTV κανάλι σας θα ειδοποιηθούν όταν δημοσιεύονται νέα βίντεο.

Ο μεγαλύτερος χρόνος των βίντεο IGTV σας επιτρέπει να εμβαθύνετε και να δείξετε στους followers, τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να αλληλεπιδράσουν (και να αγοράσουν) με την εταιρεία σας. Για παράδειγμα, η δημοσίευση product tutorial βίντεο δείχνει το value που θα λάβουν οι followers από τα προϊόντα σας. Μπορείτε επίσης να βάλετε live links στην περιγραφή των βίντεό σας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μία third-party app.    

Η Lush, μια εταιρεία καλλυντικών, δείχνει μοναδικούς τρόπους χρήσης των προϊόντων τους στο IGTV βίντεό τους.  

4. Instagram Live.

Το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να φιλοξενούν Live βίντεο για έως και μία ώρα. Μόλις λήξει το ζωντανό βίντεό σας, εξαφανίζεται εκτός και αν το κοινοποιήσετε στο IGTV.

Το Instagram Live είναι το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσετε μια συνεδρία ερωτήσεων και απαντήσεων (Q&A). Τα άτομα που παρακολουθούν τη live feed σας υποβάλλουν ερωτήσεις ή αφήνουν σχόλια, τα οποία βλέπετε Live στο βίντεό σας. 

Αυτή η organic interaction σας βοηθά να εξατομικεύσετε την επωνυμία σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες. Δημιουργεί ένα αίσθημα διαφάνειας και αυθεντικότητας που είναι δύσκολο να επιτευχθεί με πληρωμένες διαφημίσεις.

Μεγιστοποιήστε τη συμμετοχή στη ζωντανή σας συνεδρία διαφημίζοντάς την εκ των προτέρων στην main feed σας. Η μάρκα καλλυντικών Sephora ανακοινώνει τα επερχόμενα live βίντεό τους αρκετές μέρες πριν.  

Επωφεληθείτε από αυτές τις τέσσερις επιλογές τοποθέτησης για να μοιραστείτε ένα ευρύ φάσμα organic content στο Instagram.

Πώς να ενισχύσετε την Organic Instagram Marketing Engagement.

Τα Post και τα προφίλ με υψηλό engagement έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια και είναι πιο πιθανό να βρεθούν στην κορυφή της feed των follower.

Ακολουθούν μερικές στρατηγικές για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας που δημιουργεί engagement.

Στρατηγική # 1 - Επιλέξτε τον τύπο του Post σας.

Φαίνεται ότι υπάρχουν ατελείωτες δυνατότητες για τύπους post να διαλέξετε. Αλλά στην πραγματικότητα, υπάρχουν ορισμένοι τύποι που αποδίδουν καλύτερα στο Instagram από άλλους. Κάθε ένας ενθαρρύνει το engagement με διαφορετικό τρόπο.

 - Behind-the-scenes posts.

Βοηθήστε τους χρήστες να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την επωνυμία σας πηγαίνοντάς τους behind the scenes. Αυτό μπορεί να είναι μια περιήγηση στο γραφείο σας, μια συνέντευξη με τους υπαλλήλους σας ή μια ματιά στον τρόπο παραγωγής των προϊόντων σας. Αυτά τα post κάνουν τον θεατή να αισθάνεται ότι αποκτά μια αποκλειστική ματιά στην επωνυμία σας. Για παράδειγμα, το ανθοπωλείο East Olivia δίνει στους χρήστες μια «εσωτερική ματιά» στο νέο work-from-home setup της εταιρείας.    

 - Δώρα.

Ενθαρρύνετε το engagement δημοσιεύοντας ένα giveaway με κανόνες που απαιτούν likes, comments και tags. Μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να σχολιάσουν στο αγαπημένο τους προϊόν από την εταιρεία σας, ως μορφή συμμετοχής. Ή θα μπορούσατε να ζητήσετε από τους followers να κάνουν tag τουλάχιστον έναν φίλο. Η Sephora δημιούργησε ένα giveaway, όπου για να πάρεις μέρος, έπρεπε να κάνεις tag κάποιον και να αφήσεις ένα comment στο post .     

 

 - Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (User-generated content / UGC).

Για UGC, οι τακτικοί χρήστες του Instagram δημοσιεύουν σχετικά με την επωνυμία σας ή εμφανίζονται με τα προϊόντα σας. Όταν οι χρήστες βλέπουν ότι άλλοι χρήστες είναι ευχαριστημένοι με το προϊόν σας, είναι πιο πιθανό να το δοκιμάσουν οι ίδιοι. Ενθαρρύνετε το UGC ζητώντας από τους followers να μοιράζονται εικόνες ή βίντεο του εαυτού τους χρησιμοποιώντας το προϊόν σας και στη συνέχεια, μοιραστείτε το περιεχόμενό τους στη δική σας σελίδα - φυσικά με την άδειά τους. Η εταιρεία GoPro χρησιμοποιεί την photo of the day για να προβάλλει τακτικά το UGC.  

 

 

 - Συνεργασίες με Influencer.

Όταν οι influencers δημοσιεύουν σχετικά με το προϊόν σας, φέρνει την επωνυμία σας στους οπαδούς τους, επεκτείνοντας το reach σας. Στην πραγματικότητα, το 34% των ερωτηθέντων χρηστών στα social media έχουν βρει μάρκες αποκλειστικά μέσω των influencer. Η Wayfair, ένα site με έπιπλα, έχει μια συνεχή συνεργασία με τον Lionelthehog - σίγουρα ένας από τους πιο χαριτωμένους influencer που έχουμε δει ποτέ.      

 

Υπάρχουν πολλά εργαλεία και πόροι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε influencers στον κλάδο σας. Είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με influencers των οποίων το κοινό τους είναι παρόμοιο με το δικό σας, ώστε οι συνεργασίες σας να προσεγγίζουν άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.  

Η χρήση αυτών των τύπων περιεχομένου θα δώσει στην organic Instagram marketing strategy σας, ένα σταθερό σημείο εκκίνησης και θα συμβάλει στην αύξηση του engagement. 

Στρατηγική # 2 - Tag τα προϊόντα σας.  

Εάν είστε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος για να μεγιστοποιήσετε την αξία των organic Instagram marketing post: προσθέστε tags στα προϊόντα σας. Όταν οι χρήστες βλέπουν το post σας, θα εμφανιστεί ένα κουμπί "view products " στο κάτω μέρος της οθόνης και θα εμφανιστούν τα ονόματα και οι τιμές των προϊόντων.     

 

Όταν οι χρήστες πατήσουν στα tags, θα δουν μια πιο λεπτομερή εικόνα και περιγραφή του προϊόντος. Στη συνέχεια, μπορούν είτε να πατήσουν το προϊόν για να μεταβούν στο site σας είτε να το κάνουν bookmark στο Instagram για να το δουν αργότερα. 

Για να ξεκινήσετε τα tag σε προϊόντα, ρυθμίστε το Instagram Shopping και θα δείτε την επιλογή " tag products " όταν δημιουργείτε ένα post. Το Instagram επιτρέπει έως και πέντε tag για post μίας εικόνας ή έως και 20 για post πολλών εικόνων. Μπορείτε να προσθέσετε tags μόνο στα προϊόντα που παρατίθενται στον ηλεκτρονικό κατάλογο που είναι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σας.   

Η προσθήκη tags διευκολύνει τους χρήστες να βλέπουν και να αγοράζουν τα προϊόντα σας αμέσως, χωρίς να χρειάζεται να πάνε στο site σας και να αναζητήσουν τα προϊόντα.    

Το Instagram Insights σάς δείχνει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των post σας. Μπορείτε να δείτε ποιοι τύποι προϊόντων προσελκύουν περισσότερο το κοινό σας και να προσαρμόσετε τα post σας ανάλογα.

Στρατηγική # 3 - Αυξήστε το Engagement με Captions (λεζάντες).  

Τα Captions παρέχουν επεξήγηση για την εικόνα ή το βίντεό σας και αφηγούνται μια ιστορία για την επωνυμία σας. Δείχνουν στους χρήστες γιατί πρέπει να ενδιαφερθούν για αυτό που βλέπουν. 

Ενθαρρύνετε το engagement από CTA στα Captions σας. Η εταιρεία παπουτσιών Allbirds χρησιμοποιεί το CTA " tag us on your journey " για να ενθαρρύνει το engagement στο post της . 

Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε link για να δημοσιεύσετε captions με κείμενο CTA για να αυξήσετε το traffic. Το Instagram δεν έχει επί του παρόντος native τρόπο για να το κάνει αυτό, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία τρίτων όπως το Link in Profile.   

Μαζί με τη συμπερίληψη CTA, μπορείτε επίσης να υποβάλετε ερωτήσεις στα caption σας και να έχετε απαντήσεις μέσω σχολίων. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε tag χρήστες μέσω των @mentions που με κάποιο τρόπο εμπλέκονται με το post (όπως ένας πελάτης που μοιράστηκε το UGC). Ο  tagged χρήστης θα λάβει μια ειδοποίηση και αν σχολιάσει ή μοιραστεί το post, θα είναι ορατό στους followers του, καθώς και στους δικούς σας.    

Στρατηγική # 4 - Ενίσχυση της ορατότητας με Hashtags.

Ένας άλλος τρόπος για να βοηθήσετε το post σας να ξεχωρίζει είναι να προσθέσετε hashtag στα caption σας. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν συγκεκριμένα hashtag για να δουν post που το χρησιμοποιούν και αν κανουν follow το hashtag θα δουν posts από αυτό στην feed τους.  

Αυξήστε το engagement με τα hashtag ακολουθώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές:

 - Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό υψηλού και μεσαίου ή χαμηλού όγκου hashtag.

 - Ερευνήστε τα hashtag που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και το κοινό-στόχο που έχουν. 

 - Χρησιμοποιήστε έναν μέτριο αριθμό hashtag. Σύμφωνα με μια μελέτη του HubSpot, πέντε ή έξι hashtag ανά post είναι ένα καλό νούμερο. Το engagement αρχίζει να μειώνεται εάν έχετε περισσότερα από έξι. Η LEGO λαμβάνει υπόψην της αυτές τις συμβουλές στα post της.  

 

Εάν φιλοξενείτε ή συμμετέχετε σε μια εκδήλωση, χρησιμοποιήστε location-specific και event hashtags για να δημιουργήσετε  awareness.

Στρατηγική # 5 - Προγραμματίστε τα Post σας.

Τα organic post σας είναι πιο πιθανό να προβληθούν στο κοινό-στόχο σας, αν δημοσιεύετε όταν αυτό είναι online. Διαφορετικά, το περιεχόμενό σας θα χαθεί μέσα στα άλλα post της feed τους. 

Χρησιμοποιήστε τα Instagram analytics για να μάθετε πότε είναι πιο ενεργό το κοινό σας. Μεταβείτε στην ενότητα "Insights" από τη σελίδα του κύριου προφίλ σας και πατήστε την καρτέλα "Audience". Στη συνέχεια, θα δείτε μια ανάλυση του κοινού σας, συμπεριλαμβανομένων των ημερών και των ωρών που είναι online.     

 

Αυξήστε το Brand Awareness με το Organic Instagram Marketing.

Το Instagram είναι ένας πολυσύχναστος χώρος, ειδικά για organic post. Είναι σημαντικό να έχετε μια καλή κατανόηση των δυνατοτήτων και των τύπων post, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε την εμβέλεια του περιεχομένου σας.

Καθώς κτίζετε το προφίλ σας, εκμεταλλευτείτε τις πολλαπλές επιλογές τοποθέτησης του Instagram και ενθαρρύνετε το engagement δημοσιεύοντας διαφορετικούς τύπους post, όπως UGC και behind-the-scenes. 

Αυτό δημιουργεί ένα ενδιαφέρον προφίλ και ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ σε πολλαπλά post.

8 τρόποι για να δημιουργήσετε Brand Loyalty με τα Social Media

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για δημοσίευση στο Facebook το 2020;

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για post στο Twitter;

Πώς να τρέξετε ένα πετυχημένο διαγωνισμό στο Instagram (Giveaway)

Στρατηγικές Instagram Engagement για να κατακτήσετε τον αλγόριθμο.

Οι διαστάσεις των Instagram Stories και γιατί είναι τόσο σημαντικές.

Daily Instagram Hashtags, που πρέπει να τα χρησιμοποιείτε στα Social Media.

 

 

Ενδιαφέρον; Διαβάστε το blog μας  Επικοινωνείστε μαζί μας Κεντρική Σελίδα

 πηγή: adespresso

Leave your comments

Comments

  • No comments found